Sophie :hug:
sophie van mij ook een hele dikke :hug: het is jou zo gegund hoop echt dat je snel zwanger mag raken!!! :-* ik blijf in ieder geval voor jou door duimen je bent een kanjer al zolang bezig en positief!! :-*
Jeetje, Sophie nu weer dit het houdt echt niet op zeg :shock:
@Loesje ik heb hetzelfde hoor ik voel me dan ook best bezwaard dat ik dan nog mee schrijf. Maar ik lees graag mee omdat ik het zoveel meiden het zo gun dat ze zwanger raken. jeetje al weer 12 weken, gaat echt snel zeg.
nee meiden, niet weggaan hoor :-
jullie schrijven hier omdat jullie ook voor een 1e kindje zijn gegaan en gelukkig hebben gekregen :inlove: wil graag weten hoe het met jullie gaat :-
even updatetje van mijn 20 weken echo, helaas in een quote want ben gewoon gesloopt :
@Jane_S wrote:
even snel berichtje, want deze mama2be is zoooo moe
beebje doet het goed, zover ze kon zien was alles goed, alleen had ik net alles uitgeplast :doh: voor we gingen (moet altijd zo snel plassen :shifty: ) en dat was dus niet helemaal de bedoeling, conclusie kindje lag zo laag en wat ze ook deed, hij kwam dus echt niet omhoog, waardoor ze niet alles goed heeft kunnen nakijken.
over 2 weken dus weer terug voor een volledig nieuwe SEO :mrgreen: wat eeerruugg :liar: :mrgreen:
kindje is wel lekker actief en voel hem steeds vaker en beter :inlove:
vandaag heeft ie een feestje denk ik want voel hem geregeld vaak achter elkaar :inlove:
nou meiden :-* :-* ik ben er weer vandeuuur :-*
Hè get Jane, wat een straf om weer terug te moeten voor een echo :mrgreen:. Maar toch had je vast liever dat alles nu alvast was gecheckt. Maar ja, als je moet plassen dan moet je ook echt he als je zwanger bent!
Hopelijk blijkt de echo over 2 weken helemaal goed en laat beebje zich van zijn beste kant zien en zwaait-ie ook nog even :inlove:.
Wel showen dan he, die foto’s!
Jane is echt een straf hoor om weer terug te gaan
Gelukkig gaat alles goed met het ukkie.
Met jou ook alles goed ? (op de kwaaltjes na dan )
jane fijn dat alles goed is en leuk dat je nog eens mag :inlove:
jane wat fijn dat je 20 weken echo goed was heb je nog een foto :inlove:
weten jullie wat het wordt?
hoi meiden!
Nou gelukkig dan klets ik hier nog gewoon lekker mee!
@Jane, wat goed van je echo! gefeliciteerd!!
@Sophie… wat een ellende allemaal zeg. Houd het dan nooit een keertje op??.. :hug:
@Tijgertje: Hier is 't dus nog steeds wachten wachten op de :evil:
Ik mocht de 22e testen, dag 16, heb op de 23e getest. En deze was negatief. Maar, ook nÃet ongesteld. Vorige week zaterdag begon ik wat oudbruin te verliezen. Paar dikke proppen, maar stelde eigenlijk niks voor. Dit heeft een dag of 3 aangehouden en nu is het weer over…
Vorige IUI heb ik meerdere keren getest, voor de zekerheid. Tot nu toe heb ik maar 1x getest. Misschien dat ik er dit weekend toch nog een testje tegenaan gooi, want ik heb nu al wel 2 weken behoorlijk pijnlijke tepels en ze lijken ook wel donkerder. Normaal heb ik dat alleen een paar dagen voordat ik ongi wordt en daarna is het over…
Maar ik ga er vanuit dat ik tóch binnenkort ongesteld word en we dan voor 3 maal is scheepsrecht kunnen gaan. En als ik het ongeveer een beetje heb uitgerekend, dan zouden we mogen testen als we lekker op Cyprus zitten… 3 Augustus vertrekken we nl voor 15 dagen naar Paphos. Heeerlijk vooruitzicht!!!
OOO Lekker YingYang even er tussen uit. Dan hoop ik nu voor je dat dat bruin verlies niks voorstelde en dat je tepels meer vertellen en je binnenkort als nog een positieve test in handen krijgt.
Loesje alweer 13 weken !! Gaat snel …
Hier ook nog geen ongi, ook klachten dat de ongi onderweg is, moet wel veel plassen en heb super veel puistjes ( waar ik normaal niet zoveel last van heb). Ik test alleen nog niet, wacht netjes tot woensdag :liar: , dan ben ik een week overtijd …
Tijgertje, wat heb jij een geduld meid! Super hoor!
Ik hoop zo dat het een mooie uitslag wordt op de test. Ga ontzettend hard voor je duimen!!!
YY, veel plezier op vakantie!
111 Echt veel geduld heb ik niet hoor, iedere keer zit ik te denken, " zal ik nu gaan testen " Maar toch ben ik bang voor een negatieve test… :oops: Maar ook vandaag is er nog geen ongi gekomen…
A.s. maandag ga ik stoppen met de pil!! Voor mij is het de eerste!!!
Ben erg benieuwd!!!
En tijgertje? al getest?
Welkom Ginger84 !!
Heel veel schrijfplezier hier …
Baby enschede:
Nee nog niet getest, maar vind het wel steeds moeilijker om te wachten tot woensdag, ook omdat ik nog geen ongi heb en geen klachten…
Zodra ik getest heb laat ik hier gelijk het resultaat weten , negatief of positief …
Welkom ginger! Spannend he? Ik hoop dat het snel raak is!
Tijger, pff, spannend zeg… ik duim voor je! Zou dat ff mooi zijn, net voor die hele mmm!
Dank je Tierrr, we zitten al een stuk in de mmm maar dan hoef ik daar voorlopig niet in verder… En wat zullen we dan een goede vakantie hebben :oops:
Ja, dat bedoel ik… in elk geval voor de vervelende onderzoeken (HSG…) en eventuele ingrepen… goh, zou echt super zijn, zeg!
Hoi Ginger, wat gezellig dat je mee komt kletsen! Spannend hoor, hopelijk heb je snel een positieve test in handen!
Tijger, nog steeds niet getest? Knap hoor!
Van welke cyclus ben je uitgegaan? 26 dagen? Dus dan zit je nu op 31 dagen? …Het langst sinds anderhalf jaar?..Pfoe meid, dat geeft hoop hoor! Hoop het zo ontzettend voor je!!!
Tierr, jij bent morgen alweer op de helft joh! Snel man! Gaat het goed? Voel je je goed? Heb je al een mooie buik?