Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

Oww Schaap wat een leuk kamertje :slight_smile:

Tja, deze maand gaan we er weer voor, al schijnt mijn ongi ineens van slag af te zijn dus nu heb ik geen idee wanneer ik mijn ei zou moeten hebben :?

Een beetje gokken word het dan he?

@tijgertje1982 wrote:

111 mijn huis staat in Soesterberg … :lol:

dat is ook vlakbij mij :wink:

ons huis staat in Spakenburg :mrgreen:

bat col
dank je

ben je al met ovutesten bezig ? of wil je daar niet aan?

Neuh, ik gok liever :slight_smile:

Toen we voor het eerst besloten dat we zwanger wilden worden was ik er zo ontzettend mee bezig dat ik er diep ongelukkig van werd. Toen ik daarmee ophield raakte ik zwanger (uiteraard). Dus nu we weer gaan beginnen, probeer ik zoveel mogelijk dingen te ontwijken, ovu testen, tempen, tickers etc :slight_smile:

je bent er meer mee bezig ja…

zijn jullie al lang bezig??

Ja en nee, ik ben begin 2008 gestopt met de pil en raakte voor het eind van het jaar zwanger, toen kreeg ik een mk in januari 2009 en overleed mijn vader in maart dat jaar. Toen stond alles even stil voor ons. Daarna hebben we ons gericht op onze bruiloft in Mei dit jaar. In maart besloten we dat we wel weer konden gaan proberen, maar tot nu toe nog steeds niet raak, komt nog wel :slight_smile: Wie weet, misschien deze maand wel haha

Bat Kol , ik ga voor je duimen dat het raak is deze maand. :pray:

Het is inderdaad ook waar wat ze zeggen : hoe meer je er mee bezig bent, hoe langer het kan duren… Maar zet iets wat je graag wil , maar eens vanaf je af …

Schaap :

Spakenburg is ook niet ver weg. Daar ben ik zomers wel eens te vinden om die jaarmarkt die op woensdag is … En een goede vriend van mijn broertje woont daar en is 21 juli uitgerekend van hun tweede kindje …

@tijgertje1982 wrote:

Schaap :

Spakenburg is ook niet ver weg. Daar ben ik zomers wel eens te vinden om die jaarmarkt die op woensdag is … En een goede vriend van mijn broertje woont daar en is 21 juli uitgerekend van hun tweede kindje …

de Spakenburgse dagen :mrgreen: een druk bezochte dag, waarschijnlijk ga ik die missen dit jaar :think:

ja er lopen er veel zwanger hier nu, alle kaartenboeken waren bijna uitgeleent :shock:

vraag me niet of ik ze ken, ik ben hier geboren en getogen, nmaar ken bijna niemand :stuck_out_tongue: :lol:

Spakenburg is hier inderdaad om de hoek! Kwam ik bijna elke zaterdag. Even een visje eten aan het einde van de markt. We willen er nog steeds met Amy heen, maar op de een of andere manier zijn we zaterdags te druk om er heen te gaan. Meisje gaat eerst zwemmen met papa van 10 tot 11 in Soest en daarna een flesje en naar haar bedje. Die is dan pas weer tegen 3en wakker en dan nemen we vaak de moeite niet meer om naar Spakenburg te gaan. Zonde eigenlijk…

Bat_kol, het is alsof ik mijn eigen verhaal lees joh! Ik ben ook gestopt in 2008, maar dan in mei. In december bleek ik zwanger te zijn, maar bij de echo in januari werd duidelijk dat het een ma was. Dus gecuretteerd, en in maart overleed mijn papa na een zwaar ziekbed van een jaar. Gelukkig hebben mijn zus en ik hem nog mogen verzorgen de laatste twee dagen en hebben we met zn drietjes heel fijn afscheid kunnen nemen van elkaar. Een week na de crematie zijn mn vriend en ik op vakantie gegaan om even bij te komen van alle emoties van de afgelopen tijd en ik kwam zwanger terug…

Hopelijk duurt het bij jou nu ook niet lang meer! Zal voor je duimen!!!

Oh wow 111 da’s heftig :frowning: Wel fijn dat je hem nog hebt kunnen verzorgen. Mijn vader overleed eigenlijk heel plots, ik kreeg op woensdag telefoon dat de uitslagen niet goed waren en toen ben ik op zaterdag naar NL gevlogen om erbij te zijn als hij thuis kwam en als ze de prognose zouden geven de week erna, maar op maandag kwam hij thuis en op dinsdag overleed hij plots, was echt heel heftig :frowning:

Ik hoop ook dat we binnenkort zwanger zijn, mijn lief en ik hebben wel goed nieuws verdiend na het jaar van vorig jaar. Tjee, zoiets verzin je toch niet, mk, vader overleden en toen raakte ik mijn baan kwijt. Leek wel een slechte soap joh :frowning:

Op naar goed nieuws!!! :slight_smile:

Inderdaad een heeeele slechte soap meid! Ik ben zelf wel positief ingesteld, dus ik zou zeggen dat je je “rock-bottom” hebt bereikt en het dus vanaf daar alleen maar bergopwaarts kan gaan. Hopelijk is die lijn heeel steil, zodat je snel weer in zonnige oorden bent joh! En natuurlijk hoort daar een mooie test bij :mrgreen: :wink: :pray:

Heb je nu wel weer een job gevonden?

Ik ben normaal niet zo positief, geboren pessimist, maar na vorig jaar kan het alleen maar beter worden hoor, dat lijkt mij ook :slight_smile:

Nog steeds geen nieuw werk, de recessie is hier bar en bar slecht, er zijn gewoon geen banen :frowning: Er komt uiteindelijk vast wel weer iets op mijn pad :slight_smile:

Die pessimist moet de deur uit, en we blijven lachen :wink:

Hopelijk deze maand een positieve test, who knows :mrgreen:

Een hele dikke :hug: Bat-kol. Heftig zeg om te lezen.

Hopelijk snel voor jullie positief nieuws!! Ik zal :pray:

Helaas, wij mogen door naar de volgende ronde. Denk ik althans.

Heb gisteravond getest, en die was negatief. Ik had al zo’n voorgevoel dat het niet gelukt was. Waarom weet ik niet, maar dat voelde zo.

En omdat het morgen tóch al een rotdag wordt dacht ik dan meteen maar weten, dan heb ik 't maar gehad. Nu nog afwachten wanneer ik weer ongi wordt…

Bat-Kol en YingYang :hug:

YingYang, :hug:

Ying Yang :hug:

en iedereen die het nodig heeft :hug:

Hoi meiden!

Hoe is het met jullie allemaal, ik ben een aantal weken op vakantie geweest vandaar!

Vinden jullie het trouwens nog wel goed dat ik hier af en toe kom buurten, aangezien ik nu niet echt meer bij die groepje hoor… Maar jullie blijven toch wel een beetje mijn clubbie…

Voel me ergens soms ook wel een beetje bezwaard, aangezien er hier een paar lieve meiden zijn die zo graag hun wens in vervulling zien gaan en al zo lang bezig zijn en ik nu al zwanger ben van mijn tweede…

Nou ja wacht op jullie reacties…

@YY… gatverdarrie zeg… wat is het toch allemaal oneerlijk meisje… :cry: :cry: :hug: :hug: :hug:

YingYang, hoe is het nu ?

Zijn de :twisted: eral ?? :hug:

Loesje :

Je mag hier gewoon af en toe komen buurten hoor, is toch gezelllig ??

Heb je een fijne vakantie gehad ?

Waar ben je geweest als ik vragen mag ?

Loesje, ik vind dat je er juist wel bij hoort hoor, ook al ben je nu bezig met je tweede kindje. Anders zou ik ook niet meer mogen toch ( okee, ben niet zwanger van nr twee, ligt ook voorlopig echt niet in de planning, maar toch).

Lekker blijven meeschrijven dus!

yy bah wat een rotnieuws zeg!!! elke keer weer naar

meiden jullie MOETEN hier blijven kletsen hoor anders wordt het zo stil…

want we moeten toch weten hoe jullie zwangerschap en babygroei verloopt enzo…onze tijd komt nog wel heus

hier zit het weer niet meer

we kregen vorige week een telefoontje van de arts dat mijn bloed uitwees dat ik hepatitus C heb, maar zeiden ze erbij dat het een grote kans is dat ie vals positief is (want in jan. was ie negatief) :roll:dus moesten we vandaag weer testen…en nu volgt een week in onzekerheid :wall:

litteken gaat aardig goed dus dat verloopt gelukkig goed

mag het ajb nu eens meezitten bij ons :pray:

Nou Sophie, het mag jullie nu inderdaad wel eens met de wind mee gaan. Hoeveel pech kan iemand hebben! Ga natuurlijk weer voor je duimen meid!