Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

Jeetje Sophie… wat een toestand! En dan ook nog positief blijven, ik vind het echt knap hoor!! :-* Ik blijf :pray: voor jullie!!

hihi jullie hebben inmiddels allemaal geen duimen meer over :oops: van al dat geduim voor mij

verveel me te pletter thuis pfff hou het denk nog maar 1 weekje vol en dan wil ik weer gaan werken…

gaat met de dag beter, zit nog maar op 2 paracetamol per dag…

dus gaat goede kant op

Sophie je weet dat ik zooooooo met jullie meeleef :hug: :hug:

Enne als je je verveelt kom je dinsdag toch een bakkie halen :wink:

Dikke tût meis :-*

he meis dat gaat denk een beetje lastig. W. is dan met de auto naar Den Haag en fietsend red ik het nog niet :cry:

wel lief van je :-*

Hallo allemaal,

Sorry dat ik er zo ineens nieuw tussen kom! Ik hoop dat dat okee is :slight_smile:

Ik was ruim een jaar, 1 1/2 jaar geleden wel actief op het forum, maar toen kreeg ik een miskraam, en mijn vader overleed en ik verloor mijn baan, dus je kunt wel zeggen dat het een rot tijd was.

Nu ben ik afgelopen Mei getrouwd met mijn lief en hebben we weer een stoot positieve energie te pakken :slight_smile: We willen nu graag weer proberen zwanger te worden. Ik ben er niet meer zo positief over als eerst, door de mk, maar ik hoop dat het de volgende keer gewoon goed gaat.

Volgens mij zou ik vandaag of morgen mijn ei moeten hebben, dus straks maar voor de zekerheid ovulatie testen kopen en kijken hoe of wat. Ik moet ook zeggen dat ik er minder mee bezig ben dan eerst, gewoon omdat ik bang ben dat het weer mis zal gaan :frowning:

Naja, ik hoop dat het okee is dat ik hier mee kom kletsen :slight_smile: We gaan nu voor ronde 20 ongeveer, inclusief de mk

xxx

Hoi Bat_kol,

Welkom hier en iedereen is vrij om mee te schrijven. De een schrijft meer dan de ander…

Ik ga duimen dat jullie postitieve energie snel ten goede mag komen en jullie wens snel in vervulling mag gaan :pray:

Ik was weer even aan het rondneuzen geweest bij jullie en wat lees ik: Dat loesje spontaan zwanger is geraakt wat geweldig meid geniet ervan.

En Sophie ik had zo graag gelezen dat je zwanger was, maar het zit je echt niet mee :frowning:

Hier alles naar omstandigheden goed. Sylvie is heel allergisch denk ik, want ze krabt heel erg en daarnaast is ze ook vaak ziek. Maar ik mag niet klagen.

Hai meiden,

Ik doe ook weer mee vanaf nu hoor! Had erg weinig tijd door mn werk en de combi met thuis en Amy was verre van ideaal, maar ik zit nu even tussen 2 banen in. Over twee weken ga ik aan een nieuwe job beginnen met normale werktijden, dus kan ik weer lekker meekletsen!

Sophie, arme jij!

Hoe is het nu? Ik hoop maar dat het nu toch mag lukken bij de eerste poging strakjes! Hoeveel tegenslag kan een mens hebben!

Schapie, 32 weken al meid! Het einde is in zicht! Heb je al zin in je verlof en ben je al een beetje op orde met je spulletjes?

Jane, hoe gaat het bij jou? Ook al bijna op de helft geloof ik? Fijn joh!

111 wrote:
Schapie, 32 weken al meid! Het einde is in zicht! Heb je al zin in je verlof en ben je al een beetje op orde met je spulletjes?
/quote]

hey alles goed?
ja gaat snel he, ik ga nog proberen 2 wk door te werken (morgen is officieel m`n latste werkdag)

alles is klaar, alles gewassen en gestreken :mrgreen:

hier foto`s van het kamertje
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=84062&postdays=0&postorder=asc&start=240

hoe gaat het met de rest ?

Mooi kamertje zeg! Schattig die schapies!

Maar eh…waarom zou je nog twee weken doorwerken?

Je hebt je tijd hard nodig meid, om je voor te bereiden. Echt waar!

Volgens mij mag het ook niet eens joh, en is het wettelijk verplicht om minimaal 6 weken voor je uitgerekende datum met verlof te gaan… :wink:

@111 wrote:

Mooi kamertje zeg! Schattig die schapies!

leuk he :inlove: ik doe m`n naam eer aan :lol: :lol:

ik mag door tot 4 weken, die 2 wk die ik doorwerk krijg ik na, dat lijkt me veel leuker :thumbup:
maar als ik het niet red kan ik gewoon stoppen hoor

Hmmm…okee…

Als je maar goed luistert naar je lichaam en je kindje in je buik Schaap! Niet voor niets is het wettelijk vastgesteld op 6 weken.

Maar super dat je je zo goed voelt joh. Weet je al of je thuis of in het ziekenhuis wilt bevallen?

Pfff…voor mij lijkt het ineens al zo lang geleden dat ik moest bevallen! Gek hoor!

Het is wettelijk vastgesteld op 4 weken. 4 weken voor de uitgerekende datum moet je eruit… 6 weken van tevoren mág. Heerlijk natuurlijk, maar de meeste mensen die ik ken proberen inderdaad tot 4 weken van tevoren door te werken, zodat ze die 2 weken extra na de geboorte nog hebben… ga ik ook proberen!

Schaapje, mooie buikfoto’s en errug leuk kamertje, leuk met dat oranje!

111, succes met je nieuwe baan!

Leuk kamertje Schaap :inlove:

Ik roep ook steeds dat als het zo ver mag komen dat we zwanger zijn, ik ook zo lang mogelijk door wil werken, zodat ik na de bevalling langer kan genieten. Ben alleen bang dat ik dat niet ga redden want ik werk interieurverzorgster in een magazijn en cleanrooms…

oh schaap wat een leuk kamerjte :inlove:

meid wat ga je haaaaaaaaaaaard!! :shock:

al bijna verlof!! wow zeg! nog lekker even genieten :inlove:

dank jullie allemaal voor jullie leuke reactie`s, we zijn ook super trots op ons kamertje :inlove:

111 ik ga het ook proberen, als het niet gaat stop ik gewoon, ik heb een staand beroep (kapster), op zich valt het staan wel mee.

lange afstanden lopen vind ik vervelender :slight_smile:

ook als het heel warm wordt, daar heb ik gauw last van…

en als het goed gaat wil ik thuis bevallen

met jullie ook alles goed :mrgreen: jane en tierr bijna op de helft! :thumbup:

tijgertje ik hoop dat het heel gauw is voor jou :-*

Hmm… ik dacht dat het 8 en 6 weken was, maar dan zal ik me wel vergissen. Weet het ook niet meer eigenlijk, en jullie zitten er midden in dus dan zal het wel kloppen, die 4 en 6 weken :mrgreen:.

Jane en Tierr, jullie gaan ook hard hoor dames! Inderdaad bijna op de helft! Hebben jullie nog leuke echo’s te delen? :mrgreen:

Tijgertje, ik ga weer voor je duimen meid! 't Moet nu snel toch eens lukken. Je wacht al zo lang! :pray:

Heey 111,

ik kijk nu net naar de teskt die bij je profielfoto staat en je woont niet eens zo ver bij mij vandaan :slight_smile:

Voorlopig gaat het bij ons nog wel duren voordat we zwanger zijn.

We zijn beland in de mmm. We moeten nu wachten op de nieuwe cyclus en dan kunnen we voor de HSG gaan …

Hahaha, grappig inderdaad! Ben dan natuurlijk wel heel nieuwsgierig waar jouw huis staat! :mrgreen:

Toch hoop ik voor je dat het nu snel gaat en dat er eindelijk iets positiefs te melden is voor je hoor!

111 mijn huis staat in Soesterberg … :lol: