Jane :dance: :thumbup: :inlove:
Gaan jullie het nog op een speciale manier vertellen ??
Wat een superfoto´s Jane!!! :thumbup:
Jane… geweldig zeg!!! Prachtige foto’s!!
Hier ondertussen over de eerste schok heen nu echt superblij. Vandaag mijn ouders verteld en die reageerden ook zo geweldig en enthousiast :inlove: :inlove:. Kan er nu van gaan genieten al blijft de eeuwige twijfel of het wel goed gaat…
Loesje:
Hoe gaat het bij jou en hoe voel je je ??
Kan je het nu al een beetje bevatten dat je echt zwanger bent ??
hoi hoi!
Wat is het stil hier!
Hier gaat het goed, ben er ondertussen aan gewend en voel me ook echt zwanger. Veel meer als met P.u.ck! Ben supermoe, af en toe misselijk, opgeblazen darmen en soms steekjes in mijn borsten. Al dit heb ik met haar bijna niet gehad.
Wel vreemd hoe dat dus zo kan verschillen. Heb het ondertussen aan wat mensen op mijn werk verteld (dat moet wel ivm met de dampen van de anesthesie en de röntgen straling) en iedereen vond het helemaal leuk.
Heb gisteren een vroege echo gehad bij de gyn en daarop was direct een mooi vruchtje te zien en een kloppend hartje. Ik ben er toch nog een beetje ondersteboven van dat mijn lichaam dit ineens allemaal zomaar doet zonder kunstgrepen en dat het goed gaat. Net meer gedacht dat dit kon… Mag over twee weken terugkomen voor nog een echo (lekker net voor de vakantie). Verder blijf ik gewoon onder controle bij de gyns, is wel zo makkelijk voor mij aangezioen ik er werk. Bovendien heb ik afgesproken dat ik zodra mijn bevalling begint, naar het zkh ga en een infuus krijg met antibiotica omdat P.u.ck een vreemde infectie kreeg na de geboorte…
Maar ben nu heel dankbaar en superblij!!
Hoe is het met de rest van de meiden???
@Sophie… meis hoe is het met jou???
@Tijgertje en met jou dan???
Kortom meiden, kletsen!!!
loesje gefeliciteerd met je goede echo meid heerlijk he! lekker van genieten meid
jane mooie fotos<br /> <br /> <strong>loesje </strong> gefeliciteerd met de goede echo !<br /> <br /> hier gaat alles goed, het aftellen gaat nu beginnen :shock: spannend hoor<br /> volgende week gaan we het kamertje en de wagen ophalen :mrgreen:<br /> <br /> <br /> gister is m
n 2de schoonzusje bevallen van een meisje en voor 6 wk terug de eerste, dus nu zijn wij bijna aan de beurt 8)
thnx meiden :inlove:
we zijn er ook onwijs blij mee :inlove:
Loesje wat fijn zeg dat alles er goed uit zag op de echo :dance:
op naar de volgende
fijn dat je er van kunt genieten :inlove:
oh schaap inderdaad, wat gaat dat ineens hard zeg!!
pff bijna 30 weken :shock: :inlove:
roosje nog aan het genieten van haar meisje? :-
hoe is het met tijger? :-
Lekker Loesje dat je een goede echo hebt gehad en dat ze nu al mee denken over je bevalling…
Hier gaat het goed.
We zijn gestart met de mmm. 3 mei hebben we het eerste gesprek gehad. Toen op 10 mei bloedprikken, morgen (20 mei) de samenlevingstest, op 28 mei nogmaals bloedprikken en dan op 17 juni krijgen we alle uitslagen en dan wordt er verder besproken hoe het gaat lopen voor ons…
Vind het wel allemaal spannend, maar ben het ook een beetje zat, omdat we al 1,5 jaar bezig zijn en nog nooit zwanger zijn geweest :oops:
:hug: :hug: ik duim voor je
De samenlevingstest is goed gegaan.
De uitslag was postief :dance:
oh wat fijn Tijger!! :dance: :dance:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Tijger!! Das supernieuws!! gefeliciteerd!!!
Voor degene die het nog niet weten, hebben mijn vriend en ik ons huis te koop staan ( nu zo’n half jaar) en we hebben dinsdag eindelijk weer een bezichtiging :dance: Nu maar hopen dat we het eens kunnen worden en dat we het kunnen verkopen
hallo meiden,
loesje
gefeliciteerd meissie wat een goed nieuws!!! lekker genieten en gefeliciteerd met je eerste mooie echo
vliegje
als je dit nog leest veel sterkte de komende tijd!!!
verder heb ik mooie echo´s voorbij zien komen :inlove: bedankt daarvoor
even een lange tijd rust van mijn kant…maar er is alweer een hoop gebeurd in de tussentijd…het zit ons ff niet mee geloof ik!!
Ik had laatste weken nogal last van mijn buik…ja niks geks natuurlijk na een bijna overstimulatie en punctie van 25 eiblaasjes…afgelopen vrijdag toch even naar de gyn geweest…en ik mocht meteen blijven…´s middags ben ik geopereerd aan een torsie…mijn eierstok met daarin een cyste zo groot als een grapefruit was 3 keer om zijn as gedraaid…best pijnlijk dus…om 2 uur ben ik geopereerd onder volledige narcose…heel beroerd wakker geworden…ze zijn begonnen met een laproscopie maar toen konden ze het niet weghalen, dus heb nu een grote ritssluiting van links naar rechts afgelopen dinsdag mocht ik weer naar huis…en nu zit ik op de bank en moet ik rust hebben!!!
goede nieuws na dit alles in oktober beginnen we met de tweede icsi poging…althans eerste poging met hopelijk de bevroren eitjes en levende zaadjes hopelijk van hubbie…in aug. horen we of de eitjes ontdooid mogen worden
pfffff heel verhaal maar goed we gaan gewoon met positieve moed nog steeds door :lol:
Sophie : :hug:
Dat is niet niks zo’n operatie …
Misschien heeft de operatie nu wel geholpen.
Ik hoop voor jullie dat de eitjes ontdooid mogen worden zodat jullie in oktober jullie wens in vervulling mag laten gaan…
jeetje sophie, wat een pech ! hopelijk knap je gauw op.
moet je hub niet regelmatig zaadjes inleveren om de kans te vergroten??
ik hoop zo dat je snel zwanger mag worden :-* :-*
he schapie,
het heeft niet zoveel zin, want het hoogste aantal wat er aan zaadjes was waren er 8 :oops: en als 90% dood gaat heeft het niet zoveel zin om in te vriezen helaas…
maar we hebben goede hoop voor oktober…
haha ja wij blijven hopen maar iig weer een half jaar wachten :shock:
sophie ik hoop zo dat het gelijk raak is voor jullie en dat je gauw een beebje in je buik mag hebben :-* :-*