Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

Vliegje, héél veel sterkte met deze beslissing :hug:

@schaap wrote:

jane mooie echo :thumbup: :inlove:

tijgertje spannend nog een paar dagen :pray: voel je al wat? :-

@jane_s wrote:
schaap wat ga je hard

ja gaat echt snel, de weken vliegen voorbij :mrgreen:

ja ik weet nog zo goed dat je positief teste! :shock:

lekker genieten :inlove:

bedankt :inlove: ben er ook super blij mee, kan me niet voorstellen dat er zo’n beweeglijk minimensje in mij zit nu :inlove:

tijger spannend! :pray:

wordt wel eens tijd hoor! :shifty: :hug:

Vliegje veel sterkte en veel goeds gewenst voor de toekomst :-

yinyang nog een paar dagen wat spannend meis! :pray: :-*

Jeetje vliegje, ik schrik ervan… heel veel sterkte meid, het zal geen makkelijke beslissing zijn geweest… :hug:

Voor de rest ook een :hug: en dan ga ik snel naar bed!

@Jane_S wrote:

tijger spannend! :pray:

wordt wel eens tijd hoor! :shifty: :hug:

Ik vind het ook wel eens tijd worden na anderhalf jaar wachten en hopen ....

@Sophie, Het is gewoon niet eerlijk zeg, jij wacht al zo lang. Ik duim nog steeds voor je :hug:

@Roosje wat fijn dat je zo kan genieten van je meisje. Trouwens nog een tip voor darmkrampjes. Probeer een beetje probiotica voor babies (orthiflor start), je hoeft maar een mespuntje er door heen te doen. En oja, vouw haar bijna dubbel tegen je aan, dat vinden ze fijn, dat doe je namelijk zelf ook als je buikpijn hebt. Een foto zou wel leuk zijn om van haar te zien :oops: :oops:

@Vliegje, sterkte wat een moeilijke 2 jaar heb je gehad zeg en dan dit er ook nog achteraan :frowning:

Hier heb ik weinig tijd voor forums, want Sylvie is heel vaak ziek :frowning: Tis echt een KNO-kindje, ze heeft nu weer keelonsteking.

Even snel dames, heb heeeel weinig tijd: Vlieg, sterkte meid!

Hoop je nog steeds snel weer terug te zien!

dikke knuffel!

Na 2 lange uren in het ziekenhuis te hebben doorgebracht zijn we eindelijk thuis.

Wat een super aardige rustige vrouw hadden we.

Eerst een gesprek gehad met de standaardvragen.

Daarna uitstrijkje , chlamidiatest en inwendige echo.

Daarna een gesprekje met een fertiliteitsarts.

Moet nu op dag 1, 2 of 3 van mijn cyclus bloed gaan prikken.

Dan op dag 11 of 12 een samelevingstest.

En op dag 21 of 22 weer bloedprikken.

Dan op 17 juni 's avonds een afspraak om alle uitslagen door te nemen en te kijken welke stappen er verder worden ondernomen.

Ze heeft netjes uitgelegd dat we per stap moeten bekijken of we het willen en wanneer we het zouden willen. We mogen zelf ons tempo bepalen…

Voorlopig zag Raim zijn zaaduitslag er best goed uit en ligt voor hem het traject even stil en gaat het voornamelijk om mij zei de gyn…

Eehh lieve meiden…

Nadat we dachten niet spontaan zwanger te kunnen worden aangezien mijn cylcus totaal bagger was (luteale fase van 9 dagen…), hebben we dan ook de laatste tijd niet zo heel veel actie ondernomen om een zwangerschap tegen te gaan… Mocht het toch gebeuren dan zouden we heel erg dankbaar zijn dat ons een herhaling van het proces voor de zwangerschap van P.u.ck (miskramen, hormonen, ovultaietesten, niet meer spontaan vrijen enz) bespaart blijft, en dat ons een tweede kindje gegund zou zijn… Nou dames er is er een heel klein groot wondertje gebeurt…

Ik ben er nog helemaal beduusd van…

gefeliciteerd meid hoe voel je je???

wie naar fotols vroeg mag me wel toevoegen op hyves daar staan heel veel foto;s (krijg ze hier niet geupload pb me maar als je me wilt toevoegen)

Ahh loesje gefeliciteerd :dance: :inlove: :inlove:

Het blijven kleine wondertjes!! :inlove: :inlove: :-*

Loesje gefeliciteerd met dit wondertje

jane hoe voel jij je?

tja wel goed eigenlijk, meer psychisch beetje in de war.

Was er zo van overtuigd dat mijn lichaam niet werkte zoals het zou moeten dat ik hier geen moment bij heb stilgestaan.

Een tweede kindje zat voor ons zeker in de planning, maar de vooruitzichten van de hormomen en het geregel vond ik niet zo’n fijn vooruitzicht…

Blijkbaar kan het dus toch!!

Was al een paar dagen overtijd maar zocht daar niets achter, totdat ik beetje menstruatiekrampjes had en niet ongi werd…

Gister een superpositieve test…

Maar ben heel erg blij dat het ons gegeven is!! Natuurlijk komen nu meteen de onzekerheden weer de kop op steken, want heeft deze zwangerscahp dan wel een gezonde kans gezien het feit dat ik gewoon veel weinig progesteron aanmaak…

Heb geen foliumzuur geslikt enz…

Maar begin langzaan aan aan het idee te wennen!

Het is en blijft een wonder!!!

Maar vind het vervolgens ook gelijk weer zo cru tenopzichte van een aantal schatten hier! Eigenlijk gun ik het hier een aantal dames ook zo ontzettend veel… Voelt echt bijna oneerlijk.

Aan de andere kant hebben wij met onze eerste zwangerschap ook genoeg ellende gehad…

En tja, het zal druk worden, ons meisje zal ong anderhalf zijn als alles toch goed mag gaat. Weinig tijd ertussen, maar dat lijkt me ook wel weer leuk!!

Maar om je vraag te beantwoorden. Voel me super, beetje krampjes maar dat herken ik nog wel! Verder niets!! :lol: :inlove:

meid voel je niet schuldig hoor!! iedereen gunt dit jou zoals ieder mens een ander een zwangerschap gunt het is en blijft een heel groot wonder en deze meiden die hier schrijven zullen allemaal beloond worden geloof me!

ik weet nog hoe moeilijk ik het ook altijd vond als er weer iemand zwanger was maar goed wist ook altijd mijn tijd komt ook

geniet meid van dit grote wonder :inlove:

Loesje, wat goed zeg, gefeliciteerd!!

Super toch dat het nu zo onverwachts ineens raak is! Dat is jullie wel gegund na al dat gedoe voor het eerste kindje. Wat is het menselijk lichaam toch ook een raadsel he? Ik hoop dat alles goed mag gaan! :-*

loesje gefeliciteerd :inlove:

Loesje , gefeliciteerd !!! :thumbup:

En niet schuldig voelen tegenover meiden hier, het is je gegund en helemaal omdat het zo spontaan is gekomen en je er eigenlijk niet op gehoopt had… Geniet ervan !!

Hoi lieve meiden,

Dank je wel voor jullie lieve reacties…

Ben nog steeds een beetje beduusd ervan…

En ook toch meteen ook wel veel twijfels hoor…

Zal het wel goed gaan zonder de hormonen… heb de gyn gebeld en die zegt dat ik ze nu niet hoef te nemen omdat dit ook goed is gegaan, maar toch straks gaat het door te weinig progesteron alsnog mis…

En ook, is het niet een beetje snel, heb het gevoel dat ons meisje er nog maar net is, en dan moet ze de aandacht alweer delen…

En ben ook beetje bang voor reacties van de buitenwereld (weet wel moet ik me niets vaan an trekken maar toch)… Niet iedereen weet dat zwanger worden bij ons niet helemaal vanzelfsprekend ging, dus…

Ach en heel misschien komt ergens diep van binnen de control freak inmij naar boven… Hadden rond mijn meisjes eerste verjaardag weer serieus willen gaan proberen… En dat is over 3 maanden dus waar hebben we het over…En dat terwijl ik zelf uit ervaring heel goed weet dat dit soort dingen niet te plannen zijn en je gewoon heel dankbaar moet zijn voor wat je gegeven wordt…

En dat ben ik ook, superdankbaar dat ons een tweede wondertje gegevens is misschien…

tja Kortom heel veel dubbele gevoelens nog steeds…

Het menselijk lichaam zit idd heel raar in elkaar, ik snap nu in ieder geval niets meer van mijn lichaam…

Maar gelukkig is mijn mannetje helemaal niet zo gecompliceerd ! :mrgreen: :smiley:

Conclusie: Superblij maar erg ondersteboven!!!

Loesje, gefeliciteerd!!! Tjonge, kan me voorstellen dat je er ondersteboven van bent zeker met jullie voorgeschiedenis. Toch hoor je dat wel vaker, dat het bij een 2e wel snel en vanzelf gaat. Maar zoals je zelf al zegt, het valt bijna niet te plannen en als jullie er over 3 maanden voor waren gegaan had je misschien toch elke maand in enige onzekerheid gezeten of het wel of niet raak zou zijn.

Ik zou er nu nog niet aan moeten denken, ben nog zo lekker met mijn kleine meisje bezig, geef ook nog steeds borstvoeding!

Las een stuk minder leuk bericht van Vliegje… Waarschijnlijk lees je nu niet meer mee maar anders: heel veel sterkte!! Ik kan me herinneren dat er eerder een relatiecrisis is geweest maar nu dan toch definitief :hug:

He meiden,

even ego:

Manlief en ik besloten afgelopen week dat we voordat we het de ouders vertelden toch nog graag een echo wilde laten maken. Vandaag zijn we dan bij het echobureau geweest en zijn erg verwend :inlove:

kindje liet zich weer goed van alle kanten zien en bewoog nog net zo veel als de vorige keer :mrgreen: Het schopte zelfs tegen mijn baarmoeder maar helaas kan ik dat nog niet voelen :frowning: :lol:

We hebben maar liefst 9 echofoto’s meegekregen en ze liet beebje zelfs even in 3D zien en ook daar kregen we een plaatje van mee :shock: :inlove:

kortom nu is het echt genieten en eindelijk de ouders vertellen :dance: :inlove:

Mooi profiel, met duidelijk kaakjes en ruggegraat:

De hartslag:

Voetje met teentjes:

alweer 6,11 cm:

even de rug keren :shock: :lol:

helemaal met armpje en beentje:

armpje met handje en alle vingertjes:

3D echo: