Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

wouw jane wat een mooie echo :inlove:

@roosje83 wrote:

wouw jane wat een mooie echo :inlove:

thnx :inlove:

wanneer kom jij je meissie showen? :pray: :inlove:

heb je hyves? daar zet ik fotols op krijg ze hier maar niet en wil niet teveel op internet hebben :wink:

sophie :hug:

jane :inlove:

roosje zit je nog op die grote roze wolk :inlove:

echt wel :inlove: hoe is het met jou?

@Jane, wat een mooie echo!!!

Vandaag voor ons een spannende dag. Om 11.40u moeten we in het ziekenhuis zijn voor de eerste IUI.

Clomid had goed zijn werk gedaan, inclusief de bijwerkingen :oops:

Maar ik heb nog nooit zulke grote eitjes gehad, ik had er 2 van meer dan 20 mm. En nu maar hopen dat het lukt.

Ik heb anderhalf jaar terug een gesprek gehad met een paragnost, en hij zag een zwangerschap in het voorjaar…hij zei er alleen geen jaartal bij 8) Dus wie weet. Afwachten maar.

ik duim voor je meid :pray:

YY wat spannend zeg! Hopelijk was het dit voorjaar!!! :thumbup: :thumbdown:

Net bij mijn beste vriendinnetje geweest,. ze is vannacht bevallen van een zoontje: Lu.uk! Geweldig, even 10-dagenpakket brengen en een prosseco’tje samen gedronken, hihi (ondanks de BV…). Straks met een andere vriendin versieren en daarna werken vanavond, bleh…

Verder geen nieuws hier!

x loesje101

Zo, weer thuis. Ze zitten erin. 4 Miljoen toppertjes waren het maar liefst!! Dan zou er toch minstens 1 moeten zijn die deze wedstrijd gaat winnen? :pray: :pray: Ik mag 7 mei testen als ik niet ongesteld word. Dit worden 2 héle lange weken :roll:

@roosje83 wrote:

echt wel :inlove: hoe is het met jou?

alles goed, het gaat zo snel allemaal :inlove:

volgende week pretecho, lijkt me super gaaf :inlove:

en doet de kleine het goed?

spannend zeg het schiet dus al op!!

ja de kleine doet het super het is zo genieten ze heeft wel last van krampjes erg sneu maar goed hoort erbij :wink:

Spannende twee weken YingYang :pray: :pray:

He meiden,

even ego:

sorry dat ik de laatste tijd totaal niets meer van me heb laten horen.

maar ben erg teruggetrokken geweest nu we voorbij de termijn van ons sterretje :**: kwamen. ik heb de afgelopen 2 weken verschrikkelijk vaak angst gehad voor de volgende echo.

vandaag mocht ik dan eindelijk weer voor een echo, en het gaat super goed met ons kindje, het kindje draaide onwijs vaak en bewoog zoveel dat de gyn. het niet bij hield :lol: het is al zo compleet met de armpjes en de handjes met alle vingertjes eraan en die beentjes met voetjes en dat hartje dat mooi klopt :inlove:

vanaf nu controle bij de VK, maar die afspraak moet ik nog maken.

we zullen dan wel al het hartje kunnen horen :dance: :inlove:

voor nu zijn we behoorlijk gerustgesteld, het kindje komt ook precies zover als ik vanaf het begin al dacht :inlove: eigenlijk 11.2 wk maar de Gyn wil die 11 wk aanhouden :lol:

wat is het hier stil de laatste tijd, spannende week voor yinyang :pray:

tijger hoe gaat het met jou? :hug:

roosje fijn dat je lekker geniet van jullie meissie :inlove:

schaap wat ga je hard :dance: :inlove:

oh ja hierbij de echofoto van vandaag :inlove:

:-*

Mooie Echo Jane !!! :inlove: :dance:

Hier gaat het zijn gangetje, het is weer afwachten tot 8 mei, tot mijn nod.

3 mei hebben we een afspraak in het ziekenhuis…

Jane een mooie echo.

jane mooie echo :thumbup: :inlove:

tijgertje spannend nog een paar dagen :pray: voel je al wat? :-*

@jane_s wrote:

schaap wat ga je hard

ja gaat echt snel, de weken vliegen voorbij :mrgreen:

@schaap wrote:

Ik heb alleen pijnlijke gevoelige (.)(.), verder voel ik nog niet echt iets...
Maar ik ga er van uit dat het niet raak is deze periode, dan valt het namelijk een beetje mee als de :twisted: echt door zetten :oops:

Even ego.

Wilde even melden dat mijn man en ik uit elkaar gaan, definitief. We hadden al bijna een jaar problemen, nu heb ik afgelopen maandag de knoop doorgehakt.

Ik zal hier daarom ook niet meer komen, ik wens iedereen die nog niet zwanger is heel veel geluk en degene die een kleine hebben heel veel plezier!

Bedankt voor de steun van de laatste 2 jaar.

vliegje :hug: :hug: veel sterkte de komende tijd :hug: :hug:

@tijgertje1982 wrote:

@schaap wrote:

Ik heb alleen pijnlijke gevoelige (.)(.), verder voel ik nog niet echt iets...
Maar ik ga er van uit dat het niet raak is deze periode, dan valt het namelijk een beetje mee als de :twisted: echt door zetten :oops:

ik blijf voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: