Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

Roosje :

Goed dat alles mooi verloopt met de kleine meid, alleen zielig van de krampjes :hug:

Sophie:

:hug: :hug: :hug:

Weet even niks te zeggen … :hug:

sophie wat een tegenvaller meid :cry: hoe is het nu met je dan? pas goed opjezelf meid :-*

Oh jeetje sophie… ik ben echt even ontdaan… wat vreselijk oneerlijk… wat een klap moet dit zijn… heel vel sterkte! :hug:

oh Sophie :cry: heel veel sterkte meis :hug: :-*

@Sophie… neee! Ik ben echt even volledig uit het veld geslagen… Wat een verschrikkelijke teleurstelling!!! Einde kan je echt beginnen en dat dit!!

Ik hoop echt dat je snel opknapt… Maar dat zaad, wisten jullie dat dat zo slecht was…

Kan iemand me nog even helpen… TESE… wat was dat ook alweer…

Voor sophie… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

@Roosje… fijn dat het zo goed gaat! Voor die krampjes heb je hele goede druppels, hoewel die bij ons niet zo heel veel deden hoor… P.u.ck groeide op een gegeven moment over de krampjes heen… De eerste weken zijn de darmpjes zo gevoelig, als ze rond de 2 maanden zijn wordt dit ineens snel minder!!!

o Sophie, wat erg…heel veel sterkte!

sohpie wil je heel veel sterkte wensen. vind het heel erg voor jullie

dank je wel meiden

weet je ben er niet eens zo erg verdrietig onder

lijkt wel of het allemaal erg diep zit

en we hebben al zoooooooooooooooooo lang gewacht dat dit er ook nog wel bij kan

loesje

bij tese wordt hub geopereerd en dan worden de zaadjes hogerop gezocht…hmmmm klinkt wat gek

Bij TESE nemen we een biopt uit uw teelbal. De analist onderzoekt het materiaal vervolgens op zaadcellen. Het is een chirurgische ingreep waarbij we de balzak en teelbal openen. De uroloog voert de procedure uit op de grootste van beide teelballen.

ze zijn dus minder rijp dan na zaadlozing…

vanmiddag hebben we een telefonisch gesprek met de ivf arts over hoe nu verder

Ik ben wél verdrietig voor je… het had verdorie nu eindelijk wel eens zo mogen zijn… :hug:

je bent een lieverd tierr :-* :-*

Dat heeft niets met lief zijn te maken… het is verdorie gewoon niet eerlijk dat jullie er zó lang op moeten wachten en dat alles tegen lijkt te zitten… bah! :evil:

:-*

Sophie, ik sluit me helemaal bij Tierrr aan… Ik hoop zo dat het ondanks (of dankzij) al die moeite een keer lukken gaat! :pray: :pray: :pray:

Jeetje Sophie, wat heftig dit. :hug: Hoe voel je je nu?

Jee Sophie, dat Tese is ook niet risicoloos denk ik voor je man en niet pijnloos. Heftig hoor.

Hebben jullie iets afgesproken samen, tot een bepaalde grens b.v. ? Of gaan jullie alles eruit halen wat er mogelijk is?

Klinkt misschien heel lullig, maar zo bedoel ik het niet! Ben alleen benieuwd tot hoever jullie gaan zeg maar.

Heel veel sterkte! Het is je zooo gegund!

het gaat steeds beter

en we bekijken het per stap…als dit niet lukt zien we dan wel weer verder…we willen in ieder geval aan het eind van de rit zeggen dat we er alles aan gedaan hebben en dat we geen kansen hebben laten liggen.

Sophie, weet ook niet zo goed wat ik erover moet zeggen…Had zulke goede hoop voor jullie.

Vind het bijzonder hoe je er nu in staat meid, ondanks alles nog zo positief! Ik hoop dat dat toch beloond mag worden met jullie grootste wens!

Vind het ook knap dat jullie ondanks alles zo positief blijven en doorzetten. Hopelijk is het voor jullie ooit weggelegd. Zouden jullie anders ooit over willen gaan tot adoptie oid?

Sophie :hug:

Hier is gistermiddag de :twisted: begonnen, dus helaas niet zwanger voordat we 3 mei het gesprek hebben met de fertiliteitsarts :cry:

@tijgertje1982 wrote:

Sophie :hug:

Hier is gistermiddag de :twisted: begonnen, dus helaas niet zwanger voordat we 3 mei het gesprek hebben met de fertiliteitsarts :cry:

:hug: :hug: :-

Sophie ik vind dat je er heel knap mee omgaat :hug: :-

He meiden,

Ik heb woensdag de 2e echo gehad, alles is goed, het hartje klopt mooi en het kindje danst zelfs al :lol: :inlove:

de gyn zag het kindje al naar ons zwaaien :lol:

bij deze nieuw plaatje :inlove:

oh ja moet erbij zeggen dat ze zegt dat ik niet afgeleid moet worden door die datum die eronder staat, het is gewoon 9 weken :eh:

er waren trouwens ook al beentjes te zien, die zie je hier niet :roll:

oh ja en over 2 weken mogen we weer kijken :inlove: :dance: :dance: :dance: