wauw sophie 12 eitjes, hopelijk worden er veel bevrucht
Wij hebben 2 héle hectische dagen achter de rug.
Vrijdagmorgen was mijn vriend om half 6 vertrokken naar de winkel, met een drukke dag voor de boeg.
En om iets vóór 6 ging hier de telefoon. Na een poosje had ik door dat het onze telefoon was en ben ik naar beneden gesprint.
Het was mijn vriend. Of ik die kant op kon komen. Ik nog beetje verdoofd eigenlijk door de slaap begreep niet helemaal wat 'ie bedoelde. Toen vertelde 'ie dat 'ie een ongeluk had gehad… :shock:
Ik schrok me hélemaal kapot. Meteen gevraagd hoe en wat natuurlijk.
Bleek dat toen hij netjes voor het rode stoplicht stond te wachten om rechtsaf te slaan, zag hij in zijn achteruitkijkspiegel een auto met een behoorlijk hoge snelheid op hem afkomen. Deze probeerde hem nog te ontwijken, maar klapte dus achterop hem.
Mijn vriend heeft meteen 112 gebeld voor politie en met de andere bestuurder zijn auto richting te stoep geduwd omdat hij midden op de weg stond. De tegenpartij, bleek later, had gedronken, had geen gordel om en tot overmaat van ramp bleek hij óók nog 's niet verzekerd te zijn. En hij vertelde ook nog even doodleuk dat dit de 3e auto in 1 maand was die hij total-loss had gereden :shock:
Hij heeft een blaastest moeten doen, maar die was nét niet genoeg om hem aan te houden. Héél jammer dus. Er is zelfs ook nog een ambu voor hem gekomen en de politie heeft hem óók nog 's naar huis gebracht.
Nou, Ãk had hem naar huis laten lópen.
Man, wat was/ben ik boos op die gast. Toen we vrijdagavond bij hem thuis zaten, of eigenlijk bij zijn ouders (auto was van vader bleek toen), hoorden we dus dat de auto nog niet verzekerd was en of we het niet zonder verzekering onderling konden regelen!!! DUS NIET!!! :evil:
We hebben direct de politie gebeld om te vragen wat we moesten doen, en we hebben het advies gekregen om dinsdagmorgen direct onze verzekering te bellen en te vertellen dat de tegenpartij dus onverzekerd was. Hopelijk heeft het voor ons geen gevolgen.
Mijn vriend is gelukkig met een flinke schrik vrijgekomen. Gister hebben we nog wel voor de zekerheid even een arts naar hem laten kijken omdat hij last van zijn nek kreeg, maar gelukkig is het allemaal spierpijn.
Hij is dus nu ook verschrikkelijk stijf. En auto…Tja, die is zo goed als zeker total-loss Dus morgen maar alvast rondkijken voor een andere bedrijfsauto, en hopen dat de verzekering snel uitkeert.
Sorry voor mijn lange verhaal :oops:
Sophie :
Ik ga heel hard duimen dat de woe/do de punctie goed uitpakt
YingYang:
Dat is zeker flink schrikken als je vanachter aan gereden wordt.
En wat een eikel dat ie heeft gedronken en dan ook niet verzekerd is. Maar vind het van de politie ook niet netjes dat ze hem laten gaan en hem nog naar huis brengen ook ! In ieder geval een dikke knuffel :hug: :hug: :hug: en ik hoop dat het goed afloopt met jullie verzekering… Ook balen van jullie auto dat ie misschien total loss is.
@Sophie… oeh wat spannend voor jullie!! Woensdag moet het gewoon helemaal goed gaan!! Ik duim heeel hard mee voor jullie!
@Tijgertje… jemig zeg wat schrikken!!! Wat een idioot! Drinken en onverzekerd rijden!!! Afschuwelijk!!
Gelukkig is je mannetje er redelijk met de schrik vanaf gekomen maar dat mag zeer zeker niet beteken dat die eikel zijn straf moet ontlopen!!!
En wat s*** van je auto zeg, dat is nog een bijkomend k**** iets!!
Hier weinig nieuws, heb bereikbare dienst de hele pasen, dus sta stand by om opgeroepen te worden als er een spoedoperatie is. Hopelijk houden we het nog rustig, heb totaal geen zin om te werken!!
Paaskusje van P.uck aan iedereen!
Yinyang, jeetj, wat een schrik inderdaad… pff, je zal het maar ineens op je af zien komen… :shock: Wat een eikel zeg! Hoop dat alles goed geregeld wordt qua verzekering enzo… :hug:
Loesje, ik hoop dat je niet opgeroepen word vandaag!
Loesje:
Je schrijft het berichtje aan mij , maar het is bedoeld voor YingYang :roll:
Hopen dat je niet hoeft op te komen draven met de pasen …
Roosje, nog gefeliciteerd!!! Jeetje, weer een meisje :inlove: Lekker genieten nu hoor!!
Yinyang, dat is schrikken!! Tjonge, sommige mensen zou je toch eigenhandig iets aan willen doen :twisted: Hopelijk valt de (financiele) schade voor jullie mee…
Wij zijn een paar dagen op wintersportvakantie geweest. Suzan was 4 nachten bij m’n schoonmoeder te logeren. Ging allemaal prima. Kolven had ik niet aldoor zin in maar ja, je moet wel 1e en 2e paasdag waren we weer met z’n allen thuis en dronk ze bij mij ook weer goed. Vandaag is ze voor het eerst voor een hele dag op het kdv, heb er wel vertrouwen in!
Fijne dag allemaal!
Sophie, ik duim ook hard voor jullie!!! :thumbup: :thumbup: Spannend!
Sophie, succes morgen!!
En Sophie, hoe was het? Viel het mee?
Sophie, hoe ging het???
Sophie, heb je al een punctie gehad?
Ik mag morgen met Clomid beginnen, en as donderdag heb ik de eerste echo. Ben heel benieuwd of er nu meer eitjes groeien en of ik last ga krijgen van bijwerkingen. Spannend!!
Sophieeee??? :shifty:
Sophie??? hopelijk gaat het goed met je???
Maak me beetje zorgen… zou alles wat goed zijn?
YingYang : Spannend !!!
Ik ben ook benieuwd naar Sophie …
jee kreeg geen meldingen meer zal ff snel bijlezen
even een update van mij ik kreeg geen meldingen meer binnen maar hier gaat alles goed we leven op een hele grote rose wolk :inlove:
ons meisje doet het echt super goed alleen heeft ze nachts veel last van krampjes en houd ons dus gerust nachten lang wakker heel sneu probeer nu andere fles uit kijken of dat helpt
verder doet ze het erg goed tis een makkelijk meisje :inlove: en ze is zo mooi :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
de bevalling is echt super snel gegaan half 1 brak me vruchtwater en 6;23 was ze er
het is echt genieten hier
sophie???
hoi meiden,
even een kort berichtje…
punctie is pijnloos verlopen echt geen probleem…oogst was 14 eicellen
alleen er was geen zaad geen 1 levende
dus ze hebben er 10 ingevroren…
´s middags moesten we heel lang wachten en kreeg enorm veel buikpijn…om een lang verhaal kort te maken moest in het zkh blijven liggen…nu heb ik volledige bedrust gekregen en is voor ons voorlopig de mmm even voorbij!! we moeten nu voor tese maar wanneer we weten het niet…
hou jullie op de hoogte