Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

Wat lief dat je het vraagt, 111!

Inderdaad morgen op de helft. Alleen vind ik het niet zo snel gegaan, haha. En nu straks dus nóg 20 weken… maargoed, geduld is een schone zaak! :wink:

Volgende week de 20weken echo, spannend! Voel me op het moment vrij goed, alleen nog erg snel moe, maar gelukkig niet meer zo beroerd! En het buikje begint ook inmiddels een beetje te komen! :slight_smile:

Met jullie ook alles goed?

1. voor mijn banner ben ik uitgegaan van 26 dagen dus ik zit nu inderdaad op dag 31. Alleen mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil was 33 dagen. Onder mijn banner kan je mijn cyclus verloop zien…

Ik heb toch maar getest, kon niet langer wachten …

Foto’s zijn niet heel duidelijk hoor…

@tijgertje, wat spannend!!!

Ik kan het alleen niet zo goed zien op de foto’s!!! Staat er een tweede streepje???

Er staat alleen maar een controlestreep :frowning:

Maar tot nu toe is er nog geen ongi…

oh nee, wat jammer meis… :hug: Nou ja wie weet, het kan nog steeds natuurlijk! :pray:

Tierr, ik vond het ook niet opschieten voordat ik op de helft was. Maar toen de 20weken echo liet zien dat alles goed was met ukkie, ging het ineens supersnel. Zul jij misschien ook wel hebben. En volgens mij neemt de vermoeidheid nu ook af, geloof rond zo’n 22 weken als ik het mij goed herinner.

Met ons is alles goed Tierr, thanx voor het vragen! Alleen heeft Amy veel last van de warmte. Ze is van zichzelf al erg warm, en met de hitte van de afgelopen dagen was ze echt een zweetkevertje. Slapen wilde ook niet zo lukken, dus we hebben maar even een beetje aangerommeld. Gelukkig gaat het nu een stuk beter nu het een beetje is afgekoeld. Oh ja, dametje kan zelf zitten :inlove:. Het lukt 'r nog niet om vanuit het liggen te gaan zitten, maar ze traint haar buikspieren intensief bij het proberen, dus dat zal ook niet heel lang meer duren denk ik. En ze heeft het achteruit kruipen ontdekt…ze wil alleen persé vooruit en wordt een beetje nijdig als dat dus niet lukt. Eigen willetje, en een enorme doorzetter dus ook dat zit er aan te komen. Wel leuk weer, een nieuwe fase. :mrgreen:

Tijgertje, raar hoor…geen ongi maar ook geen streepje… Ik blijf voor je duimen! Wanneer heb je getest?

111:

Ik heb maandagavond getest ergens tussen 21.15 uur een 21.30 uur.

Heb vanmiddag de assistente van de huisarts even gesproken en ik mag morgenochtend langs komen als ik wil met ochtendurine en dan gaat zij even testen voor mij. Ze zegt dat hun testen iets gevoeliger zijn en ze vind het vreemd dat ik nog niet ongi ben , maar ook een negatieve test heb … Maar ik denk dat ik donderochtend even langs ga, dan heb ik meer speling met mijn werk…

Nou, dan hoop ik dat je snel duidelijkheid hebt meid! Mijn duimpjes blijven draaien voor je!

Ik duim voor je tijgertje :slight_smile:

Nou ik snap er niets meer van hoor meiden. Ik werd altijd netjes op de 20ste ongi, toen vorige maand ineens op de 12e. Hoopte dat we deze maand geluk zouden hebben, al was mijn ei natuurlijk moeilijk te schatten. Eergister zag heeeeeeel licht roze op het wc papier, dus ik dacht nou, lekker dan, word ik ineens rond de 5e ongi? Maar tot nu toe heeft het nog niet doorgezet. Ik voel me verder ook niet ongi. Wel heb ik pijn in mijn borsten en ben ik zo nu en dan ineens heel misselijk. Toen ik de vorige keer zwanger was had ik dit ook, dus ik vind die verschijnselen maar vreemd nou.

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden hoor, ik denk dat mijn ongi gewoon ineens doorzet en ik weer voor niks een beetje blij was.

Hoe is het verder met jullie?

Bat_kol, klinkt wel heel spannend hoor… Ben benieuwd voor je deze ronde!

Ik kon het niet laten, ik ben ook zo’n ongeduldige doos.

Oooh ik hoop zo dat het deze keer goed gaat :?

Wat super, gefeliciteerd zeg! :dance:

Ik vind het zo eng :frowning: Maar ja, kan niets anders dan hopen dat het goed gaat dit keer…

Heb wel buikpijn, maar ben ook aan de naja, uweetwel. Ik had al zo’n vermoeden, zeker vanmorgen toen ik ineens weer helemaal niet lekker was. Moest vandaag op een pakket wachten (wat nooit gekomen is) en ik dacht net, ik ren gewoon naar de drogist voor een test.

Manlief zit op zijn werk en heeft een k**dag, ben wel benieuwd wat ie’ zegt als hij thuis komt :slight_smile:

bat_kol wauw gefeliciteerd :dance: :dance:

Dank je wel :slight_smile:

Bat Kol GEFELICITEERD !!!

Hoe reageerde manlief ???

Ga je ook een banner maken ?

Hier zijn gisteravond toch de :twisted: gekomen. Echt heel erg buikpijn en heel veel verlies. Vanmorgen heel duizelig en een paar bijna flauwvallen, heel erge buikpijn en misselijk, maar ook niet kunnen plassen. Raim heeft me ziek gemeld en ik lig nu met de laptop in bed ( met dit mooie weer ) :cry: We hadden nog zo’n goede hoop op een positieve test :oops:

Oww tijgertje :hug: balen zeg :frowning:

Mijn man reageerde heel erg leuk, ik liet hem eerst stoom afblazen over zijn werk en tijdens het eten zei ik tegen hem, zeg, je vroeg toch net of alles wel okee was? (Ik werd weer heel misselijk tijdens eten koken lol en hij zag dat) en toen vertelde ik het hem, dat ik misselijk ben omdat ik weer zwanger ben. Zijn gezichtsuitdrukking was echt super :slight_smile:

Ik zit te twijfelen of ik een banner zal maken of nog even af zal wachten, ik vind het allemaal toch wel eng en ben bang dat als ik het leuk ga vinden en banners ga maken enzo dat het weer mis gaat :frowning:

Bat Kol , ik snap je reactie dat je nog even wil wachten hoor. Maar wel leuk dat manlief zo reageerde. Wel proberen er van te genieten en teveel te denken dat het weer mis gaat…

Tijgertje, hè meid…Wat ontzettend knudde voor je! Had ook echt goede hoop voor je, 't is je zo gegund! :hug: Misschien volgende ronde, omdat je nu door de grote hoeveelheid verlies goed schoon bent van binnen? Ik weet het ook niet hoor, eigenlijk. Maar ik wil het zo graag voor je! :hug:

Bat_kol, whaaa…dus toch! Gefeliciteerd meid!

En gewoon lekker die banner maken hoor, dat heeft echt geen invloed op hoe het gaat. Misschien helpt het je zelfs wel om er in te geloven dat het deze keer wel goed gaat!?! Maar dus ook al misselijk? Enig idee hoe ver je al bent dan? En heb je al een afspraak gemaakt bij de vk? Lekker ervan proberen te genieten hoor.