Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

jane hopelijk is er niks aan de hand en groeit je beeb gewoon goed. Ik duim voor je

jane houd moed meid al weet ik dondersgoed hoe moeilijk dit is! het kan gewoon goed zitten he ik heb tot dik 16 weken bloedingen gehad incl stolsels en helderrood en check me banner :inlove: het kan wel!

al word je hier wel heel onzeker van! :hug: :hug:

sophie spannend meid ik duim voor je :thumbup:

Bedankt meiden :inlove: :-*

het is niet alleen dat bruin/roze dat me onzeker maakt daar zet ik me dan over heen en denk ach komt goed, maar 't zijn die soort van krampen die af en toe komen , maar misschien zijn het mijn darmen :shifty: :wall: dus daar hou ik het nu maar even bij :lol: maar op de momenten van die ‘krampen’ wordt ik zoooo onzeker en bang :cry:

meis bah dat je nog steeds aan het wachten bent, wat duurt het lang, kom op beebje! laat je zien!!!

@111 wrote:

Tierr, misschien komen die kwaaltjes nog - maar alleen maar beter hoor dat je ze niet hebt! Ik had ook weinig klachten de eerste helft van mn zwangerschap. Fijn toch, dat je niet misselijk bent? Schijnt overigens maar in de helft van de gevallen zo te zijn hoor, ochtendmisselijkheid. Dus no worries, alles wijst erop dat het goed gaat meid!

Ja, ik weet dat lang niet iedereen misselijk is.. maargoed, ik was het vorige keer wel, dus dan vergelijk je toch he? Maar inmiddels voel ik me wel beroerd... en heb er direct alweer genoeg van, haha, maar hoop toch dat het doorgaat... hoe tegenstrijdig! :mrgreen:

Jane, ik kan me je angst zo goed voorstellen... maar idd hoop blijven houden hoor! Nog even doorzetten... over een paar daagjes de echo! :-*

Sophie, ik hoop op goed nieuws woensdag!! :pray:

Loesje, goed nieuws! Kan me voorstellen dat het een raar idee is, dat vind ik ook altijd wel... maar super toch dat mensen níet zo lang hoeven te wachten? En een neefje of nichtje voor Puck... leuk!! :)

111, succes volgende week... kan me voorstellen dat je ertegenop ziet... :hug:

Roosje :-*

ja ze laten ze zitten, want ze zitten niet bij mijn eierstokken

is nog wel getest of het kwaadaardig is dmv van bloedafname

dat horen we ook woensdag

Jane, die krampen zijn vast een teken dat je baarmoeder aan 't groeien is hoor! Hoort er helemaal bij dan!

Tierr, hahaha, stom he dat je blij kunt zijn met je beroerd voelen :mrgreen:

Sophie, ik hoop dat je woensdag alle goeds te horen krijgt die je maar kunt krijgen in jouw situatie! :pray:

Ja dat klinkt weer helemaal logisch bedankt 111 :inlove: :-

Sophie wat spannend ik duim dat het goedaardig is :pray: :-

dat je maar snel zwanger mag zijn nu :pray: :-*

ben weer thuis uit het zkh ctg was goed kreeg toen ik er aan lag steeds last van harde buiken erg vervelend dan met dat ding op je buik daarna een hele tijd gewacht op een gyneacoloog weer die stugge vent die ik de vorige keer ook had

kreeg een echo om te kijken of ik voldoende vruchtwater had ja dat was allemaal goed ik zei tegen hub ow kijk het handje het zwaaid :inlove: nou daar kijk ik niet naar zei die!(gyn) heb hem nu al helemaal geschoten! bah wat een nare vent! :wall:

hij vroeg niks niet hoe het met me was hoe ik me voelde enz enz

hij zei je weet dat je met 42 weken word opgenomen? ik zei Ja dat weet ik maar de vk zei dat ik om de dag hier moest komen? toen zei die ow ja dat kan ook nou maak morgen maar een afspraak voor dinsdag als ik dus niets had gezegd had ik pas donderdag terug moeten komen

helemaal geen info of wat dan ook gaf die heb me nu toch een koppijn en buiikpijn hoop :pray: maar dat het nu spontaan komt ben het zo zat :frowning:

jemig roosje! Wat een afkapper die vent! Ik snap waarom hij gyn is geworden. Beetje inlevingsvermogen mag wel hoor!

Mar natuurlijk nog meer balen dat je hier nog gewoon schrijft terwijl je ondertussen wel een klein beebje in je armen had mogen houden!

Gelukkig was alles nog goed, maar het is wel mooi geweest. Snap zo goed dat je er klaar mee bent, elke dag lijkt wel 48 uur als je over tijd loopt!!!

Goed alle sin de gaten houden en hopelijk is het allemaal niet nodig en begint het snel uit zichzelf!!!

Je voelt je aan het einde ook zo’n walrus he… :mrgreen: :smiley:

x loesje101

jeetje roosje wat een h*rk zeg!!!

totaal geen empathisch vermogen :wall:

je zou hem toch zelf zover overtijd zwanger wensen dan weet ie hoe het voelt :twisted:

Roosje :

Wat een akelige man dan die gyn !

Hij kan op zijn minst even vragen hoe het met jou gaat en hoe je je voelt.

Ik hoop dat je volgende keer ( mocht die nog komen) een vriendelijk iemand krijgt…

heb alweer gebeld voor een nieuwe afspraak voor morgen weer die vent nou ja we zien het wel als die zijn best maar doet hopelijk is het allemaal niet nodig maar dat betwijfel ik :pray:

hopelijk is ie wat minder bot wat een **kel :evil:

@Roosje: Wat een botte vent zeg!! Tjongejonge. Kan het niet wat vriendelijker?? Als 'ie zijn beroep niet leuk vindt, dan had 'ie iets anders moeten gaan studeren. Wat een z*k!! Hopelijk heb je 'm niet bij de bevalling.

Even ego: Vanmiddag zijn we weer bij de gyn geweest. De HSG besproken, die was dus helemaal goed. Ik kan op dag 3 met clomid beginnen, 2x 1 tablet daags en dag 7 de eerste echo. Dan is het afwachten wanneer de Pregnyl gezet wordt. Maar gelukkig kunnen we dus de eerstvolgende cyclus al gaan beginnen met IUI!!! We zijn helemaal blij :smiley:

Super yinyang… actie in de tent! :thumbup:

Ying Yang, Dat gaat nu snel bij jullie :thumbup:

Nu hopen dat het snel aanslaat en jullie zwanger mogen zijn . :pray:

Roosje:

Hoe is het vandaag bij jou verlopen ?

Was die gyn nu wel een beetje vriendelijk ?

ik moet er nog naar toe half 4 spannend!

hoe was het meis bij de gyn?

ben weer thuis alles was goed de ctg zag er prima uit! ukkie heeft het gewoon te goed bij me

daarna een echo gehad om te kijken of ik voldoende vruchtwater heb ja dus prima! zag nog een beentje voorbij komen

had dezelfde gyneacoloog en mag me woorden intrekken want hij was nu erg vriendelijk en medelevend :silenced:

ik word donderdag ingeleid of ukkie mag zich nog komen aandienen we hebben dus een april baby

:mrgreen:

Eventjes inbreken :oops:

Roosje ik wil je de laatste dagen heel veel succes wensen!!!

Hopelijk kondigt jullie lytse frummel zich nog vanzelf aan.

Ik weet precies wat je meemaakt, ik was toendertijd de laatste van de meimama’s 2006 en onze Nathalie is 18 dagen te laat geboren :mrgreen:

Welk ziekenhuis moet je heen?

Nou, zet hem op voor straks meid :-*