Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

@Tierrr wrote:

Wat fijn dat alles goed was en het onderzoek je meeviel!

Ik vond het wel heel erg pijnlijk, maar ik moest ook een poos op de arts wachten terwijl ik al klaar lag… maar daarna was het idd zo gepiept! :slight_smile:

Nu ook geen pijn meer?

Ik ben benieuwd wat de vervolgstappen worden! Maar dit is iig super nieuws! :dance:

En wat grappig ook dat je de foto mee hebt gekregen, haha!

Het onderzoek zélf vond ik wel te doen. Het voelde natuurlijk niet fijn, maar het duurde maar héél kort. Nog geen 3 minuten volgens mij. Ik was dus ook heel opgewekt toen we het ziekenhuis verlieten, geen centje pijn. Prima!! Tot 's avonds na het eten… :naughty: Ik heb verschrikkelijke buikpijn gehad, niet normaal. Vandaag ook nog. Ben om 12 uur naar huis gegaan want ik trok het echt niet meer. Vanmiddag hele middag op de bank gelegen, maar het zakt nu gelukkig wel íets af. Hopelijk ben ik er morgen weer helemaal vanaf. En dan op naar maandag voor de afspraak op de poli voor het vervolggesprek. Spannend !!! :slight_smile:

heel herkenbaar yingyang al vond ik het onderzoek ook geen pretje die dag erna had ik ook veel pijn net of ik heel heftig ongesteld was

Hee Sophie, balen meid! Tjonge, zit inderdaad ook weer niet mee he… :hug: Maar dus even afwachten wat ze eraan gaan doen?

Roosje, die beeb van jou heeft het gewoon harstikke naar z’n zin bij je :mrgreen: Suzan heeft ons ook 10 dagen extra in spanning gelaten maar de bevalling verliep prima en het was een wolk van een baby dus zeker het wachten waard!!

beeeeeeeeebie van roosje!!! Wanneer kom je nou!!!

@loesje101 wrote:

beeeeeeeeebie van roosje!!! Wanneer kom je nou!!!

harder roepen :mrgreen:

BEEEEEEEEEEEBJE VAN ROOSJE, KOM 'S SNEL TEVOORSCHIJN!!! TIS HIER ZÓ MOOI !!! 8)

De pijn ná de HSG moest ik vergelijken met weeën… Dan weet ik dus nu wat me te wachten staat als het zover is… :eh: Maar dan weet je wel waar je het voor doet.

Sophie : Balen van de 3 cystes, weer je nu al iets meer wat ze gaan doen .???

yinyang73 :

goed dat de hsg goed was !! wat gaan ze verder doen of hoor je dat maandag pas ?

Bij Roosje nog niks ??

Wij gaan vanmiddag voor de uitslag van het zaad van mijn vriend :pray:

en tijgertje wat is de uitslag nu?

roosje nog geen beebje? :cry:

wij zijn ondanks de inmiddels 4 cystes begonnen met de stimulatie

woensdag moeten we voor de 1ste fm

Tijgertje: Inderdaad horen we maandag wat de volgende stap is. Ik hoop :pray: dat we direct in de volgende cyclus al in aanmerking mogen komen voor de IUI. Afwachten maar, na maandag 14:00 uur weten we meer. Hoe was de uitslag vanmiddag??

Sophie: spannend zeg. Hopelijk ondanks de cystes toch positief nieuws!!

helaas nog geen bib :frowning: als er zondag nog niks is moet ik naar het zkh voor een echo en ctg aan de hand daarvan kijken ze verder hoop dat ukkie zich eerder aan komt kondigen

De uitslag is binnen !!

Het is nog niet helemaal goed, maar wel beter dan de eerste uitslag.

Hieronder een kleine vergelijking ( ik hoop dat ie netjes doorkomt, en niet gaat hhusselen met de tekst ) We krijgen nu een doorverwijzing en dat gaat gebeuren bij het UMC Utrecht bij de fertiliteits-afdeling.

1e test - 2e test

opmerkingen = zeer visceus - sterk visceus

concentratie = 30 106/ml - 113 106/ml

motiliteit a+b = 12% - 39%

vcm = 7.5 - 88

Roos, je beeb heeft vast gewacht tot ik weer terug was van een weekje vakantie. Joehoe, beebje, ik ben er hoor!!! :mrgreen:

Schaap, gefeliciteerd met de goede 20weken echo. Nu gaat het rap meid, je bent al over de helft!

Jane, jij bent ook al ruim 6 weekjes, gaat hard joh!

Tierrr, met jou alles ook oke?

Sophie, hoe is het met jou meid!?!

@Jane S en Tierr, gefeliciteerd zeg wat fijn dat jullie zwanger zijn, ik hoop dat jullie snel de verlossende goede echo krijgen.

@Roosje, en hij of zij zit daar wel goed he :frowning: Ik hoop voor je dat het nog spontaan komt.

@vanholland gefeliciteerd met jullie zoon.

@Sophie, ik had zo gehoopt dat het nou eens mee zou zitten :frowning:

Hier moet Sylvie binnenkort geopereert worden om buisjes in haar oor te plaatsen en misschien moeten de neusamandelen eruit. Tis helaas niet anders want ze heeft een woekerende ooronsteking die maar niet weg gaat. En anders zou ze weleens gehoorbeschadiging kunnen oplopen.

Ach, Regje, wat sneu… zo’n ingreep is nooit leuk… :hug:

111, hoe was je vakantie? Waar was je ook al weer?

Hier alles goed hoor! Eigenlijk ook nog weinig kwaaltjes, en dat vind ik dan weer helemaal niet leuk… :silenced: En ik moet nog bijna 3 weken wachten op de echo… veel te lang!! :frowning:

Gister is wel MvM geweest, dus ik kan weer piesen in de flessen!

Tijger die uitslag zegt me niet zoveel, maar iedere vooruitgang is beter :hug: :-

Regje wat sneu dat zo’n ingreep, nooit leuk ook niet voor de ouders :hug: :-

111 fijne vakantie gehad? :inlove:

Hier gaat het wel, ik ben behoorlijk onzeker nu ik wat roze/bruin blijf hebben en niet echt weggaat, gisteren nog even wat lichte soort krampen gehad, nog paar daagjes en dan kunnen we kijken of het allemaal nog wel goed gaat :pray:

tierr aan de ene kant vervelend zo zonder kwaaltjes, maar ergens ook wel weer fijn, zolang het maar goed gaat :hug:

ik kan die kwaaltjes af en toe echt wel missen :silenced: :lol:

Niet meteen van het ergste uitgaan hoor Jane! Ik heb ook bloedverlies gehad tijdens mijn zwangerschap en ze vertelden mij dat als het bruin is, het oud is en dus weinig kwaad kan. Roze kan duiden op een gesprongen adertje vanbinnen. Alles zet natuurlijk uit en van onderen raak je ook veel meer doorbloed, dus dan is een adertje zo gesprongen. Zolang het geen helderrood is, zal het vaak niets te betekenen hebben. Maar ik ben geen arts, en ik weet precies hoe je je voelt - zeker gezien dat het vorige keer mis is gegaan!

Tierr, misschien komen die kwaaltjes nog - maar alleen maar beter hoor dat je ze niet hebt! Ik had ook weinig klachten de eerste helft van mn zwangerschap. Fijn toch, dat je niet misselijk bent? Schijnt overigens maar in de helft van de gevallen zo te zijn hoor, ochtendmisselijkheid. Dus no worries, alles wijst erop dat het goed gaat meid!

Oh ja, die flessen piesen ja, hihi, was ik al weer vergeten joh! :mrgreen:

Vakantie was wel gezellig, we zaten in een CP huisje in België. Helaas is Amy (net als ik trouwens) nog altijd erg verkouden. Maar ze heeft zich wel vermaakt, lekker gezwommen met haar papa. Nou ja, zwemmen niet, want het water was te koud (30graden maar in het babybad!) dus Matthijs is met haar in het bubbelbad gaan zitten. De eerste keer toen de bubbels kwamen had ze hele grote ogen opgezet zei Matthijs :inlove: en de tweede en derde keer viel ze er in slaap :inlove: .

Oh ja, en gisteren was mijn laatste dag van mijn verlof…Moet maandag weer naar de baas :cry:. Zal wel erg wennen worden, 9 uur werken 4 dagen per week.

ach jane meisje toch… wat een onzekerheid… wat hopen we allemaal dat het goed is!!! Maar idd bloedverlies hooft niets te betekenen natuurlijk… het komt echt heel veel voor en dan is het gewoon goed!!

@Regje… wat zielig voor je meisje… dikke knuf voor haar! :hug:

Hier heb ik net gehoord dat ik tante wordt. Mijn broertje en zijn vrouw zijn zwanger van hun eerste! Eind november krijg Puck een neefje of nichtje! Toch wel cru, ze zijn in hun eerste ronde meteen zwanger geraakt. Natuurlijk gun ik hun mijn ellende niet, bovendien heeft zij een darmaandoening waardoor het allemaal erg onzeker was, maar het is wat zwanger worden betreft toch wel oneerlijk verdeeeld in de wereld! Maar goed ben natuurlijk superblij voor hun! Bijzonder mijn kleine broertje wordt pappa!!

Bedankt meiden, het is alleen niet eventjes of een dagje, ik heb het al 1,5 week :shifty: en denk dat ik ook af en toe wat krampen voel :cry:

naja woensdag weten we meer, hopelijk is het goed maar ben bang dat 't niet zo is :cry:

Loes gefeliciteerd, wat leuk dat puck een nichtje of neefje krijgt :inlove:

111 wat naar dat het water zo koud was, bah!

zo te horen heeft ze genoten van het bubbelbad :inlove:

roosje

nog geen beebje? :cry: morgen naar het zkh he hopelijk kunnen ze wat voor je doen

111

wat vervelend dat je verkouden bent

en wat fijn dat je meisje zo genoten heeft

jane

meisje wat een onzekerheid even, gelukkig mag je gauw voor een echo

regje

wat leuk dat je nog ff komt meekleppen…wat sneu dat je meiske geopereerd moet worden, maar oorontsteking is ook geen pretje voor haar

tierr

goed zo pies die flesjes maar goed vol voor mij oa…hihihi

hier een rustig weekend…heb vrijwel geen klachten van de hormonen

ff afkloppen haha hopelijk groeien er genoeg eitjes…as woensdag de eerste follikelmeting ben benieuwd…hopelijk zijn de cystes gelijk gebleven of zelfs verdwenen!!

loesje

gefeliciteerd dat je tante wordt…leuk voor puckje

Sophie, ik duim voor je dat er veel grote eitjes zijn :pray: :-*

hoe zit dat eigenlijk met die cystes? laten ze die anders gewoon zitten? :shifty: