:dance: :dance: :dance: :dance: Het hartje klopt van ons, naar schatting, precies 7 weken oude kindje :inlove: het ziet er echt nog niet echt uit als een kindje :lol: al kon ik af en toe wat hompjes van armpjes identificeren :mrgreen: :lol: Manlief en gyn zagen het ook :inlove: ('t waren niet alleen moeders trotse oogjes :lol: )
ze kon in principe nog iets verder meten maar je kon niet goed zien wat nou 't stuitje was dus ze heeft het tot ongv 0.89 cm gemeten, als ze iets verder zou trekken als dat je ook nog iets kon zien zou het op 7.3 uitkomen(mijn 25 dagen cyclus) maar voorlopig houden we het lekker zo bij de precies 7 weken, volgende keer kunnen we hopelijk wat beter meten :inlove:
kom zo ff showen :-
lief dat jullie zo meeleven, ik kon het niet laten jullie snel te laten weten dat ik nog zat te wachten :-
oh ja over 2 weken we weer :inlove:
gyn begon zelf over dat ze me over 2 weken wel weer terug zag :inlove:
Yes wat ben ik blij, en opgelucht lag helemaal te trillen toen ze zei dat er een hartje klopte, en zover ze kon zien is het er maar 1 :inlove:
ik vroeg nog net op tijd een plaatje :shock: :oops: :lol:
jane gefeliciteerd met je mooie echo :inlove: :inlove: ziet er al goed uit hihihi
wij zijn trouwens ook in het zkh geweest vandaag. De 4 cystes waren goed, haha nou ja ze horen er niet maar ze gaan er niks aan doen. Totdat ik er last van ga krijgen, dan moet ik geopereerd worden. Maar ik heb rechts 6 eitjes en links 4 eitjes :dance: dus mooi volgens het boekje hihi
zaterdag en maandag moeten we weer en eind volgende week de punctie
duimen jullie voor ons mee dat er levende zaadjes zijn
Ben even niet online, en alleen maar goed nieuws hier! :dance: :thumbup: :
ROOOOOS, gefeliciteerd meid! :dance: Eindelijk mocht je dan je kindje ontmoeten! Heerlijk voor je, en inderdaad tóch nog maart! Geniet ervan meid, je hebt er lang genoeg op moeten wachten!
Jane, wat een prachtige echo! En gefeliciteerd met het kloppende hartje, een hele geruststelling voor jullie! Op naar over twee weken! :dance:
En Sophie! :dance: Alles tot nu toe volgens het boekje, hopelijk de rest ook! Het ziet er goed uit meid, houden zo!
Nog meer goed nieuws (alhoewel… ): onze Amy is met haar eerste tandjes bezig…midden onderin staan er twee op doorbreken. Ben er nog niet uit of ik het wel zo leuk vind, gaat wel heel hard zo!! :?
@Sophie… oh wat fijn allemaal zeg! Op naar de volgende stap!!! Hoop zo voor jullie!!!
@Jane_s… Jaaaa! Een goede echo!! het is niet het mooiste wat je ooit gezien hebt!! Geniet ervan!!! Kan dat het nu nog mis gaat is echt nog maar een paar procent!!! het ziet er dus super uit voor jullie!!!
@111… jeetje nu al een tandje… P.uck heeft nog steeds geen tandje… ook nog niet op doorbreken… Let er wel de hele tijd op… maar kan me voorstellen dat het wel een beetje dubbel is… Voor je gevoel zo’n mijlpaaltje… dan gaat het wel ineens heel hard… :hug: