Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

Ik kon het niet laten… :roll:

Wat kon je niet laten tierr…? Heb je getest??? :pray:

Jaaaa, en positief!! :mrgreen:

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nog een beebje in aantoch :dance: :dance: :dance: :dance:

gefeliciteerd meis dat dit mooi mag uitgroeien in een prachtig beebje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

roosje en is het begonnen??

111 wat een prachtig meiske die eerste foto, die lach krijg er kriebels van :inlove:

hier nog steeds niet ongi :cry:

tierrr ook hier nog gefeliciteerd :inlove: :inlove: :dance:

roosje succes met de laatste loodjes :-*

111 :inlove: :inlove:

Sophie :hug:

hoe kan t dat je ongi nu op zich laat wachten… ? :cry:

Sophie, het is vast stilte voor de storm… Eerst Jane, toen Judith en nu Tierr…jij bent de volgende vast! :mrgreen:

Roos, ik wil gewoon elke dag weten hoe je je voelt! Misschien inderdaad al stiekum rugweeën joh!

Tierr…zucht :inlove: Wat heerlijk voor je!!! Kan er niet over uit! Lekker genieten hoor! :inlove:

heb niet het idee dat her rugweeeen zijn hoor verder ook geen harde buiken ofzo

vind het best wel vreemd om nu op de 40 weken te zitten heb altijd gedacht dat ukkie eerder zou komen

Heeft de vk of gyn al eens gekeken of je al wat ontsluiting hebt?

@111 wrote:

Heeft de vk of gyn al eens gekeken of je al wat ontsluiting hebt?

dat zou afgelopen dinsdag gebeuren daar zijn we niet aan toegekomen want met hartje lusiteren kon de vk niet goed het hartritme bepalen en moest ik naar het zkh voor een ctg dus ben er heel vreemd weg gegaan als er dinsdag niks is dan word ik gestript

Hmmm…en nog wel steeds last van je rug? Heb je deze rugpijn vaker gehad of is het een ander soort pijn?

Ik hoop voor je dat het snel gaat nu, 't leek mij ook helemaal niet leuk om overtijd te moeten lopen.

@111 wrote:

Hmmm…en nog wel steeds last van je rug? Heb je deze rugpijn vaker gehad of is het een ander soort pijn?

Ik hoop voor je dat het snel gaat nu, 't leek mij ook helemaal niet leuk om overtijd te moeten lopen.

ik heb wel vaker last van rugpijn heb ook blaasontsteking al weken lang wat niet over wil gaan dus daar kanhet ook aan liggen :cry: vind het ook niet leuk nee wil zo graag al de maart mamas zijn bijna bevallen op mij en nog iemand na niet leuk om dan de laatste te zijn

roosje hopelijk heb je voor het weekend je beebje al :pray: :pray:

@sophie wrote:

roosje hopelijk heb je voor het weekend je beebje al :pray: :pray:

heb zelf het idee dat het een lentekindje word nu maar hopen dat we gelijk krijgen

net weer de huisarts gebeld waarschijnlijk moet ik weer een kuur voor de blaasontsteking nummer 4 al word er niet goed van :doh:

ben zo benieuwd roosje naar jullie beebje

ik ben ongi geworden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :dance: :dance: :dance: :dance:

Joeeeeehoeeee, Sophie, wat goed! :mrgreen: :thumbup:

klinkt gek he hihihi

hopelijk is dit de laatste keer :mrgreen:

nou ja de eerstkomende negen maanden dan :mrgreen:

Haha, ja, klinkt idd heel raar… maar ik snap het zó goed1 Ik hoop met je mee meid! Je verdient het!! :-*

dank je wel lieve tierr

wanneer mag je voor je 1ste echo? :-*

Yes Sophie! :dance: eindelijk!!

Op naar 9 maanden bloedloos :inlove: :pray: :-*

Ja, dat zou mooi zijn Sophie!

Nu Roos ook nog goed nieuws vóór volgende week :mrgreen: en laat mijn sollicitatiegesprek morgen ook goed uitpakken, dan zijn alle goede dingen in drievoud weer klaar voor deze maand! :mrgreen: