@111 wrote:
Ja, dat zou mooi zijn Sophie!
Nu Roos ook nog goed nieuws vóór volgende week :mrgreen: en laat mijn sollicitatiegesprek morgen ook goed uitpakken, dan zijn alle goede dingen in drievoud weer klaar voor deze maand! :mrgreen:
:dance: voor wat voor baan ga je solliciteren?
jaaaaa!!! Wat een goed nieuws allemaal!!!
Tierr… geweldig meid! je bent weer zwanger!!! Ben zo blij voor je!!! Hopen dat beebje er helemaal gaat komen!!! Dat kan niet anders!!! Geniet op je wolkje!!!
@Sophie!!! Joepieee!!! Eindelijk! Alle duimen draaien nu voor je geloof ik hoor!!!
@111 succes morgen met je gesprek!!!
@Roosje… fijn dat je weet dat ze in ieder geval dinsdag zullen strippen, bij mij deden ze dat niet… Maar veel harder hopen we allemaal dat dat helemaal niet nodig gaat zijn!! Geloof met is nog lang naar dinsdag, er kan nog heeeel veel gebeuren, misschien vannacht wel!!! T’kan zomaar uit het niets beginnen!!!
@sophie wrote:
wanneer mag je voor je 1ste echo? :-*
Ik zal morgen even bellen… hoop dat ik rond 7 weken mag… want ik vind het wachten slopend… heb graag iets om naartoe te leven… :roll:
111, succes morgen meid! Ik duim voor je!
Wat voor iets is het?
Pff, ik ben moe… ga zo lekker op de bank liggen!
zou mooi zijn tierr als je over een paar weekjes al mag
dat is nog te overzien
en roosje hoe is het met je??
nog bib?? hihihi
das niet leuk
en je mag dinsdag pas weer naar vk?
nog geen tekenen ook??
@sophie wrote:
das niet leuk
en je mag dinsdag pas weer naar vk?
nog geen tekenen ook??
nee is echt niet leuk
wachten is nooit leuk natuurlijk maar goed wij wachten al zolang, niet alleen deze 9 maanden alle spanning van afgelopen jaren komt er nu toch wel uit we hebben behoorlijk wat meegemaakt en zijn zielsgelukkig hoor maar toch is het allemaal erg spannend en dan overtijd lopen is niet leuk
ik moet dinsdag idd weer naar de vk tekenen heb ik nog niet echt heb al dagen lang last van me rug en buikpijn maar zet niet door
pfff dat is slopend meis bah!!!
kan je nog wel wat doen of heb je geen puf meer :hug:
@sophie wrote:
pfff dat is slopend meis bah!!!
kan je nog wel wat doen of heb je geen puf meer :hug:
heb vandaag me dag niet merk ik erg veel last van me rug en krijg me sokken niet eens normaal aan :shifty:
hang lekker op de bank en ga vandaag gewoon niets doen mag ook wel eens schoonma belde al of ze wat voor me kon doen in de huishouding maar heb ik ff geen zin in :oops: ben liever even alleen
hoe is het met jou? :-*
ja dat kan ik me voorstellen dat je lekker even alleen wil zijn
maar ja schoon huis is ook wel lekker ms vanmiddag eventjes
met mij gaat het wel oké
we mogen dinsdag naar het ziekenhuis voor echo en dan moeten we ws ook de tweede spuit erbij gaan doen
me huissie is wel schoon zoveel nesteldrang heb ik nog wel :mrgreen: haha
oke spannend zeg! eindelijk kan je ermee bezig zijn echt voor het echie!!! hoop zo dat het snel raak is
ja ikke ook hihihi
is nu wel bijna week later geworden door de stomme ongi!!
maar ja hopelijk voor pasen en punctie :mrgreen:
@sophie wrote:
ja ikke ook hihihi
is nu wel bijna week later geworden door de stomme ongi!!
maar ja hopelijk voor pasen en punctie :mrgreen:
:dance: :dance: :dance: :dance:
Roos, zo te horen gaat het echt niet lang meer duren hoor meid! En gewoon aangeven dat het je nu toch te zwaar begint te worden. Maar hopelijk haal je dinsdag niet eens joh
Sophie, ik help je hopen dat je voor Pasen al een paar stappen verder bent.
Oh, en de functie waarop ik vanmiddag ga solliciteren is management assistent op het hoofdkantoor van een kdv :mrgreen:
Oeh, 111, klinkt leuk zeg! Spannend!! Succes he?!
Sophie, ik ben toch zo blij dat jullie eindelijk echt bezig zijn he?! Het is natuurlijk een zwaar traject, maar het moet zo’n opluchting zijn dat jullie nu een echte kans krijgen! :-*
Roosje, voor jou een dikke :hug:
Kan me heel goed voorstellen dat het nu allemaal wel erg lang begint te duren…
Ik heb net gebeld voor een afspraak voor een echo en die heb ik 15 april… over iets minder dan 4 weken dus… ben dan 8 weken en 1 dag… pfff, duurt nog lang… :roll:
hoe zou het met roosje zijn??? :shifty:
ze is verdacht rustig… 8)