o getver Sophie! ik ga enorm duimen dat het snel komt voor je!!
ah sophie bah!! ik duim voor je ongi dan kan het eindleijk eens echt beginnen!! :hug: :hug: :-* :-* :-*
@111 wrote:
g:
Schaap, op de helft joh! Vanaf nu gaat het alleen nog maar sneller! :inlove:
ja nu aftellen :inlove:
sophie dat zul je net zien, misschien komt het door spanningen :hug:
sophie :hug: hopen dat je snel ongesteld word
ik ben vanmiddag weer naar het zkh gestuurd voor een ctg het hartje van ukkie kon de vk niet goed beoordelen dus weer aan de ctg gelegen alles is gelukkig goed maar zorgt zeker wel voor spanning weer
Pff, jeetje, wat een spanning ja… gelukkig was alles goed!! :hug:
Ik ben op zoek naar een heeeeel zware steen… weet iemand er één? :mrgreen:
halloooooo meiden!
@Sophie… jeetje zul je net zien, al tijden komt die stomme ongi ongelegen, en nu hij moet komen komt ie maar niet!!!
Als we nu met zijn allen schreeuwen hier: “Kom ongi beginnen nu!!!”, misschien helpt dat :lol:
@Roosje… het gatsie, ja das niet fijn zeg! Wel dat het allemaal gelukkig goed was, maar je gaat dat toch stiekem wel een klein beetje stressen natuurlijk! Heej maar meis… volgende week rond deze tijd ben je misschien wel mamma!!!
@Tier… Hunebed een idee??? :mrgreen: Nee flauw grapje he… tijd gaat afschuwelijk langzaam als je erop wacht!!! Wanneer is je nod?? En ga je misschien al eerder testen? (ik kon mezelf niet inhouden hoor, altijd eerder al testen… :oops: )
@Schaap… alweer 20 weken!!! Jemig!!!
Tja dat doet me allemaal maar weer eens realiseren, dat niet alleen bij jullie de tijd vliegt maar hier ook… kleine meid wordt al bijna weer 8 maanden straks…
Ze kan nu een beetje zelfstandig zitten en ze eet sinds een week bijna een halve boterham met leverpastei!! Verder begint ze weer andere geluidjes te maken, geen aa, aa, oo meer maar echt, gaga en baba!! Tja dit klinkt redelijk afgestompt hihi! Pff hadden het laatst al over haar eerste verjaardag…
:think:
Verder is mijn cyclus wer volstrekt regelmatig nu, strak 24 dagen… Nog korte als voor mijn zwnagerschap. Wat voor mij betekend dat als we voor tweede zouden willen gaan ik zeker weer aan de utrogestan moet. Luteale fase is nu nog maar krap 9 dagen…
Jemig ik heb het al over een tweede :oops:, nu nog niet hoor!!!
Klinkt ook een beetje stom terwijl er hier zoveel schatten zijn die eerst aan de beurt zijn om dit wonder mee te maken!!!
Maar meer om aan te geven dat mijn lichaam dus niet per ongeluk ineens weet hoe het moet…
x loesje
Mijn temperatuur is nog steeds hoog!! Zelfs ietsje hoger! :shock:
Tierrrr, maak me gek meid! Hoop het zo voor je!
Loesje, hard gaat het inderdaad. Kleine uk hier kan zich omrollen - van buik naar rug alleen nog, maar ik zie dat ze ook met andersom bezig is. Van rug naar zij (allebei, maakt niet uit welke) lukt al, dus het duurt vast niet lang meer. En ze kan hard tegen een item aan haar mobiel op het speelkleed meppen, zodat er muziek uitkomt. Eerst een paar keer laten horen en toen probeerde ze 't zelf. Maar ze mepte niet hard genoeg of finaal er langs natuurlijk. Maar nu heeft ze 't door en de grootste lol als het muziekje gaat (en mama denkt er stiekem over om de batterij eruit te halen :oops: ) :mrgreen:
Och Roos, wat zul jij geschrokken zijn! Gelukkig is alles goed, maar misschien wel een teken dat het allemaal niet lang meer op zich laat wachten!
Nog steeds niets, Sophie?
Tierr…
@Sophie… En?
@Roosje… hoe gaat ie vandaag…
Denk ook dat het misschien wel een teken is dat je kleintje zich snel aandiend!!! Laten we het hopen!! We zijn heeeel nieuwsgierig, en voordat ik het vergeet (en het niet meer kan! )! :lol: Zet hem op meid!!
ik hoop dat het een teken is! ben vandaag erg onrustig en wil echt alles opgeruimd en netjes hebben zou het dan toch een teken zijn
ben helemaal kapot zere rug maar toch maar doorzetten he pff hang nu ff languit als hub thuis komt mag die stofzuigen en dweilen
hoe is het met de andere dames? :-*
roosje spannend zeg…hopelijk komt beebje heel snel!!
enne die rugpijn zijn dat geen weeen hihi
hiero nog steeds geen rode duivels
111 en loesje wat heerlijk als ik jullie genietverhalen zo lees :inlove: :inlove:
tierr wanneer is je nod??
Roosje, onrust is een goed teken en om jou en Sophie even goede vibes te laten voelen:
wat een schatje :inlove: dat setje kleding heb ik ook :dance: daar mg je meer van spammen hoor!
Amy heeft 'm aan als pyama. De eerste keer dat ze 'm aankon heeft ze alle diertjes op haar shirt zitten bewonderen met ogen als schoteltjes. Helaas geen foto van, was erg schattig om te zien!
Hopelijk kan ik eind volgende week wat meer actiefoto’s van madammeke spammen, dan zijn we aan 't genieten in een CP huisje in België. Camera gaat natuurlijk als eerste in de tas :mrgreen:
Heb nu alleen nog zwemfoto’s :mrgreen:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Die zwembroek heb ik trouwens NIET uitgezocht hoor…Ben anti-roze, maar Matthijs vond 'm zo leuk. Tja, en aangezien hij met haar gaat zwemmen…zucht… :roll:
@111 wrote:
Die zwembroek heb ik trouwens NIET uitgezocht hoor…Ben anti-roze, maar Matthijs vond 'm zo leuk. Tja, en aangezien hij met haar gaat zwemmen…zucht… :roll:
die vind ik super!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
ben dan ook helemaal dol op rose in huis ook hou er van als wij meisje krijgen word het hier nog meer rose :inlove: :inlove: :inlove:
hmm das een goeie sophie…
Die rugpijn roosje… kan best voorwerk zijn!!! spannend!!!
@sophie wrote:
tierr wanneer is je nod??
Morgen!!
Wat balen dat jij nog steeds geen duivels hebt zeg… :hug:
(Wel gek om dit hier tegen iemand te zeggen trouwens… :think: )
111, jeetje, wat een scheetje!! :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove: