Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

Roosje!!! Ben je 't al zat meid? Kan nu elk moment gaan gebeuren joh!

Spannend!

Hoe voel je je? Al aanwijzingen dat het eraan zit te komen?

Alvast heeeeel veel succes meid, zet 'm op, je kunt het! En daarna lekker genieten van je kindje! :inlove: :inlove: :inlove:

ben ik weer kreeg geen meldingen meer binnen dus dacht al of het is zo rustig?

gefeliciteerd voor alle zwangeren! dat er maar heel veel bij mogen komen enne met name sophie :-*

sophie hoe is het met je meid? lukt alles je wat? hoe gaat het nu in zijn werk?

hier gaat alles prima we wachten idd af en dat duurt wel heel erg lang :frowning: kijk ontzettend uit naar ons kindje

de nachten worden steeds korter en krijg toch wel steeds meer klachten maar goed nog eventjes :inlove:

@111 wrote:

Roosje!!! Ben je 't al zat meid? Kan nu elk moment gaan gebeuren joh!

Spannend!

Hoe voel je je? Al aanwijzingen dat het eraan zit te komen?

Alvast heeeeel veel succes meid, zet 'm op, je kunt het! En daarna lekker genieten van je kindje! :inlove: :inlove: :inlove:

het zwanger zijn ben ik niet zat maar de pijn wel en het niet slapen kunnen breekt me behoorlijk op

ik voel weinig ben wel erg onrustig en vlieg als een idioot door ons huis heen haha

@Roosje: Suc6 met de laatste loodjes en natuurlijk suc6 met de bevalling. Dat Friesland er maar weer een móóie wereldburger bij mag krijgen (hier spreekt een Friezin die nu in Brabant woont :wink: )

Hier een héle verwarrende situatie. Volgens mijn eisprong, zou ik dus afgelopen donderdag, uíterlijk vrijdag ongesteld moeten worden. Maar… niet dus. En vandaag dus óók niet :think:

Nou hebben we net een test gedaan, en daar kwam níks uit. Geen vaag streepje. Helemaal niks.

Das toch raar, of niet soms? Ik zei net al tegen m’n vriend: “Zul je zien dat ik weer nét zo’n geval ben die wél langer dan 14 dagen na haar eisprong ongesteld wordt…” :wall:

Maar volgens mijn huisarts is die 14 dagen ná de eisprong gewoon een gegeven. Je hebt je eisprong en 14 dgn later word je ongesteld. Of niet, dan ben je zwanger.

Maar waarom zegt mijn test dan niet dat ik zwanger ben??? :cry:

Ik heb dan nu ook zoiets van; als ik dan tóch niet zwanger ben, laat die :evil: :twisted: dan nu ook maar komen. Want dít is óók niks… ZUCHT

ik zou gewoon morgen of overmorgen nog een keer een testje doen met ochtendurine kan zijn dat je pas later je eisprong hebt gehad dat het zich heeft genesteld en dat je dus iets later positief test succes ik duim voor je op een goed resultaat :thumbup:

@roosje83 wrote:

ik zou gewoon morgen of overmorgen nog een keer een testje doen met ochtendurine kan zijn dat je pas later je eisprong hebt gehad dat het zich heeft genesteld en dat je dus iets later positief test succes ik duim voor je op een goed resultaat :thumbup:

Het kan bijna niet dat ik de eisprong later heb gehad, want ik voelde 'm dus donderdagavond héél duidelijk. Toen ook ovu-test gedaan, en ook positief. En toen ik de volgende morgen bij de gynaecoloog kwam voor de SL-test én echo, was ook te zien dat de eiblaas gesprongen was.

Maar hoe bedoel je dan dat het zich genesteld heeft?

Ik vroeg net m’n vriend of we misschien morgen niet even het ziekenhuis moeten bellen (de IVF-afdeling dan, die draait 7 dgn p/wk) Want we hebben vorige week met de gyn afgesproken, dat als ik donderdag wél ongesteld zou worden, dat ik dan vrijdag voor een afspraak zou bellen voor de HSG. Maar ik ben dus niet ongesteld, ik heb niet een afspraak gemaakt, maar ik test ook niet positief… Wat moet je daar nou mee hè. :eh:

Die 14 dagen is echt geen vast gegeven hoor. De luteale fase is bij iedereen anders, varierend van zo’n 10 tot 16 dagen. Al komt minder dan 14 dagen geloof ik inderdaad wel veel meer voor dan meer dan 14 dagen. Meer dan 14 dagen gebeurt niet zo vaak, volgens mij.

Maargoed, als je 14 dagen na de eisprong nog niet ongi bent, geeft dat dus wel hoop… :pray:

Ben je zeker van het moment van de eisprong??

Ik hoop voor je dat je zwanger bent! Een negatieve test zegt namelik niet áltijd wat. Misschien had je een late innesteling, maak je traag HCG aan of was je urine gewoon niet geconcentreerd genoeg…

Ik zou inderdaad gewoon nog even afwachten en morgen of overmorgen anders nog een testje doen! :slight_smile:

@yinyang73 wrote:

Het kan bijna niet dat ik de eisprong later heb gehad, want ik voelde 'm dus donderdagavond héél duidelijk. Toen ook ovu-test gedaan, en ook positief. En toen ik de volgende morgen bij de gynaecoloog kwam voor de SL-test én echo, was ook te zien dat de eiblaas gesprongen was.

Als een ovutest positief is, heb je pas 24-48 uur later een ei he?

En het zou natuurlijk ook nog kunenzijn dat je geen goede eisprong hebt gehad… dat een blaasje springt, wil niet altijd zeggen dat er goede eisprong plaats heeft gevonden… of heb je ook bloed geprikt?

@Tierr: Ik weet dat het 24-48uur duurt voor het ei springt bij een ovutest. Maar de volgende morgen was het op de echo ook duidelijk zichtbaar dát 'ie gesprongen was.

En tja… het kán ook idd zo zijn dat 'ie niet goed is gesprongen, dat weet ik ook niet. Er is geen bloed geprikt.

Ik doe morgenochtend nóg een keer een test, dan met ochtendurine, misschien is dát beter. Of mss word ik vanavond/vannacht toch nog wel ongesteld. Dan ben ik ook meteen van deze onzekerheid af, want dit is ook niks hoor.

heb je nog getest? :pray:

Ja ik heb vanmorgen getest. Hij was wéér negatief. En een uurtje geleden verloor ik ineens helderrood bloed :shock: Heb ook verschrikkelijke buikpijn, niet normaal. Zo erg heb ik het nooit. En ook nooit de 1e dag al helderrood bloed verliezen. Tis allemaal héél vreemd. Ik ga morgenochtend naar het ziekenhuis bellen wat we nu moeten, want we vinden het toch wel een beetje raar. En stél nou dat er wél iets zit, en we laten die HSG doen, dan sla je jezelf toch voor je kop :wall:

het is heel normaal hoor dat je ongi een paar dagen later komt door allerlei oorzaken…

ik heb ook wel eens gehad dat ik ruim 2 weken over tijd was en zeker weten mijn ei heb gevoeld…

je bent nu iig uit de onzekerheid…

roosje you go girl!!! succes met de laatste loodjes

ik wil juist ongi worden op het moment want dan gaan we door naar de volgende stap :oops:

balen meid :hug:

Roos, top om te horen! Ik hoop voor je dat het nu niet meer lang duurt en dat je je kindje snel kunt bewonderen :inlove:

YingYang, 't blijft nog even spannend dus… :pray:

Sophie, hoop voor je dat je ongi snel komt meid. 't Is ook wat he, de één wil géén ongi, de ander juist weer wel… Zou willen dat het kwam zoals we het hebben wilden, maar ja, dan is wel alle hoop en verrassing steeds weg en dat maakt het juist zo speciaal. Maar in jouw geval zou het zeker wel mogen hoor! Ga weer extra extra extra hard voor je duimen! :pray: :pray: :pray:

roos nog een paar dagen, wat gaat het hard :shock:

sophie :pray: voor je dat je ongi gauw komt, spannend :thumbup:

hier de 20 wk gepasseerd :dance: , nu aftellen :mrgreen:

Jeetje schaap, jij gaat anders ook hard! :shock:

Volgende week dus 20 weken echo… spannend!! :-*

ja echt niet normaal, heb bijna geen tijd om te genieten :inlove:

en jij tierr, hoe gaat ie bij jou?

Eeuhm… sja… ik had me voorgenomen om tot mijn NOD onder een steen te gaan zitten, maar dat lukt niet echt helaas… :roll:

Maarre, wel genieten hoor, denk erom!! :naughty:

schapie

woooww 20 weken al spannend hoor!!!

tierr

dikke knuffel meis!!

meiden ben nog steeds niet ongi!!

voel het al aankomen sinds vrijdag :wall: :wall: :wall: :wall:

nu moet ik alleen nog maar langer spuiten en duurt het nog langer

:cry: :cry: :cry: :cry:

ben inmiddels 3 dagen overtijd :cry:

Argh Sophie! Normaal gesproken zit je helemaal niet te wachten op een ongi, en komt het altijd te vroeg. Nu wil je 't graag en laat het op zich wachten. Getsie meid…Hoop dat het nu snel komt hoor! :hug:

Schaap, op de helft joh! Vanaf nu gaat het alleen nog maar sneller! :inlove: