eehh, meiden…
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
hier nogmaals gefeliciteerd :inlove: :inlove: :dance: :dance:
JAAAAAAAAA!!! Nóg een positieve test!!!
Gefeliciteerd meid!
We hebben de positieve vibes te pakken dames, kom op, wie volgt!?!
ikke hoop ik over 4 weken :oops:
vandaag is de eerste spuit gezet argh
was erg emo moment…heb de hormonen niet eens in mijn lijf en ben al een emo muts hahahahha
meiden gefeliciteerd met de positieve testen
enne wat een prachtige foto’s heb ik voorbij zien komen :inlove: :inlove:
kunnen er nooit genoeg zijn :oops:
Lakeisha, gefeliciteerd!!
Gaat de ontluikende lente dan toch weer voor meer zwangerschappen zorgen?? Ik wist vorig jaar op 18 maart dat ik zwanger was…
Sophie, spannend!!!
Ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het…! Natuurlijk speciaal en vooral voor Sophie! Duimpjes draaien extra hard voor je meid!
das heel erg lief van je 111 :-* :-*
sophie voor jou draaien m`n duimen extra hard, spannend :thumbup:
nu ga je echt beginnen :mrgreen:
Nou anders ik wel hoor, sophie!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Eindelijk breken nu voor jou ook spannende tijden aan!!!
En hopelijk snel ook de tijd van positieve zwangerschapstesten, echo’s en VK bezoekjes!!!
Je geduld en wachten moet nu echt snel beloond worden!!! Denk dat iedereen het daar over eens is!!!
@Tierr… hoe is het met jou meid!!
@babyenschede… en met jou?
@ Jane— stuiter je nog!!
:dance: :mrgreen: :mrgreen:
x loesje101
Jeetje wat spannend Sophie! :inlove: gaat het eindelijk eens beginnen, hopelijk mag je snel zwanger zijn :inlove: :-*
Jaaaaaaa ik stuiter nog! :inlove: :dance:
het begint zelfs al door te dringen :shock: nou ja dat nog niet echt, maar voel(de) me gewoon echt zwanger :inlove:
@loesje101 wrote:
@Tierr… hoe is het met jou meid!!
Wat lief dat je aan me denkt! :-*
Op dit moment voel ik me belabberd, maar dat komt omdat ik iets van een griepje te pakken heb.. zere keel, zere lippen, hoofdpijn, continu hoesten, mijn hele hoofd zit vol... bleeeeegh! Niks aan! Maargoed, gelukkig heb ik nu 4 dagen weekend, dus ff bijkomen! :)
En verder zit ik in de wachtweek. Ik denk dat ik uiterlijk vorige week donderdag mijn ei heb gehad, dus ik houd mijn NOD op donderdag de 18e. Als ik dan nog niet ongi ben, die vrijdag testen... spannend weer!
Heb een paar dagen gedacht dat ik wat last had van veranderende eetlust enzo, maar dat valt me nu niet meer op... nergens last van dus, en gewoon afwachten...
Hoe gaat ie met jou? :-*
Jane, heerlijk zeg, dat je je ook gewoon echt lekker zwanger kunt voelen, geniet ervan!! :-*
Tierrr, m’n duimen draaien weer overuren!! :thumbup:
Nog even wat spam… Net gekiekt! Het kleed is van Ikea, echt zoooo leuk!
jullie zijn lieffies meiden :-* :-* :-*
tierr beterschap en spannend weer voor jullie
mim wat een skeetie zeg!! en prachtig kleed :thumbup:
hoe zal het met roosje zijn :think:
Allereerst: Lakeisha en Jane_S: GEFELICITEERD!!! :inlove:
vanHolland: gefeliciteerd met jullie mooie Dustin!!
Wij zijn afgelopen woensdag weer bij de gynaecoloog geweest.
Afgesproken dat we wachten tot de menstruatie, en dan moet ik een afspraak maken voor een HSG. Maar…
Ik heb mijn eisprong gehad op donderdag 25 februari. Ik heb het 's avonds eens écht gevoeld, en daarna een ovu-test gedaan en die was positief. En toen ik 's morgens bij de gyn kwam voor een echo was dat dus ook duidelijk zichtbaar. Eicel was gesprongen. Dus theoretisch gezien, zóu ik nu ongesteld moeten zijn want het is 14 dagen later, maar dus niet… :o
Mijn vriend en ik durven er eigenlijk niet vanuit te gaan dat het dan misschien toch… We wachten morgen nog af, en als ik dan nóg niet ongesteld ben, dan gaan we testen.
Dan zou het toch een nóg groter wonder zijn als er net gezegd is dat het op de natuurlijke manier bijna niet mogelijk zou zijn…
Overigens heb ik nergens last van. Normaal als ik ongesteld word dan zijn mijn tepels heel erg gevoelig, en krijg ik ook wel beetje buikpijn. Maar niets van dat alles. Ben alleen moe. Maar dat wijt ik dan aan drukke dagen in de winkel. Duim duim duim duim…
@sophie wrote:
hoe zal het met roosje zijn :think:
Met roosje gaat het goed, ze zit nog heel erg te wachten tot ze eindelijk eens mag bevallen. Ik dacht wel nog dat ze zei er nog lekker van te genieten maar natuurlijk graag kindje wil zien :mrgreen: . dus meid ik duim giga voor je dat je kindje snel in jullie armen mag sluiten! :inlove:
Bedankt Ying :inlove: :-
ik duim giga hard voor jullie! :-
zo vlak voor de hsg , je zou niet de eerste zijn die snel nog even zwanger wordt voor de hsg :inlove:
oké nou roosje als je dit nog leest zet hem op meidi
we zijn erg benieuwd hoe je beebje eruit ziet
yin succes meid hopelijk gebeurt er een wonder
Bedankt Ying . ik zal voor je duimen dat het misschien toch wel zo is
Pfff Yinyang, dat zou geweldig zijn!!
@Jane_S wrote:
Meiden ik ben er wat minder geweest, maar wil jullie toch laten weten dat ik goed nieuws heb:
:inlove:
deze test heb ik nu net iets na 12 uur gedaan, op cyclusdag 26 (dag die ik normaal ongi zou moeten worden) :dance: :inlove:
kreeg geen meldingen meer binnen maar wouw jane wat een mooie bericht gefeliciteerd meid :inlove: