Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

als ik uitga van een 28 dagen cyclus 17 november.

als ik uitga van mijn eigen cyclus 25 dagen zou het 14 november zijn :inlove:

we zullen het zien, ik mag terugkomen bij mijn gyn. omdat het de vorige keer zo slecht was verlopen met de vk. ze heeft ook beloofd wat meer en eerdere echo’s uit te voeren dus ik kan niet wachten op een goede echo!! :pray: :inlove:

@Jane_S wrote:

als ik uitga van een 28 dagen cyclus 17 november.

als ik uitga van mijn eigen cyclus 25 dagen zou het 14 november zijn :inlove:

we zullen het zien, ik mag terugkomen bij mijn gyn. omdat het de vorige keer zo slecht was verlopen met de vk. ze heeft ook beloofd wat meer en eerdere echo’s uit te voeren dus ik kan niet wachten op een goede echo!! :pray: :inlove:

Spannend dus allemaal :mrgreen: Dat is dan wel weer een voordeel hé? Meer echo’s :lol: :inlove:

Ja ik ben daar ook echt heeeeel blij mee, geeft me nu al meer rust :inlove:

jane gefeliciteerd :thumbup: :thumbup:

Jaaaa, Jane!!! :thumbup: :inlove: :dance:

Gefeliciteeeeeeerd! En wat fijn dat je extra echo’s krijgt!

:inlove:

Dat schelden op mijn lichaam heeft dus wel geholpen :lol: :lol:

@Jane_S wrote:

:inlove:

Dat schelden op mijn lichaam heeft dus wel geholpen :lol: :lol:

Ga ik dat nu ook even doen :lol: :lol: :lol:

Toch ook snel he, na de curretage…! Fijn joh! :thumbup: :inlove:

Jane, gefeliciteerd meid!! Wat goed!! :thumbup:

Van Holland, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! :inlove: Lekker genieten (want het gaat zo hard… jaja :mrgreen: ).

Jane gefeliciteerd.

Jane!!! Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Gefeliciteerd meid! Ik ga ontzettend duimen voor een goede echo en gelukkig gaat die snel zijn!!!

Zo zie je maar, een hele tijd bezig met zwanger te worden, eindelijk zwanger, helaas helemaal mis… maar vervolgens best snel weer zwanger! Je test was harstikke duidelijk meid!!!

@van holland!!! Heeeeej mams!!! Ontzettend gefeliciteerd met je zoontje!!! Geniet van je kraamtijd!! En als je er aan toe bent, mag jee best spammen hoor!!! :inlove:

@Sophie, hoe is het met je meid! Als het goed is zit je in je eerste officiele ronde he!!

Hier alles hartstikke goed, druk met werk, moet zeggen het kwam allemaa eventjes zo uit, maar wil nu graag eventjes een paar weekjes wat rustiger. Zie mijn kleine meisje eventjes wat minder, en dat vind ik niets. Gelukkig is paps er wel!

Verder doet ze het super. Gisteren eerste stukje brood geprobeerd met een beetje smeerleverworst… ze vind het allemaal nog niets die stukjes hoor… lekker gepureerd dat is veel lekkerder. Nou ja ze hoeft ook nog niet perse, , maar ga gewoon beetje oefenen. Verder wil ze ineens zo veel, ze wil kruipen maar dat kan ze nog niet. Vervolgens wil ze een speeltje pakken, net buiten haar bereik, en dat lukt dus niet, ze wil zitten, maar dat lukt nog niet, en dan wordt ze best een beetje sjaggie, hihi! Kortom een karaktertje!!! en ze kan ook zo’n lol hebben nu, ze begint dan uit het niets te schaterlachen en kijkt dan of je het wel ziet. Als je dan ook gaat lachen dan heeft ze het helemaal niet meer, zooo grappig!!

:inlove: :smiley:

x loesje

:inlove: bedankt meiden!! :inlove:

Ja Loesje dat ging erg snel deze keer :dance: daar ben ik ook zoooo dankbaar voor! nu inderdaad nog een goede echo :pray: :inlove:

ja die test is inderdaad overduidelijk, en dat in de middag :shock: daar stond ik eerst niet eens bij stil :lol:

wanneer krijgen we weer babyspam hier? :inlove:

ik moet zoveel zoeken in al die mamatopics, wel leuk maar duurt soms zo lang :wink: :stuck_out_tongue:

Hier wat Dustin spam :inlove: :inlove:

Zwijmel Zwijmel :inlove: :inlove: :inlove:

lekker genieten !! :inlove:

Ooh, wat een prachtig ventje zeg!! :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

Moooiiiiii!!! :inlove: :inlove:

wauw :inlove:

Wat een schatje Van Holland! :inlove:

Lekkerbekkie Vanholland! :inlove:

Een paar zwemfoto’s van Amy dan? Kwaliteit is niet goed, veel bewogen etc, maar toch… :mrgreen: :inlove: