Even gekopieerd vanuit een ander topic :oops:
Nou ik ben vandaag bij de gyn geweest. Ik heb direct een uitstrijkje, kweekjes en inwendige echo gehad. De echo vond ik meevallen maar het uitstrijkje…menn wat deed dat zeer Gemeen of erg boos
Ik moet zaterdag ongesteld worden(was ook al waarschijnlijk te zien op de echo) en dinsdag bloedprikken. Tenzij ik wel zwanger zou zijn, want dat zou ze nu nog niet kunnen zien. Maar zoals het eruit zag, word ik gewoon ongesteld. Dan moet ik over 10 dagen terug komen, dan krijg ik weer een echo (ben even hierover de kluts kwijt, dus dan zal ik nog even over bellen) en dan zo een week na mijn eisprong moet ik nogmaals bloedprikken. Ze gaan ook meteen achterhalen waarom mijn menstruatie zo pijnlijk is de eerste 2 dagen. En als ik dan mijn eisprong heb, moeten we verplicht vrijen en dan moet ik de volgende dag terug komen voor een uitstrijkje van mijn slijm.
Ik ben geloof ik wat vergeten in me op te nemen met die 10 dagen, maar dat zal ik nog wel van haar horen
Ik zit nu te twijfelen of k het mijn manager moet vertellen aangezien dit zeker weten allemaal tijdens werktijd moet. Dan kan ik misschien wat regelen met mijn uren.
@ Lakeisha: Bedoelde je gynaecoloog niet dat je weer een afspraak moet maken voor op je 10e cyclusdag als je tóch ongesteld mocht raken en dat ze dan follikelmonitoring gaan doen (om de dag een echo laten maken) en dat dan nét voor de eisprong jullie aan de slag moeten en dat je dan de dag erop terug moet om een samenlevingstest te laten doen??
@yinyang73 wrote:
@ Lakeisha: Bedoelde je gynaecoloog niet dat je weer een afspraak moet maken voor op je 10e cyclusdag als je tóch ongesteld mocht raken en dat ze dan follikelmonitoring gaan doen (om de dag een echo laten maken) en dat dan nét voor de eisprong jullie aan de slag moeten en dat je dan de dag erop terug moet om een samenlevingstest te laten doen??
Ik moet inderdaad op de 10e dag terug komen voor een inwendige echo maar daarna weet ik het echt niet :think: Ik weet wel dat we op de dag van de eisprong moeten klussen en dat ze dan inderdaad een samenlevingstest gaan doen…
Muts ben ik ook he Heb gisteren echt niets opgevangen geloof ik. Gelukkig vonden ze het ook niet erg toen ik vanmorgen weer aan de lijn hing :lol:
Zoals het er nu uitziet: Zaterdag ongesteld worden, maandag bellen voor afspraak op cd 10, dinsdag bloedprikken, dan op cd 10 een inwendige echo, klussen op de dag van de eisprong, volgende dag een samenlevingstest, 7 dagen later weer bloed prikken
Ff een update:
Ben net bij de gyn geweest. Mijn ei was nog groter en staat op kanppen, dus dat is goed nieuws. Maar er was heel taai en dik slijm te zien, zonder zaadcellen, dus da’s minder. Gezien ijn eerdere goede samenlevingstest zou dit van de clomid kunnen komen. Nu moet ik morgenavond spoelen met een oplossing om het slijm dunner te maken, en 1/2-2uur later klussen. En maandag opnieuw echo.
Mocht er een volgende cyclus komen, dan zonder de clomid een keer, en nog eens kijken naar de SL test. Als die dan goed is, kan ik dus niet goed tegen de clomid,en moeten we over op wat anders. Ff afwachten dus nog…
ik kan nu ook zeggen dat we voor de eerste gaan
ben nu nog ongesteld maar als dat over is gaan we er tegen aan :dance:
heb er veel zin en we hebben goed over na gedacht, maar toch wel spannend allemaal
- nou zie ik ook dat mijn banner niet meer klopt even aan passen maar :)* gedaan
Heej hallo!
Ik lees al eventjes mee, dus ik zal me eens even netjes voorstellen
Ook mijn vriend en ik gaan voor een eerste kindje. Ik ben eind januari gestopt met de pil, netjes ongesteld geweest en nu wacht ik op mijn eerste natuurlijke menstruatie.
In november ben ik 31 geworden en ben zo benieuwd hoe het zal zijn als je zwanger bent!
Groeten,
NCM
Spannend meiden, en wat gezellig dat jullie mee komen schrijven!
Nu maar hopen op een positieve test!
ja idd heel spannend
als je dan zo de keus hebt gemaakt dan heb je wel zoiets van: oe,
maar wel leuk allemaal gewoon weer een nieuw avontuur met zn 2tjes
Goedeavond
Alles goed hier.
Met mij wel. Wou even laten weten dat wij afgelopen dinsdag de trotse ouders zijn geworden van een jongen. Zijn naam is Dustin en hij weegt 3030 gram. Alles is goed met ons.
Van Holland, gefeliciteerd!!! :dance:
Vanholland gefeliciteeeeeerd (ik had het uiteraard al gelezen in jullie topic :mrgreen:, daar waren we/ze je al zoek :mrgreen: ) fijn te lezen dat alles goed gaat/is!! :dance: :inlove: :inlove: :inlove:
Oooh, van holland, wat goed, gefeliciteerd meid!! Geniet ervan!! :dance: :-*
Vanholland! Goed meid! Van harte gefeliciteerd!!! :inlove:
van holland gefeliciteerd ! nu genieten :inlove:
Meiden ik ben er wat minder geweest, maar wil jullie toch laten weten dat ik goed nieuws heb:
:inlove:
deze test heb ik nu net iets na 12 uur gedaan, op cyclusdag 26 (dag die ik normaal ongi zou moeten worden) :dance: :inlove:
Jane, ook hier van harte!!! :dance: :inlove:
Bedankt! :inlove:
Die banner staat je goed :inlove:
Bedankt, Ja dat weet ik , ben blij dat 't weer zo mag zijn! :inlove:
Logisch…Wanneer ben je nu uitgerekend dan?