Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

He jakkes yingyang, dat is inderdaad balen… het is en blijft natuurlik altijd het mooiste als het allemaal gewoon spontaan kan…

Maar: IUI kan in veel gevallen uitkomst bieden hoor!! En verder hoeft IUI ook niet heel belastend te zijn, soms kan het zelfs in je eigen cyclus! Houd moed, meid! Ze gaan je in ieder geval snel verder helpen!! :-*

Hoi meiden,

Heb lang niks van me laten horen, maar Sylvie was steeds ziek, had last van oorontstekingen en het bleef maar zitten en toen bleek ze ook nog allergisch voor de antibiotica :frowning:

@Roosje, het schiet nu lekker op zeg, doe het rustig aan.

@Mim en 111, wat een prachtige dochters hebben jullie. 111, ik vind het ook steeds leuker worden hoor als ze meer kunnen.

@yinyan, wat vervelend zeg dat het niet op een natuurlijke wijze gaat lukken zo :frowning:

Nu gaat het trouwens weer goed met Sylvie en hier nog een foto van haar toen ze ruim 9 maanden was. We hebben een hele fotoreportage laten maken.

wat een mooie meid :inlove:

Wow, wat een prachtige foto van een heel mooi meisje!! :inlove:

Wat een lekker meisje Regje! Onwijs mooie foto!

@Tierr: Ik weet wel dat IUI een hele goeie oplossing kan zijn. Maar toch… Het voelt voor mij als falen. Ik kan niet op een normale manier zwanger raken. Mijn lichaam accepteert het zaad van degene waar ik van hou niet. Hoe stom klinkt zo iets.

Dit is iets wat we dólgraag willen, en dan kunnen we dat niet eens zónder hulp. :cry:

Gisteravond heb ik me even teruggetrokken in m’n hobbykamertje en heb zitten nadenken. De gynaecoloog had me gezegd vooral niet te stoppen en gewoon door te gaan met klussen, maar ik kan het nu gewoon niet meer. Ben daarna bij m’n vriend op de bank gekropen en toen kwam alles eruit. Tranen, boosheid, verdriet. En hem gezegd dat ik het zo niet meer kan, omdat het toch geen zin heeft.

Hij was zó lief. “er is nog niks verloren. We nemen nu even lekker de rust voor onszelf. Volgend weekend gaan we lekker een paar daagjes naar Düsseldorf, even genieten. Het komt allemaal goed meisje”, zei 'ie.

Vannacht heb ik heel beroerd geslapen, kon maar niet stoppen om na te denken. Ik weet dat dit even moet zakken en dat IUI gewoon dé oplossing voor ons zal zijn. En dat wij in 2011 gewóón een nieuw mensje op de wereld gaan zetten.

Wow Regje wat een mooie foto van Silvie!!! :inlove: :inlove:

Lichaam als je nu je werk niet doet he/ gedaan hebt he!! :evil: :evil: :lol: :lol: (misschien werkt het?? :shifty: :shifty: )

Yinyang jeetje dat is niet niets, kan me (gelukkig “nog”) niet voorstellen hoe het voelt. Maar ik vind je reactie ook niet raar, wat lijkt het me verschrikkelijk te horen dat het aan jou ligt en dat je hulp nodig hebt, al ben ik wel blij voor je dat ze zo snel vinden wat het is en je niet maanden in die molen zit om te zoeken. Hopelijk gaat het toch snel vanzelf, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! :-* :-* :-* :hug: :hug:

En wat heb jij een lieverd van een vriend :inlove: jou zo goed troosten en bij zich houden. :-

Hoop dat je je snel wat beter voelt of gewoon zwanger bent! :pray: :-

Regje, wat een schitterende foto!! :inlove:

Yinyang… wat een verdriet! Kan me er wel iets bij voorstellen dat je zo verdrietig wordt omdat het ‘aan jou ligt’. Gelukkig zijn er nog mogelijkheden om wel een wondertje op de wereld te zetten!! :pray:

Regje:

Wat een mooie meisje hebben jullie.

YingYang:

Je hebt echt een lieve vriend …

Niet de moed zo snel opgeven hoor, via de mmm word je misschien heel goed geholpen en dan hebben jullie in 2011 een lief klein mensje op de wereld gezet… :hug:

Wat een mooie kindjes zie ik hier voorbij komen zeg :inlove:

Yin, :hug: Meisje toch :hug: Niet de moed en hoop opgeven hoor!

Verder heb ik niet echt terug gelezen want ben druk met van alles, maar kom gauw weer uitgebreid reageren :-*

Yin, vergeet niet dat ze bij jullie wel een oorzaak hebben gevonden…bij ons is alles goed, en dat is fijn, maar zolang ik niet zwnager word zullen ze ook niet weten waar het aan ligt. Mijn cyclus is nu goed geregeld, 34 dagen, dus nu wordt het afwachten. Stiekum wilde ik dat er toch iets was gevonden waardoor we bvb nd IUI konden…snappie?

Maar ik begrijp wel dat dit erg teleurstellend is voor je! Sterkte!

Ik begrijp je wel babyenschede… ik heb een beetje hetzelfde als jij. Als het nu niet snel lukt dan ga ik ook het liefste aan de IUI… gewoon omdat je dan meer kans hebt…

Maargoed, ik snap ook wel dat het een tegenvaller is dat het niet spontaan lukt bij yinyang… want dat is en blijft natuurlijk het allermooiste…

Trouwens, babyenschede… jouw cyclus is nu goed geregeld, maar dan is het natuurlijk nog niet zo dat je dan kan direct zwanger bent helaas… Vanaf het moment dat je cyclus goed is, moet je je lichaam ook een poosje de kans geven om zwanger te worden… en mocht dat nou nog een poos niet lukken, dan gaan ze bij jullie ook wel IUI proberen hoor!!

Ik hoop het! Wil het best een half jaar geven…maar dan ook verder…eerst HSG en dan bvb IUI ofzo…hoop dat ze dat doen!

@yinyang73 wrote:

@Tierr: Ik weet wel dat IUI een hele goeie oplossing kan zijn. Maar toch… Het voelt voor mij als falen. Ik kan niet op een normale manier zwanger raken. Mijn lichaam accepteert het zaad van degene waar ik van hou niet. Hoe stom klinkt zo iets.

Dit is iets wat we dólgraag willen, en dan kunnen we dat niet eens zónder hulp. :cry:

Gisteravond heb ik me even teruggetrokken in m’n hobbykamertje en heb zitten nadenken. De gynaecoloog had me gezegd vooral niet te stoppen en gewoon door te gaan met klussen, maar ik kan het nu gewoon niet meer. Ben daarna bij m’n vriend op de bank gekropen en toen kwam alles eruit. Tranen, boosheid, verdriet. En hem gezegd dat ik het zo niet meer kan, omdat het toch geen zin heeft.

Hij was zó lief. “er is nog niks verloren. We nemen nu even lekker de rust voor onszelf. Volgend weekend gaan we lekker een paar daagjes naar Düsseldorf, even genieten. Het komt allemaal goed meisje”, zei 'ie.

Vannacht heb ik heel beroerd geslapen, kon maar niet stoppen om na te denken. Ik weet dat dit even moet zakken en dat IUI gewoon dé oplossing voor ons zal zijn. En dat wij in 2011 gewóón een nieuw mensje op de wereld gaan zetten.

ik begrijp je helemaal :hug:

na al die jaren onzekerheid en heeeeeel veel tranen,

was ik blij dat er iets ging gebeuren, al voelde dat idd wel als falen…

bij ons werdt er geen oorzaak gevonden

ik vond het wel heel eng, kwam nooit bij een dokter en nu moest je zoiets intiems bij een arts gaan doen, heel tegenstrijdig…

maar ik denk weleens was ik maar eerder gagaan

heel veel sterkte :hug: :hug:

Ik lees weer eventjes mee en zag Yin Yang’s berichtje, ik begrijp helemaal wat je zegt. Wij willen ook gewoon ‘normaal’ zwanger worden. Dat zit er niet in, dus houdt het voor ons op. Sommige mensen verwijten ons dat onze wens niet groot genoeg is. Misschien is dat zo, maar ik heb 2 zwaar gehandicapte broers waardoor het risico voor ons al groter is, daarbij hebben we van te voren onze grenzen aangegeven en dat was dat we niet wilden beginnen aan IUI of IVF. Daar zijn we dus afgelopen zomer beland, dus gestopt met alles…

Heel moeilijk, maar we zullen het moeten accepteren.

Ik was van plan weer aan de pil te gaan, maar dit hebben we toch niet gedaan… mijn cyclussen zijn ondanks mijn PCO nu vrij netjes en met de pil gooien we alles zomaar weg. De stap is te groot om aan de pil te gaan. Natuurlijk zwanger worden zal bij ons niet lukken, of de kans is super klein, maar nu is er nog een inimienie kans, met de pil niet.

Yin Yang, ik kan je slecht advies geven, omdat ik weet hoe je je voelt.

Door de Clomid was mijn slijm te stug, zaad kon er niet doorheen. Terwijl manliefs zaad super is.

Zonder Clomid kreeg ik geen ei.

We zijn nu sinds eind juli gestopt met het ziekenhuis en sindsdien heb ik een regelmatige cyclus. Door crisis thuis hebben we de 1e maanden bewust mijn eventuele vruchtbare dagen (als ik al een ei krijg, want ik geloof dat een PCO-er ook tussentijdse bloedingen kan krijgen zonder ei) ontweken.

De laatste tijd hebben we er niet meer op gelet (ben er helemaal niet meer mee bezig geweest) en ook niet zwanger. Dus de kans is gewoon heel klein. Dan is dat maar zo… verder dan dit willen we (nog) niet gaan.

Haaai Vlieg!!!

Verstandige keuze meid! En hopelijk gebeurt er toch iets spontaan…you never know, ze zeggen niet voor niets dat het een wondertje is als het gebeurd :wink:. Ik blijf voor je hopen meid en vind het nog altijd heel bijzonder en knap hoe jullie hiermee omgaan.

Hai Vlieg!

Wat mooi gezegd, toch hoop ik voor jou op een wonder :pray:

Hee :slight_smile: Hoe is het met de kleine Amy??

Enne, hoop dat de rest gauw zwanger mag raken. Sophie, hoe gaat het met jou?

Ik lees nog wel eens mee, niet veel, zo nu en dan en af en toe post ik iets.

Kleintjes worden supersnel groot! Sinds gisteren gaat ze al naar het kinderdagverblijf en ze doet het zoo ontzettend goed daar. De leidsters houden een schriftje bij waarin ze per dag een kort stukje schrijven over hoe het gegaan is. Vandaag heeft ze heeel veel gelachen, lief gespeeld en lekker geknuffeld :inlove:. Volgens Matthijs vechten ze bijna om voor Amy te mogen zorgen, ze is enorm favoriet geloof ik.

Ah wat fijn om te weten dat ze het leuk heeft daar :wink: