Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

@sophie wrote:

beterschap roosje

wat is je datum eigenlijk?

heb je alles al klaar?

dank je wel

ik ben 18 maart uitgerekend en het meeste is nu wel klaar tassen moeten nog ff ingepakt worden voor het zkh en bed op klossen enzo en dan kan ukkie maar komen :inlove:

hello allemaal,

Dit leek me een leuk item om mee te kletsen.

Al druk kletsende bij de okt/nov 09 stoppers, maar ook wij gaan voor het eerste kindje. Spannend!!

Zie al een hele lijst met namen staan op de 1e pagina, hopelijk kan de onze daar ook snel bij!

welkom CN

pb je gegevens even

ga binnen kort maar even het lijstje aanpassen :oops:

wat is het hier rustig zeg :think:

nog 3 weekjes meiden argh heb echt de zenuwen :shifty:

@sophie wrote:

nog 3 weekjes meiden argh heb echt de zenuwen :shifty:

spannend! je mag dan eindelijk echt beginnen :inlove: :dance:

maar ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig ben :-*

rustig hier :think:

Ja, dat viel mij ook al op… :roll:

Jeetje, wat ga jij hard zeg, superrr! Hoe voel je je? :-*

ik voel me goed

het word natuurlijk steeds zwaarder dus rust neem ik nu steeds meer en meer hang nu lekker in me joggingsbroek op de bank en dat kon ik anders echt niet :slight_smile: :slight_smile: denk maar zo nu kan het nog :wink: heb wel last van me buik hoor veel steekjes krampjes voorwerk denk ik :think:

me rug en bekken beginnen ook weer op te spelen dus dat is wel ff klote :? hoop dat ik daar geen hinder van zal ondervinden met de bevalling

we zijn erg nieuwsgierig alles is er klaar voor :dance:

hoe is het met jou? :-*

Spannend hoor!! Sterkte met de laatste loodjes!! :-*

Hier gaat ie wel ok. Met clomid begonnen, dus ben benieuwd wat dat gaat doen… maar mijn temperatuur doet wel wat raar, dus ik weet het niet… :roll:

spannend meid! kan je wat tegen de clomid geen last van bijwerkingen?

Roosje, jij gaat inderdaad superhard ineens! Lekker joh! Ben je 't al een beetje zat je lijf, of gaat het nog?

Sophie, weer een week voorbij joh, voor jou gaat het ook zo snel!

En ik weet niet of je het lijstje nog bijhoudt, bij mij staat er sinds vorige week donderdag een jaartje op de teller bij :oops:. Gisteren gevierd, hele huis vol en dus vandaag erg blij om nog lekker thuis te zijn tot eind maart. Amy gaat aanstaande donderdag een ochtendje wennen op de opvang…ben er al goed ziek van, bah. Veeeeel te snel! :mrgreen:

111 nog gefeliciteerd met je verjaardag! dus je moet alweer bijna aan het werk wat gaat het dan snel he :frowning: wat voor werk doe je?

ik ben me lijf nog niet zat hoor wel de pijn die er steeds meer bij komt kijken :wink: geniet nog wel van me dikke buik al ben ik erg benieuwd naar de inhoud :inlove: en kijk er ontzettend naar uit

111 nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

roosje, jij bent nu heerlijk aan het aftellen!

sophie, ook voor jou is het aftellen begonnen. ik ga zo vreselijk keihard voor je duimen!

Thanx dames!

Roosje, ik werk op een P&O afdeling sinds juni, daarvoor jarenlang gewerkt als directiesecretaresse. Daar ligt ook wel mijn hart hoor, maar helaas liggen de zwaardere banen niet voor het oprapen. Ben wel aan 't rondkijken hoor, ivm de reistijd. Kost me bijna een uur om op het werk te komen en ook een uur om terug naar huis te gaan, tel daarbij een 9-urige werkdag op en dan snap je wel dat dit niet zaligmakend is met een ukkie thuis :wink:. Zit gelukkig niet op de schopstoel, dus ik hoef niet weg. Scheelt een stukje spanning! :mrgreen:

Ik kan me nog zoo goed herinneren dat ik ook zo graag wilde zien hoe mijn kindje eruit zag…kleur haar, kleur ogen, op wie het lijkt, eraan ruiken, voelen en hoe hij/zij klinkt… 't Blijft nog even spannend meid!

Fijn dat je je zo goed voelt tijdens deze laatste loodjes!

111, nog gefeliciteerd!

111 dat is idd wel veel een uur reistijd ik een half uur heen en half uur terug en dat begint me ook steeds meer tegen te staan maar goed heb het wel naar me zin op me werk en dat is belangrijker

Roosje ,

bijna bibben…

Weten jullie al wat het wordt of is het echt een verrassing ??

111:

Nog gefeliciteerd !!

2 uur reistijd is inderdaad veel, maar als je dan toch de kans heb om op je gemak naar iets anders uit te kijken, scheelt het ook weer.

Ik doe er een kwartiertje over om op mijn werk te komen en dat vind ik eigenlijk meer dan genoeg :oops:

Hier vandaag weer ongi geworden , wordt het wachten nu wel een beetje zat … :frowning:

zo ik kom ook even aanwaaien :lol:

de wachtweken zijn aangebroken dus this weer vollop duimen dat het weer zo mag zijn :pray:

111 nog gefeliciteerd! :-

Jeetje roosje wat ga je hard! :inlove:

ben erg benieuwd naar jullie kindje :inlove:

Sophie wat gaat het ineens hard he! :mrgreen:

Spannende tijden gaan komen :inlove: (eindelijk!) :-

Tijger :hug: :hug: :-*

Bah duurt veels te lang! :cry:

voor de nieuwe meiden welkom!

En uh meer foto’s van de kindjes mag wel hoor!! :mrgreen: :inlove:

Heey Jane,

Nieuwe afbeelding ??

Hoe is ie met jou ?

Ja ik herken mezelf bij die afbeelding sneller :mrgreen:

vond 't in het begin beetje moeilijk dat plaatje weer neer te zetten dus heb toen ander gezocht, maar blijf deze toch het leukste vinden :inlove:

ja gaat goed, vandaag eisprong (gehad) dus ben benieuwd, tblijft afwachten maar hoop zoooo dat ik de komende 8 maanden geen bloed meer ga zien!! :evil: :pray:

hoe is het met jou? :-*

Je hebt een leuke afbeelding !

Met mij gaat het wel, ongi is er weer :frowning:

Dus ik hoop dat het deze keer wel een keer raak mag zijn.

We hebben besloten om deze keer echt om de dag te klussen, zodat we het ei niet missen ( ik gebruik geen ovutesten of templijsten meer, dus weet nooit precies wanneer mijn ei is ) We wachten nu al zo lang …