Ja, ik heb een kans!
Had uit mezelf op tijd een eisprong en we hebben rond die dagen geklustā¦ dus het zou kunnenā¦
oh meissie ik hoop het zo voor jullie
is je gegund :-* :-*
voel je je zoals de vorige keer?
Ik duim voor je tierr!! Ik hoop stiekem ook dat het hier lukt, maar mag dat niet van mezelfā¦moet nog ruim een week wachten. Voel af en toe steekjes in mijn buik, en elke keer bedenk ik dan of ik dat herken van eerder, maar jaā¦daās ook zo moeilijk!
Ik herken helemaal wat je zegt inderdaad. Ik probeer ook steeds te bedenken of ik iets herken van mijn vorige zwangerschap, maar vind het erg moeilijkā¦ durf er niks over te zeggenā¦
In elk geval bedankt voor de duimen, dames! Ik ga ook heel hard voor jullie duimen! Zou leuk zijn, samen zwanger!
toen ik er nog zo mee bezig was tijdens mijn nod dacht ik dat elke maand weer nieuwe dingen voeldeā¦
eigenlijk moet je het opschrijvenā¦welke dag je wat voeltā¦kan je het vergelijken
ik duim voor jullie beiden meiden :-*
Thanks Sophie! Ik vind het zo lief hoe jij voor anderen duimt, terwijl je zelf ook al zo veel te lang bezig bentā¦ :-*
Ik noteer inderdaad de dingen die ik voel, maar ik vraag me altijd af of ik ze echt voel of dat ik ze gewoon wil voelen. Of dat ik het zelf opwek ofzoā¦ want bij misselijkheid en winderigheid kan dat heel goed natuurlijkā¦
Tierrr:
Nog 4 daagjes en dan kan je testen ā¦
Zou een mooi valentijns cadeautje zijn.
Ik ga heel hard voor je duimen meisā¦
oo tierr, weer spannende dagen voor jou!
ik ga enorm :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
sophie, eindelijk is het bijna zover voor jou!!! wat een heerlijk gevoel moet dat zijn!
tierr :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
hoi dames!!
@Sophie, jij mag wel 100 keer in herhaling vallen meid! Denk dat iedereen hier het je 1000% procent gunt! We tellen samen met je af hoor!!! :dance:
@Tierrrā¦ ooh wat spannend weer heā¦ hoop zo dat het raak is! Het zal je gevoel voor wat betreft de miskraam en je curretage ook veranderenā¦!
@babyenschedeā¦ ook spannend bij jou hoor! Wel eerst testen he, voordat je stopt met de utrogestan! Is ie positief gewoon doorgaan met die pillen en overleggen met je gyn!!! Duimen draaien :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Bestaat er ook zoiets als een āduimā duim??? :mrgreen:
@111ā¦Wat een heeeeeeerlijk ding!!! :inlove: Ze zijn zooooo schattig als ze slapenā¦
Hier valt P.u.ck de laatste dagen sāmiddags na haar flesje op mijn borst in slaapā¦ Dat deed ze eigenlijk alleen de eerste paar weken, daarna vond ze alles om haar heen veel te spannendā¦
Maar ik vind het zo ontzettend heerlijk, ze slaapt dan zo een half uurtje wegā¦ Ik blijf dan doodstil liggen en geniet zo van dat moment!.. Lekker aan haar ruiken en snuffelen!! :inlove: :inlove:
YES YES YES
ben zelfs eerder ongesteld worden vandaag!!
dus we gaan tellen!!
over 27 dagen de eerste deca spuit :dance: :dance: :dance: :dance:
:dance: ik tel met je mee :thumbup:
ja moet ik vandaag dan meetellen of is morgen dag 1 eigenlijk :think:
dan wordt het 10 maart ihihihihi
de eerste dag van je menstruatie moet je als dag 1 meetellen
okĆĀ© vandaag is dus dag 1 ook al is de halve dag al voorbij?
@sophie wrote:
okĆĀ© vandaag is dus dag 1 ook al is de halve dag al voorbij?
bij mij zeiden ze altijd als je voor 12 uur ongesteld bent geworden mag je als dag1 gaan tellen en anders de dag erna als dag 1 (maar ik werd het meestal in de nacht)
12 uur 's nachts dusā¦
nou dan is nu dag 1 hihi
normaal word ik ook 's nachtsā¦
@sophie wrote:
12 uur 's nachts dusā¦
nou dan is nu dag 1 hihi
normaal word ik ook 's nachtsā¦
:dance: :inlove:
ego
voel me belabberd, heb al drie nachten amper een oog dicht gedaan en ben snip verkouden vind me ff zielig geloof ik :silenced:
beterschap roosje
wat is je datum eigenlijk?
heb je alles al klaar?
Roosje, beterschap meid! Heb er zelf geen ervaring mee gehad, maar er wordt gezegd dat als je verkouden wordt aan het einde van je zwangerschap, de bevalling eraan zit te komenā¦In ons stopper-topic bleek dit ook waarheid afgelopen week!
Maar jij moet nog wel even wachten hoor, 't is nu nog ietsje aan de te vroege kant!
Sophie, :dance: Alle goede dingen komen in drieĆĀ«n he, dusā¦ Dit is alvast nummer 1! Hopen dat de spuit nummer 2 is en een mooie goede zwangerschap nummer 3! :mrgreen: