Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

roosje die xplory vond ik wel cool hihi en dan knalrood of roze

denk dat ik wel wil weten wat het wordt…hub denk niet hihi

oooooooooooooooooooh schapie hahahaha nee heb nog niets gekocht!!

heb me ingehouden…ga wel regelmatig bij prenatal sneupen!!

Ik heb voor het eerst meegedaan met spinning! oef, dat was pittig, maar wel leuk! Morgen ochtend weer nd sportschool. ik heb nu lekker veel tijd, aangezien vriend in het buitenland is.

hihi roosje , dan moet ik jou ook maar bij m`n verzameling toevoegen

@schaap wrote:

hihi roosje , dan moet ik jou ook maar bij m`n verzameling toevoegen

:lol:

Ja, ik meld me ook even aan ;)! Ben nu al inmiddels 10 weken zwanger en hoop dat het ook alles goed gaat ! :smiley:

Welkom Leikasha en

Arinyo gefeliciteerd met je zwangerschap.

@Arinyo wrote:

Ja, ik meld me ook even aan ;)! Ben nu al inmiddels 10 weken zwanger en hoop dat het ook alles goed gaat ! :smiley:

welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap :dance:

Speciaal voor Sophie :mrgreen: M’n 2 maanden oude moppie :inlove:

wat een schatje :inlove:

dank je mim :-*

ik smelt helemaal

wat een moppie zeg

lekker koppie fantastisch :inlove: :inlove: :inlove:

Amy heeft gisteren haar eerste prikjes gehad. Bah, wat naar! Gelukkig heeft ze er niets van, geen koorts, geen blauwe plekken. Ze is alleen heel erg moe. Heeft ze vast van mij, als ik niet lekker ben wil ik ook alleen maar slapen slapen slapen.

Verder was alles prima, ze is 3 cm gegroeid sinds 19 jan en is 500 gram aangekomen. Ze is nu dus 54cm en 4310 gram. Ze blijft dus bij de kleintjes horen, maar dat vind ik niet zo erg. Zo lang de groei erin zit, geloof ik het wel. Eten (nou ja, drinken eigenlijk nog he) doet ze ook prima. Gewoon een lekker meisje!

Sophie, jammer van je vakantie meid. Weet uit eigen ervaring dat Egypte een eh…heeeeel vruchtbaar land is :mrgreen: (ik kwam zwanger terug!). Eindelijk is het zover voor je meid, ik ga zoooo hard voor je hopen dat het snel raak mag zijn nu! :pray:

Loesje, wat fijn om te horen dat het weer goed is tussen jou en je dinnetje. Sneu dat ze dat gevoel voor haar tweede kindje nog niet heeft. Komt vast goed hoor, als het er eenmaal is. Dan zal ze vast merken hoeveel liefde ze nog over heeft naast die voor haar eerste kindje. Misschien denkt ze dat ze haar liefde moet gaan delen, terwijl dat vast niet zo is? Gezellig dat jullie saampjes gaan shoppen, hopelijk helpt dat een beetje om de goede richting op te gaan!

Pfff…ben nog steeds ongi…al vanaf half januari, twee dagen na het plaatsen van het spiraal…blegh.

111 wat sneu van die prikjes…lijkt me door merg en been gaan bah

tja heb er nu minder moeite mee dan gisteren…maar ja ach is niet anders

onze tijd komt wel weer hihi

we kunnen vanmiddag de medicijnen ophalen arghhhhh

dat wordt plek maken in de koelkast hihihi

het gaat bijna beginnen dus, nou ja nog vier weken hahahaha

Die prikjes zijn inderdaad erg!! Suzan heeft ze afgelopen maandag ook voor het eerst gehad. Het ene moment lachte ze nog naar de wijkverpleegkundige en vervolgens schrok ze zich rot en begon ze heel hard te huilen :cry: M’n vriend was mee, ik kan er zelf al zo slecht tegen…

111, Suzan was ongeveer net zo groot bij geboorte als jouw Amy nu is (ietsje zwaarder nog). Ze is nu ruim 6 kilo en 62 cm., wel prima in verhouding :smiley:

Spannend hoor Sophie, maf dat je al zo blij bent met het feit dat er iets gaat gebeuren en dan moet je nog maar afwachten hoe het verder gaat… :pray:

Echt waar Mim? Kun je nagaan, Amy is dus écht een ukkie!!

De kraamvisite zei het al toen ze haar voor het eerst zagen, zelf weet ik niet beter natuurlijk, maar als ik bij mijn maandmama-topic las en nu ook jouw reactie, was (en is) ze echt mini. Ach, dat zeggen we over een jaar ook niet meer joh, dan valt het echt niet meer op.

Hahaha Sophie, vind het zoooo spannend voor je!

Nog even een spamfoto van onze Amy…die haar verdriet wegknuffelt met haar allerbeste vriendje :mrgreen:

amy :inlove:

Wat een scheetje! Ben jaloers :slight_smile:

111 wat een lief poppetje zeg

te schattig hihihi :inlove: :inlove:

nou meiden de koelkast ligt vol hihi

nog vier weekjes :dance:

oh sorry val in herhaling :oops:

Jij mag best wel in herhaling vallen Sophie… het is ook super dat het nou haast zover is!! :-*

Oh en wat een schatje is die Amy zeg!! :inlove:

@Tierrr wrote:

Jij mag best wel in herhaling vallen Sophie… het is ook super dat het nou haast zover is!! :-

dank je lieve tierr :-

hoe is het met jou?

heb je een kans dat het raak is deze maand?