Hoi meiden
kom nog even iets van me laten horen. Ik ben zojuist ongesteld geworden weer, dit keer iets vroeger ipv later, maar we hebben besloten as vrijdag weer aan de pil te gaan…
Een hele moeilijke stap, maar voor ons zal het zo zijn weggelegd.
Iedereen heel veel succes en Sophie, voor jou duim ik nu even het hardst want jij wacht al zooo lang!
he bah vliegje wat een nare stap…
fijn ff wat van je te horen!!
heel veel succes in de toekomst en bedankt voor het duimen :-* :-*
sophie :dance: eindelijk een stap in de goede richting spannend hoor! denk veel aan je zou zo mooi zijn als jij mij overneemt met dikke buik :-* tis je zo gegund meid :-*
ik geniet heerlijk van me verlof heerlijk niks moeten bevalt mij wel al kijk ik nu erg uit naar ukkie hoor :inlove:
moet half 1 weer naar de vk toe ook altjd weer leuk!
Sophie, ik hoop zoooooo dat het voor jullie dit jaar (maar het liefst zo snel mogelijk natuurlijk) eindelijk eens raak is!!
Hier gaat alles z’n gangetje. Suzan groeit echt supergoed. Gisteren eerste prikjes gehad, huilen!! Ze woog ruim 6 kilo en is 62 cm. lang… Gaat dus echt hard… Ze begint nu te brabbelen :inlove:
ja dat hopen wij ook
de spanningen zijn nu al te voelen!!
we zouden vandaag anders een week naar egypte gaan met vrienden…
helaas is deze geannuleerd…was een mooie afsluiter voor het hele medische circus…
waarom is de reis geannuleerd?
broertje van mijn vriendin waarmee we gingen is binnen 5 weken overleden aan kanker…en die is net afgelopen zaterdag gecremeerd…
ze hadden nu niet zoveel behoefte aan vakantie…
he bah, gecondoleerd…inderdaad niet echt fijn om dan met vakantie te gaan.
och jee meid wat erg logisch dat ze er dan niet op zitten te wachten gecondoleerd! :hug:
dank jullie wel
heel triest gegaan allemaal
zo jong nog
echt een rotziekte!!!
maar ja andes hadden we nu in vliegtuig gezeten
@Sophie…Meid! Het is gewoon bijna zover!!! Spannennnndddd! Ik weet zeker dat dit jouw jaar wordt!!! Iedereen hier duimt zo hardvoor je, dat kan niet anders als iets opleveren!! --> een zwangerschap!!!
Wel vreselijk nieuws van het broertje van je vriendin zeg… wat verschrikkelijk… Gecondoleerd meid!
@Roosje… Ja lekker he! Vooral lekker niets blijven doen!!! Bezoekjes aan de VK zijn gewoon erg leuk! En werd bij mij vaak het hoogtepunt van de week:oops:
@Lakeisha!! Welkom hier!! TÃs hier super gezellig, en je kunt hier over van alles praten!!! De meesten schrijven hier al een hele tijd!!
Hopelijk wordt ook jullie wens snel werkelijkheid!!
@mim… Zielig he die prikjes… P.u.ck was er gelukkig niet ziek van, maar het klieft door je mamma hart!!!
Ze groeien zo snel he, zeker de periode waar jullie nu in zitten! Ze ontdekken ineens zoveel! En dat brabbelen… geweldig! Heb er regelmatig om in een deuk gelegen!!
Hier vanmorgen ook weer naa het consultatiebureau. De kleine meid was nu 6,9 kilo en 67 cm. Moet je nagaan Mim, hihi! Ze blijft een lekker fijn ding. Ze doet het verder geweldig! We mogen haar naast het fruit en groentehapje ook langzaam aan een broodkorstje geven om op te sabbelen en een beetje yoghurt proberen… ben benieuwd! Komen nog twee lekkere foto’s:
Gaat trouwens helemaal weer goed tussen mijn vriendinnetje en ik… De laatste tijd veel gepraat en het blijkt dat ze helemaal niet zo lekker in haar vel zit… Ze kwam er zelf mee, ze is nu 32 weken zwanger van haar 2de kindje en heeft nog helemaal niets gekocht, en dat vond ze zelf eigenlijk ook heel raar… Verder heeft ze nergens zin in en heeft ze het gevoel dat ze straks zomaar ineens een kindje erbij heeft! Ze ervaart deze zwangerschap totaal niet en voelt zich daarover weer heel schuldig naar het nieuwe kindje… Ze heeft geen roze wolk… Ze wil dit kindje heel graag en vind het superspannend, maar er is iets niet goed… als ze al met dit nieuwe kindje bezig is, dan is het meer dat ze bezig is grote mensen spullen uit te zoeken voor haar oudste zoontje nu… En geen babyspulletjes… Met ieder kindje moet je weer opnieuw hiermee bezig zijn en ernaar toe groeien, en verdient dat natuurlijk ook, maar ze kan het niet… Ze wil heel graag lekker tutten, maar het lukt niet…
Lijkt net of ze er niet aan toe is, in het begin van deze zwangerschap voelde ze zich ook schuldig tov haar zoontje dat er een kindje bijkwam waarmee hij de aandacht moet gaan delen… :?
Nou ja ben heel blij dat we zoveel gepraat hebben en merk dat ze me eigenlijk best wel nodig heeft… Kan alleen weinig voor haar doen… hebben in ieder geval afgesproken om aankomende week met elkaar eens lekker de stad in te gaan en babyspulletjes gaan shoppen. Misschien moeten we het gevoel maar een beetje kunstmatig opwekken! Maar maak me wel een beetje zorgen…
Sophie, ik hoop zoooooo dat het voor jullie dit jaar (maar het liefst zo snel mogelijk natuurlijk) eindelijk eens raak is!!
Hier gaat alles z’n gangetje. Suzan groeit echt supergoed. Gisteren eerste prikjes gehad, huilen!! Ze woog ruim 6 kilo en is 62 cm. lang… Gaat dus echt hard… Ze begint nu te brabbelen :inlove:
Klinkt inderdaad niet zo best…hou haar maar goed in de gaten. Zeker na de bevalling. Misschien ontwikkelt ze wel een post partum depressie. Anders moet ze eens bij haar huisarts langsgaan. Niet dat die nu per direct iets kan doen, maar hij/zij kan haar wel in de gaten houden, zeker rondom en na de bevalling!
Op de een of andere manier heb ik m’n bericht van eerder vandaag nog een keer gepost…? Was een beetje met de backspace in de weer :think: Niet de bedoeling maar kon 'em niet meer verwijderen.
Loesje, wat een heerlijke foto’s !! :inlove:
loesje wat een heerlijke foto’s van je prachtige meisje
sterkte met je vriendin… :-*
jullie mogen zo vaak mogelijk spammen hihihihi
vind baby’s zo liefffffffffffffffffffffffffffffffff :inlove: :inlove: :inlove:
zal ik jullie eens wat verklappen :oops:
zit laatste dagen steeds op sites babykamers en wagens enzo uit te zoeken hihihihihi de drang is er gewoon
erg he :oops: :oops:
das helemaal niet erg sophie das voorpret :mrgreen: en welke wagen vind je mooi?
mooie foto`s weer hoor :inlove:
sophie het komt nu heel dicht bij, spannend! ik ga heel hard voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
enne niets om je voor te schamen hoor
ik had voor ik stopte met de pil al van alles in huis, aangezien ik schaapjes spaarde :eh: :mrgreen: , had ik al heel veel met schaapjes gekocht :oops: rompertjes, spuugdoekjes, knuffels, boxkleed alles waar maar een schapie opstond kocht ik
vorig jaar nog getwijfeld om alles weg te gooien, ik dacht dat het ongeluk bracht, maar nu mocht ik alles van zolder halen :inlove:
ons kind krijgt een schapen fobie :lol:
en zelfs voor ik wist dat ik zwanger was al een gedichtje uitgezocht :oops:
roosje lekker hoor, niks moet en alles mag :mrgreen:
schaap:
mijn man noemt me altijd schaapje :mrgreen: heb namelijk krullen haha schijnt overeen te komen met een schaap haha :lol: