Ik heb dat gevoel ook van buikpijn, pijn bij zitten, vrijen ook pijnlijk…maar hoop dat ik nu nog een ei krijg!
@loesje: dat heeft denk ik gewerkt…test lijkt positief. maar was wel na 15min. volgens mij…dus doe er vanavond later nog eentje, maar denk dat het wel goed is! Oef, net op tijd!
Nu straks sporten, en morgenavond is vriend er weer, dus dan even flink aan de bak! en dan begin ik zaterdagavond aan de utrogestan…ben benieuwd!
Hi,
ff een vraagje: als jullie ovulatietesten doen, hoe lang wacht je dan voordat je het resultaat afleest? of is het direct duidelijk?
Moet je de volle 5 of 10 min wachten, afhankelijk vd test?
baby: bij mij is de test niet direct af te lezen, er staat bij in de beschrijving 5/10 min wachten voor het aflezen, klopt ook wel want anders zie je totaal tot supersupersuper licht streepje en als ik 5 tot 10 min wacht knalt ie er af :lol:
je ei zit eraan tekomen? :mrgreen:
ik deed altijd testen van matcare, super waren ze! heb veel verschillende merken gehad en deze waren mijn de beste. Zou ze voor een tweede zwangerschap zo weer gebruiken! Maar ook deze testen kon je pas na 10 minuten a kwartiertje goed aflezen, anders had ik altijd maar een lichtstreepje… Rond mijn ei was ie na een kwartiertje pas knalpositief!
ik heb sensitest gebruikt, en nu via de gyn ovucare. die laatste vind ik maar matig, die eerste prima.doe ze dus vaak allebei rond de dag vd eisprong.
Hallo,
Mag ik hier ook mee komen kletsen? Mijn man en ik gaan ook voor een eerste kindje.
Hai Lakeisha, gezellig dat je mee komt kletsen!
Roos, hoe bevalt je verlof? :mrgreen:
111 bevalt me erg goed! vanmorgen is schoonma geweest en die heeft samen met hub alles schoongemaakt ramen gelapt gordijnen gewassen enz heerlijk fris dus!
heb geloof ik last van nesteldrang donderdag komt mijn ma beneden doen :mrgreen: en verder ben ik lekker aan het genieten van het niks moeten!
wel lekker hoor want begin het toch wel steeds zwaarder te krijgen
hoe is het met jou meissie?
@111 wrote:
Hai Lakeisha, gezellig dat je mee komt kletsen!
Roos, hoe bevalt je verlof? :mrgreen:
Dank je wel :mrgreen:
@Lakeisha wrote:
Hallo,
Mag ik hier ook mee komen kletsen? Mijn man en ik gaan ook voor een eerste kindje.
welkom! wil je ook wat meer over jezelf vertellen? dit is een gezellig clubje! hier kan je wel terecht met je vragen enz enz leuk!
Roos, klinkt goed meid! Gek he, dat je nu vooral gaat merken dat het zwaar wordt! Had ik ook toen ik niet meer mocht werken, dat ik toen pas stil stond bij dat gevoel. Geef er maar lekker aan toe hoor, nu kan het nog! :mrgreen:
Met onze uk gaat het prima. Is hard bezig met groeien! Twee dagen geleden had ze voor 't eerst een shirtje maat 56 aan, maar die paste ze vandaag al niet meer. Ze zit nu vooral in de kleinvallende 62…gaat hard joh! Vorige week had ze nog maatje 50!
Heb haar vanochtend voor het eerst op een speelkleed gelegd met van die bogen erboven waar wat knuffelbeestjes en figuurtjes aan hangen. Grote ogen zette ze op, en schateren van het lachen toen ze erachter kwam dat als ze er tegenaan slaat (per ongeluk nog :mrgreen: ), er geluid uit komt. Na een kwartier was ze helemaal op, dus ze ligt nu al bijna 2 uur lekker te maffen in de box, hahaha.
111, :inlove:
prachtig zeg foto?
@roosje83 wrote:
@Lakeisha wrote:Hallo,
welkom! wil je ook wat meer over jezelf vertellen? dit is een gezellig clubje! hier kan je wel terecht met je vragen enz enz leuk!
Nou ik ben dus Lakeisha :mrgreen: 28 jaar, sinds 4 jaar getrouwd :inlove: woon in Utrecht(waar zeg k liever niet) werk bij een huisartsenpraktijk en we gaan dus voor ons eerste kindje. Verder heb ik 2 katten, 1 hond en 2 goudvissen :mrgreen:
Heb je nog vragen hoor ik het wel
leuk hoor en spannend he! echt te gaan voor een kindje vond die tijd erg speciaal!
(helaas heeft het bij ons bijna 3 jr geduurd) maar goed check me banner :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
succes meid!!
Hahaha, zal proberen morgen even een foto te scoren, had 't toestel vandaag niet bij de hand helaas.
Hopelijk lukt het morgen om een lachje ook goed vast te leggen, ze krijgt haar eerste prikjes namelijk ~slik~ :?
denk dat mama dat moeilijker vind dan de kleine meid :hug:
welkom lakeisha gezellig dat je mee komt kletsen
111 wat mooi je kleine meid ontdekt steeds meer dingetjes!!
roosje het gaat hard he!!
geniet je lekker van je verlof?
meiden het gaat toch wel heel hard hoor!! moet do of vrij ongi worden en dan begin ik met tellen…dag 27 moet ik beginnen te spuiten met deca
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :mrgreen: :mrgreen: