Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

@roosje, wat fijn van je echo!!! Zowieso heerlijk als je zoveel echo’s krijgt, al is de reden natuurlijk dat je zeker wilt weten dat je kindje goed groeit. Mag ik vragen wat bij jou de indiciatie voor de groeiecho’s is?

Hier mijn meisje precies een half jaar vandaag!!!

@loesje101 wrote:

@roosje, wat fijn van je echo!!! Zowieso heerlijk als je zoveel echo’s krijgt, al is de reden natuurlijk dat je zeker wilt weten dat je kindje goed groeit. Mag ik vragen wat bij jou de indiciatie voor de groeiecho’s is?

Hier mijn meisje precies een half jaar vandaag!!!

helaas heb ik geen scanner en foto van foto maken word te donker

ik krijg groeiecho;s omdat ze vanwege mijn gewicht dachten dat ukkie te zwaar zou zijn

Raimond heeft vanmorgen gebeld om een afspraak te maken voor vrijdag. Toen zei de assistente dat het onvoldoende zaad was en dat de testen dus niet konden worden uitgevoerd. :?

De huisarts zou terug bellen en toen heeft Raim mijn nummer gegeven. De huisarts belde dus naar mij en heeft het verhaal uitgelegd. Omdat ie nu dus moeite heeft gehad om dat potje te vullen en dat samen met de slechte uitslag van vorige keer, wil de ha gelijk een verwijzing geven voor het ziekenhuis. We mochten er ook voor kiezen om nog een keer een potje te vullen. Na overleg met Raimond heeft hij besloten dat ie eerst nog een keer een potje wil vullen… Nu moeten we dus even wachten wanneer Raim weer tijd heeft daarvoor…

succes tijgertje!

ego ik ben net terug van de dietiste ben daar in behandeling omdat ik al zwaar van mezelf ben en niet 30 kilo wou groeien in mijn zwangerschap nu heb ik wat meer controle enne het boekt resultaat!

ben tot nu toe 8 kilo gegroeid :dance:

Roosje :thumbup: :thumbup: :thumbup: :dance:

Roosje, wat netjes!! Kan me goed voorstellen dat je daar heel blij en zelfs trots op bent!!

Ik ben uiteindelijk toch zo’n 17 kilo gegroeid tijdens m’n zwangerschap waardoor ik boven de 100 kilo uitkwam :shock: Heb zelfs een foto van de weegschaal gemaakt… Ik had volgens mijn omgeving nog steeds een bescheiden buik maar ik kon het ook goed ‘verbergen’ vanwege m’n lengte (1.88 m.). En ik zit nu nog maar een paar kilo boven m’n gewone gewicht :dance: Geef ook nog borstvoeding dus maak me er niet druk om.

Nog steeds geen nieuwe zwangerschappen hier?? :?

Roosje, wat netjes zeg… knap hoor!! :thumbup:

Dames, ik ben echt een idioot exemplaar. Ik heb altijd ontzettend lange en rare cyclussen… de eerste keer dat ik de volgende ronde aan de clomid zou was ik ineens zwanger.

En nu zou ik volgende cyclus dus weer starten met clomid, spot ik dus gewoon rond dag 17 (vrij normaal dus) een ei!! Echt onvoorstelbaar… :shock:

Nu maar hopen dat de zwemmertjes van mijn vent die goed willen zwemmen het eitje ook daadwerkelijk gaan vinden en er eentje binnendringt… Maargoed, ik kan dus een banner maken!! :mrgreen:

Tierrr, da’s mooi nieuws!! Nu maar hopen dat er goed gezwommen wordt :pray:

tier :dance: goed nieuws zeg!

@tierr… :dance: :dance: :smiley:

Ja, ik ben echt blij! Heerlijk als je lichaam gewoon eens een keertje doet wat het moet doen! Hopen dat het dat de volgende cyclus ook doet! Al zou het natuurlijk nog mooier zijn als ik nu gewoon zwanger ben… :pray:

Ik vraag me trouwens wel af of het normaal is dat ik zóveel pijn heb tijdens mijn eisprong… Op zich ben ik heel blij met die pijn, het is ideaal dat je weet wanneer je vruchtbaar bent! Maar man, ik kan niet eens meer rechtop lopen zo zeer doet het… lijkt ook wel of het elke eisprong die ik voel erger wordt… :think:

Tierr :dance:

@Tierrr wrote:

Ja, ik ben echt blij! Heerlijk als je lichaam gewoon eens een keertje doet wat het moet doen! Hopen dat het dat de volgende cyclus ook doet! Al zou het natuurlijk nog mooier zijn als ik nu gewoon zwanger ben… :pray:

Ik vraag me trouwens wel af of het normaal is dat ik zóveel pijn heb tijdens mijn eisprong… Op zich ben ik heel blij met die pijn, het is ideaal dat je weet wanneer je vruchtbaar bent! Maar man, ik kan niet eens meer rechtop lopen zo zeer doet het… lijkt ook wel of het elke eisprong die ik voel erger wordt… :think:

Heb ik ook elke maand!

@Belly wrote:

Heb ik ook elke maand!

Oh, dat vind ik op zich wel ‘fijn’ om te horen.

Hoe lang heb jij daar last van dan? En kun je dan ook inderdaad niet eens rechtop staan, zeg maar?

Hee, misschien heb ik heel erg wat gemist, maar ik snap je onderschrift niet? :think: :-*

Heb ik ook hoor elke maand, moet zeggen nu na mijn zwnagerschap iets minder duidelijk, maar voelde elke maand heel duidelijk mijn eisprong. Had vaak ongeveer drie dagen pijn, niet zo erg dat ik er niet van rechtop kon lopen maar was wel erg vervelend. Ook vrijen doet dan pijn, gaan zitten, gaan staan enz… Maar vond het eigenlijk ook heel prettig, wist precies wanneer ik mijn ei had!!! :dance:

Maar als het echt zo’n pijn doet moet je het misschien toch eventjes melden bij je gyn, beter iets teveel gemeld dan te weinig!

Ok, bedankt voor jullie antwoorden!

Ik zit er verder niet mee, vind het juist erg handig die pijn! Sja, het is even vervelend, maargoed, dan weet je wel direct dat je vruchtbaar bent en dat is heel wat waard! :slight_smile:

Ik vroeg me alleen af of het wel normaal was om daar echt 3 dagen lang last van te hebben, maargoed, dat hebben er meer kennelijk! :slight_smile:

Lieve meiden,

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, maar k meld mij voorlopig hier af. Er zijn wat dingen die nu spelen waardoor een kindje krijgen momenteel op een laag pitje staan. Ik heb met erg veel plezier hier mee gelezen en geschreven, maar momenteel kan ik het even niet meer opbrengen.

Ik :pray: voor alle meiden die binnenkort mogen testen!

Heel veel liefs

Belly :-*

Belly :

Sterkte , met wat er ook mag zijn :hug:

belly succes met alles meid en hoop dat je snel weer mee kan komen schrijven :-*

ego

vanmiddag naar me werk nog de laatste dingen afmaken en dan mag ik met verlof :dance:

@Roosje… meid wat is de tijd voorbij gevlogen, alweer met verlof!!! Wat heerlijk! genieten ervan!!

@Belly… wat ontzettend jammer, maar respect voor je keuze. Toch hoop ik je hier nog een keertje weer te zien langskomen, wanneer een kindje krijgen weer in je leven past… :hug: