@roosje83 wrote:
het is wel belastend steeds naar het zkh maar je weet wel waar je aan toe bent ik vond die extra controle altijd wel fijn ik had lydia wijnants schat van een mens!
Ik heb Perquin, misschien gaat die er net wat anders mee om dan Wijnants wat betreft follikelmetingen.. ach, ik probeer het eerst wel even zo en als er dan na een paar maanden nog geen resultaat is dan misschien eens met fm's of IUI ofzo... maar hopelijk is het nu gewoon heel snel raak! :pray: We gaan iig ons best doen! :mrgreen:
Zou inderdaad heel mooi zijn Tierrr. Dan los jij Schaap af met bevallen en Sophie jou…
@tierr… ik hoop zo voor je dat dit het laatste zetje voor je is!! Je bent als ik dat zo lees ondertussen straks zo vruchtbaar als een gek!!! haha! Dat moet toch goed gaan komen!! ik duim voor je!!! :thumbup: :thumbdown:
@Roosje… lekker he het vooruitzicht alles achter je te laten en lekker te gaan cocoonen en je voor te bereiden op je kleintje! Ik merkte wel dat je wereld vanzelf eventjes heel klein wordt. Hoort er helemaal bij! Een natuurlijk proces denk ik!
@Tijgertje… ah wat balen meis… :hug:… maar het kan natuurlijk nog steeds! Zo shit dat je lichaam je zulke verwarrende signalen geeft… zo frustrerend!!!
@Schaap… en??? hoe was je echo???
Hier weinig nieuws eigenlijk. Zijn druk bezig met onze verbouwing in september. Vanavond de aannemer weer gehad, en meer details doorgesproken. Ook wel leuk hoor, een heel ander project maar wel heel leuk om mee bezig te zijn!!!
Verder gaat het met de kleine P.u.ck super! Ze krijgt ineens veel haar! Zo grappig! En lachen, zoooo grappig!
Als ik uit mijn werk kom dan krijg ik echt de grootste lach die je je maar kan bedenken! Beter thuiskomen is er niet!!! :inlove: :inlove:
x loesje
@111 wrote:
Zou inderdaad heel mooi zijn Tierrr. Dan los jij Schaap af met bevallen en Sophie jou…
ik hoop het hihi
kwam perquin gisteren tegen te wandelen met haar kindjes en man
vond het een fantastische vrouw!!
jaaa alles goed, Ukkie is goed gegroeit :inlove:
we hebben nu ook het hartje gehoort :inlove:
tierr alles is goed las ik :thumbup:
sophie voor jullie schiet het nu op :dance:
Wat een mooie echo, schaap… gefeliciteerd!! :mrgreen: :dance:
schaap gefeliciteerd geniet er van meid
Mooie echofoto’s Schaap!
En wat fijn dat je het hartje nu hebt gehoord! Speciaal geluid he? :inlove:
schapie gefeliciteerd met je mooie echo
thanks allemaal :mrgreen:
@111 wrote:
Mooie echofoto’s Schaap!
En wat fijn dat je het hartje nu hebt gehoord! Speciaal geluid he? :inlove:
echt wel :inlove:
over 4 weken krijg ik weer een echo, omdat ik m`n moeder meeneem :inlove:
@tijgertje1982 wrote:
Even ego:
Ben vanmorgen als nog ongi geworden, ik baal er zo van.
Zijn al anderhalf bezig en nog steeds niet zwanger geweest .
:hug: :hug: zou je niet overwegen om naar de HA te gaan? :hug: :hug:
Schaap:
We lopen al bij de huisarts.
We zijn bezig met zaadonderzoek en de eerste keer kwam daar uit dat de zwemmers van mijn vriend niet beweeglijk genoeg zijn.
Daarom schrijf ik ook al mee in het topic weinig zwemmers…
mijn groeiecho was goed :dance: ukkie woog nu ruim 1900 gram!! ben er super blij mee weer een hele geruststelling moet zo weer naar de verloskundige toe en dan lekker even bijkomen van alles
@tijgertje1982 wrote:
Schaap:
We lopen al bij de huisarts.
We zijn bezig met zaadonderzoek en de eerste keer kwam daar uit dat de zwemmers van mijn vriend niet beweeglijk genoeg zijn.
Daarom schrijf ik ook al mee in het topic weinig zwemmers…
oke dus nu
loopt
er nog een zaadonderzoek, als deze hetzelfde is zal je doorgestuurt worden…
tenminste dat was bij ons het geval :think:
naar is het he om die stap te nemen :hug:
Roosje, super dat de echo zo goed was!! En inderdaad… foto’s? :mrgreen: