Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

@sophie wrote:

vliegje

succes verder, hopelijk wordt het volgende berichtje toch dat je spontaan zwanger bent geworden!!!

meiden, het begint op te schieten…

ben net ongi geweest en de volgende ongi moet ik gaan tellen en dan dag 27 begin ik met spuiten :eh: :eh: :eh:

Spannend Sophie! Hopelijk leidt dat snel tot het gewenste resultaat!

@vlieg; jammer dat je weggaat van KoK, maar wel begrijpelijk. Ik hoop stiekem dat we je hier toch nog een keer zullen terugzien.

Hier verder weinig nieuws. Druk op mijn werk, dus ik zal blij zijn als het weekend is.

111 allereerst een dikke :hug: voor je pechdag! ik heb me dag vandaag ook niet :frowning: veel pijn in me liezen en zo slecht geslapen dat ik me heb afgemeld van me werk

nog 2 weken werken en ik heb verlof :dance: kijk er ontzettend naar uit ook al werk ik therapeutisch gewoon het niks moeten kijk ik zo naar uit! en me lekker voorbereiden om de komst van ukkie :inlove:

@roosje83 wrote:

heb je dan een echo schaap?

ja om 19:00 :inlove:

@111 wrote:
Schaap, leuk leuk! Fotootje wel showen he?

tuurlijk :inlove:

@111 wrote:
Wat een pechdag!

lekker vroeg onder de wol :hug: :-*

Dank voor alle steun!

Gisteren naar de fertiliteitsarts geweest. Die stelde voor om met clomid te beginnen gedurende dag 3 t/m 7 vd cyclus (dus kon vandaag direct beginnen!). En dan na eisprong weer de utrogestan. En hoef pas eind april weer terug tre komen, wel einde van deze cyclus telefonisch consult om te kijken of clomid niet opgehoogd moet worden, Ik slik nu 50mg 1d1.

Hopelijk niet teveel bijwerkingen daarvan…

Liefs babyenschede

Sorry dat ik een tijdje niet geweest ben…

Ik zag een leuke kinderkamer en kinderwagen voorbijkomen …

En mooie babyfoto’s van een kleine meid :inlove:

Vliegje:

Jammer dat je vertrekt, maar ik kan je op de andere fora nog volgen hoe het met je gaat en met je hondjes…

Hier veel moe, veel plassen, gevoelige boobs (ze jeuken veel ) :oops:

Spannend voor jou weer dus Tijger!

klinkt spannend :thumbup: :pray:

Schaap, hoe was je echo? Heb je foto’s?

Heb nog wel een paar leuke kunnen schieten van Amy :inlove:

@111 wrote:

Schaap, hoe was je echo? Heb je foto’s?

ik moet vanavond pas, nog ff wachten :stuck_out_tongue:

mooie foto`s weer van je meissie :inlove:

Schaap, veel plezier bij de echo!! Ik ben benieuwd naar de plaatjes!

111, wat een leuke foto’s van een heerlijk meissie!! :inlove:

Ik ben vanochtend bij de fertiliteitsarts geweest en ik moet vanmiddag voor een HSG… help… :shifty:

tierr sterkte vanmiddag :hug: :-*

hopelijk helpt het :wink: :pray:

Haha, ja, ze zeggen wel eens dat je na een HSG vruchtbaarder bent dan normaal… en na een miskraam ben je ook vruchtbaarder dan normaal… en met clomid (daar moet ik volgende cyclus mee beginnen) ben je als het goed is ook weer vruchtbaarder… Sjong, wat zal ik straks vruchtbaar zijn zeg! :wink: :mrgreen:

Maar het gaat er natuurlijk om om te kijken of de eileiders goed open zijn enzo. Heb zelf wel het idee dat dit allemaal goed zit, maar kan natuurlijk geen kwaad om dat nog eens te checken… dus ja, ben benieuwd… :pray:

Wel lekker dat het zo snel kon, nu heb ik tenminste ook maar weinig tijd om me er druk over te maken!

Tierrr:

Succes vanmiddag !

111:

Leuke foto’s ! echt een schatje…

Hier nog steeds geen ongi…

test van vanmorgen was negatief…

111 wat een schatje zeg! hoe bevalt het moeder zijn?

tier veel sterkte vanmiddag! ik heb ook een hsg gehad en was 2 maanden erna zwanger :inlove: het is even een naar onderzoek vond ik maar goed wel belangrijk laat je weten hoe het is gegaan?

schaap veel plezier vanavond met je echo ik mag woensdag weer dan heb ik weer een groeiecho hoop dat de kleine nu wel op goede gewicht zit toch wel spannend weer

ego weinig te melden vanmorgen weer paar uurtjes gewerkt ging wel lekker alles afgerond :dance:

volgende week ga ik nog een keer heen en dan heb ik verlof kijk er zo naar uit!

ik denk dat de HSG bij mij ook geholpen heeft ! :thumbup:

Inmiddels heb ik het achter de rug gelukkig! Bah, wel een erg vervelend onderzoek hoor… maar goed nieuws: alles is goed open!! :dance:

Had ook eigenlijk niet echt verwacht dat er wat dicht zat, maargoed, nu weten we dat tenminste zeker!

Nu deze cyclus ff doorlopen en volgende cyclus beginnen met clomid om mijn cyclus korter te maken! En bloed prikken op cyclusdag 21 om te achterhalen of ik inderdaad een goede eisprong heb gehad. Er gebeurt dus wat… fijn!!

tier dat is goed nieuws!!

het is idd even een vervelend gevoel he! neem straks maar lekker een pijnstiller en warme kruik doet wonderen :wink:

mag je niet voor een follikelmeting komen na de clomid? heb je het fertiliteitsteam??

Ik zit inderdaad aan de pijnstilling nu. Al vind ik de pijn nu op zich heel goed te verdragen. Het is vervelend, maar ik ga niet door de grond van de pijn ofzo. Dat had ik wel even toen ze dat cupje vastzogen en die vloeistof erdoorheen spoten… poeh… maar gelukkig is dat achter de rug! :slight_smile:

En nee, geen follikelmetingen… clomid slikken, gewoon zelf klussen en dan dmv bloed prikken bepalen of er een goede eisprong is geweest.

Aan de ene kant zou ik fm’s wel handig vinden, dan weet je tenminste precies wanneer je wat kan verwachten en moet klussen enzo, maargoed, het is natuurlijk ook wel belastend: elke keer naar het ziekenhuis…

het is wel belastend steeds naar het zkh maar je weet wel waar je aan toe bent ik vond die extra controle altijd wel fijn ik had lydia wijnants :wink: schat van een mens!

dat cupje en vloeistof idd doet zeer de rest valt mee ik had wat last van ongi krampen en daarna paar dagen bloedverlies

nu goed aan de klus je bent extra vruchtbaar :wink: :-*

Roos, mama zijn is echt heerlijk! Geniet elke dag van de kleine meid. Moet wel zeggen dat het steeds leuker wordt, ze is niet alleen maar meer aan het slapen maar is ook steeds meer wakker en rond aan het kijken. En ze gaat nu meer reageren op wat ze ziet, zo ontzettend lief en leuk!

Nog even, dan weet je wat ik bedoel! Jij gaat snel joh, al bijna verlof!!!

Schaap, en en?

Tierrr, ik duim mijn longen uit mn lijf voor je hoor! Hopelijk binnenkort weer een positieve test!!

Ben vandaag weer voor het eerst ongi geworden geloof ik…heb licht bloedverlies. Gek hoor, alsof een hele periode is afgesloten zo voelt het een beetje. Weet niet of ik er blij mee ben of niet :mrgreen:.