Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

@111 wrote:

Mim, wat een schatje is Suzan toch! Zie ik het goed en tilt ze haar hoofdje al een beetje op (in de box)? Gaat snel he?

Gaat zeker snel! Ze tilt haar hoofje al een paar weken op, daar was ze verrassend snel mee. Ik heb het idee dat ze nu ook andere geluidjes aan het uitproberen is, ze is druk met haar tong en lippen in de weer :inlove:

Balen meiden, weer ongesteld :hug: Ik weet nog heel goed hoe chagerijnig je daar van kunt worden!!

BabyE… Klinkt goed! Nu maar hopen dat stap 2 ook gaat lukken :pray:

Mooi kamertje zag ik voorbij komen!

Hihi, lachen joh Mim!

Amy tilde de tweede dag haar hoofdje al een beetje op, en nu houdt ze dat ietsje langer vol, maar niet zo als Suzan hoor. Grappig trouwens, dat onze meiden maar 10 dagen schelen als ik het goed zie!

Heb het gevoel dat mijn ongi er ook aan zit te komen. Herken de krampjes weer in mn buik. Twee weken geleden ook al, maar toen bleef de menstruatie uit, dus dan zal het binnenkort wel komen denk ik. Weet nog niet of ik er blij mee moet zijn, hahaha.

Zou wel een mooie timing zijn trouwens, want ik laat woensdag een spiraaltje plaatsen door de ha en het is beter (minder pijnlijk schijnt) om dat te doen tijdens je menstruatie. Nou, we gaan het wel zien overmorgen. :roll:

Schaap… mooie wagen hoor! Hebben de quinny speedi, maar deze is ook wel errug mooi!!! En kamertje natuurlijk ook!!!

Babyenschede… ik weet zelf niet hoe lang het duurde bij utrogestan als je stopt en je ongi wordt. Ik was meteen de eerste poging zwanger. Testen op precies twee weken na eisprong. Bij zwanger doorgaan en bij niet zwanger stoppen… Volgens wordt je dan na gemiddeld drie dagen ongi…

Tís een gesmeer he die dingen… Liep continu met inlegkruisje… :oops:

Hopelijk heb je snel resultaat meis!!!

Mim… jeetje daar is je kleine meid snel mee joh, Pu.c.k deed dit pas met 2 maanden voor het eerst!

Hier verder weinig nieuws. Zijn weekendje weg geweest naar Ameland met de hele fam. Het was echt heerlijk, beetje koud, maar erg gezellig. P.uc.k kwam echt om in de aandacht hihi!!

x loesje

babyenschede… ik lees trouwens net ergens anders dat je al gestopt bent met de utrogestan, zonder een testje te doen… moest je niet eerst testen voordat je stopt met die pillen??

Dat was bij mij namelijk wel het geval. Als je stopt en je zou misschien toch zwanger zijn, daalt je progesteron spiegel misschien toch ineens te snel omdat je eigen lichaam misschien nog niet voldoende progesteron aanmaakt om de zwangerschap zelf in stand te houden…En dan wordt in principe een prille zwangerschap alsnog afgestoten, en wordt je dus alsnog ongi… Nogmaals ik weeet het niet hoor, maar misschien moet je dit toch eventjes navragen bij je gyn. Mijn stituatie was zo dat ik dus moest testen op precies dag 14 na eisprong. Als ik een positieve test had moest ik de utrogestan doorgebruiken totdat ik een goede echo had gehad. Uiteindelijk heb ik ze tot 12 weken gebruikt (!)… Als ik geen positieve test had, moest ik stoppen met de utrogestan voor die maand en zou ik ongi worden. Nogmaals dit was mijn situatie, dus die van jou kan wel heel anders zijn natuurlijk, maar vroeg het me toch af…

x loesje

ego:

ik baal!!! Net weer ongi geworden grrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

Die utrogestan heeft wel geholpen, maar niet zwanger dus. Klotezooi, sorry ff vloeken!

Hi,

Ik zal het morgen eens navragen, en straks alsnog testje doen…maar baal wel!

vraag het zeker even na… het zou zo vervelend zijn als het net dat laatste zetje is… maar ik geef je eerste een hele dikke knuffel :hug: :hug:

Stomme kl*** ongi :twisted:

Ik weet zeker dat utrogestan ook jou wondermidel gaat zijn!!!

Ik zie allemaal mooie spullen en knappe baby’s :wink:

Lieve mensen, ik ben nog in twijfel, maar denk dat ik KOK ga verlaten (mijn gebruikersnaam zal wel blijven bestaan denk ik, maar ik zal mijn bezoekjes gaan minderen/stoppen).

In mijn stopperstopic is iedereen zwanger (geweest), bevallen, al zwanger van een 2e en ik ben de enige die over is. Voel me er niet meer echt thuis, zoals ik me op geen 1 zwangerforum niet echt meer thuis voel.

Ligt niet aan jullie, ligt gewoon aan het feit dat we geen kindjes zullen krijgen. Ik dacht dat ik het wel kon, gewoon meelezen, maar ik vind het toch nog best moeilijk, al klinkt dat super ego.

Ik wil niet zomaar wegblijven zonder berichtje achter te laten, dus vandaar dat ik toch even een berichtje post.

Iedereen die nog niet zwanger is, heel veel succes! Het is jullie allemaal gegund en ik hoop zeker voor Sophie dat het eindelijk eens gaat lukken.

En de mama’s, geniet van de kindjes :wink:

Wie weet kom ik ooit nog eens aanwaaien als ik zwanger zou zijn, maar die kans is zo enorm klein dat we nu de fase in gaan van het accepteren. Ben heel druk met mijn studie en mijn hondjes en gezin. Dus daar ga ik me lekker weer helemaal op richten.

We hebben een ontzettend zwaar jaar achter de rug, en ik ga ook aan mezelf werken want er zijn nog heel veel dingen die ik moet verwerken.

Iedereen die mij heeft gesteund, een dikke knuffel!

kan me voorstellen dat het voor jou erg confronterend moet zijn Vlieg.

Vind het een erg dappere beslissing en wens je heel erg veel sterkte met de verwerking daarvan.

kom af en toe nog eens langs om te vertellen hoe het met je gaat.

dikke :hug:

Hoi Vlieg, tot ziens! Kan me wel voorstellen dat je voor je gevoel hier weinig meer te zoeken hebt…

In ieder geval bedankt voor al die gezellige en enthousiaste berichtjes die ik (ongeveer een jaar geleden) regelmatig van je mocht lezen. Veel succes met alles! :-*

Fluppie, hoe is het met jou? Schiet ook alweer op…

ha mim! het gaat goed hier!

het gaat wel snel allemaal moet ik zeggen, vanmiddag mag ik weer op controle bij de gyn.

Succes vlieg!!

En ik hoop dat we je hier toch nog eens zullen zien met goed nieuws! :-*

Vliegje, jammer ik hooop stiekem je toch terug te lezen :oops:

maar heel veel succes , wel jammer dat we je niet meer zullen zien schrijven :-* :-* :hug:

vliegje

succes verder, hopelijk wordt het volgende berichtje toch dat je spontaan zwanger bent geworden!!!

meiden, het begint op te schieten…

ben net ongi geweest en de volgende ongi moet ik gaan tellen en dan dag 27 begin ik met spuiten :eh: :eh: :eh:

vliegje succes met alles en hopelijk kom je snel weer eens langs met goed nieuws!

sophie spannend meid! (maare voor mij ook :wink: )

vlieg succes verder, hopelijk tot ooit :-* :-*

sophie wauw dat gaat hard nu :thumbup: :smiley:

roosje voor jou ook zeg, bijna 32 wk :inlove:

ik mag maandag weer, kan niet wachten :inlove:

heb je dan een echo schaap?

ja tijd gaat snel hoor!

Vlieg, ik ga je berichtjes missen meis!

Maar ik denk dat ik je volledig snap, voor zover dat kan natuurlijk. Toch hoop ik dat je heeeeel snel weer een melding doet waarbij je wél het gevoel hebt hier thuis te horen! :pray: 't Ga je goed meid!

Dikke knuffel! :hug: :-*

Ooh Sophie, ik hoop zooooo hard voor je! En wat is het snel gegaan he, eigenlijk? Al denk ik dat de komende maand voor jou in een slakkegangetje gaat, je hebt hier al zo lang naar moeten uitkijken! Hopelijk hoef je nu niet heel veel meer geduld op te brengen!

Schaap, leuk leuk! Fotootje wel showen he?

Roosje, ben je al bezig met de voorbereiding op je zwangerschapsverlof? Nog even joh!

Flup, hoe was het bij de gyn?

Voor mij is er weer iets afgesloten: ben vandaag bij de ha geweest voor het plaatsen van het spiraal… Raar hoor, begin geloof ik langzaamaan weer in de modus van het normale leven terug te komen. Weet nog niet of ik dat wel zo fijn vind :mrgreen:.

Nog een knullige actie van mijzelf natuurlijk toen ik terug kwam van de ha. Die zit hier op loopafstand en op de terugweg moest ik oversteken. Stond er zo’n grote vrachtwagen, die mij het zicht op het verkeer van de linkerzijkant belemmerde. Dus ik kijk alvast opzij en kijk niet meer uit waar ik mn voeten neer zet… is er natuurlijk nét een stoeprand en voilá, daar lag ik voluit op mn snufferd. Sukkel die ik ben. Heb me ook nog pijn gedaan, denk dat mn rechter hand verstuikt is (mn muis dan) en heb grote schaafwonden. Wonder boven wonder is mn spijkerbroek nog heel, er zit niet eens een schaafplek op (wel op mn knieën, die kan ik niet eens meer buigen zo dik en blauw zijn ze). Vanavond maar vroeg op bed met Amy als het kan (Matthijs heeft een bedrijfsuitje), en hopen dat deze dag zo snel mogelijk voorbij gaat. Wat een pechdag! :roll:

111, ach jeetje meid, wat sneu!! Maarja, zoiets kan gebeuren! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt! :-*