Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

Hahaha, ja, dat zijn vanaf het eerste moment al hele dikke vriendjes. Waar Amy is, is de hond (als het kan natuurlijk) en vooral als Amy huilt, MOET Shelly erbij. Wij hebben haar geleerd dat ze niet op het hoofd of in het gezicht mag likken, dus probeert ze 't dan steeds bij haar handjes of voetjes en gaat ze zo dicht mogelijk tegen Amy aanliggen om te troosten. Zoooo cute!

De katten (1 katertje en 1 poes) zijn net zo gek met 'r, maar ik heb er nog geen foto van kunnen nemen. Ze zijn dan ook niet zo klef met Amy als Shelly, maar ze zorgen wel dat ze op een korte armlengte afstand zijn - maximaal!

111, die foto met je hondje is echt erg leuk! Zo schattig :inlove:

En Loesje, jou kleine meid is ook een schatje. Mooie foto’s! :thumbup:

Ik zal ook nog even wat spammen. Foto’s van afgelopen woensdag (6 weken). Dinsdag naar het consultatiebureau geweest, alles is goed met Suzan en ze woog maar liefst 5350 gram :shock: Dat had ik nou ook weer niet verwacht… Ze hebben haar niet gemeten, dat doen ze de volgende keer.

suzan :inlove: wat een schatje wat heeft ze leuke kleertjes aan :inlove:

Wat een prachtige kindjes hebben jullie zeg, wauw!! :inlove:

Mim wat is ze prachtig!! die kleurtjes komen echt mooi uit met haar :inlove: :inlove:

pff meiden zo wordt ik wel beetje jaloers hoor :wink: :lol: :mrgreen:

Het wordt hier ook hoognodig tijd voor een aantal zwangerschappen!! Ik hoop zo dat alle dames hier het dit jaar ook mee gaan maken :pray:

wat een heerlijke foto’s meiden

zeker om jaloers op te worden!!!

:mrgreen:

@Mim74 wrote:

Het wordt hier ook hoognodig tijd voor een aantal zwangerschappen!!

Wij doen ons best! :wink:

wat een mooie foto`s zie ik voorbij komen :inlove:

wat groeien ze snel :inlove:

gister hebben we de kinderkamer en wagen uitgezocht :inlove:

wat een hoop keus :think: , maar we zijn eruitgekomen.

wat heb je voor kamer en wagen uitgezocht?

heb een foto kunnen vinden :inlove:

mooi zeg! :thumbup: welke kleuren doe je erbij? en wat voor wagen heb je? ik vond dat het leukste om te kopen :mrgreen:

Ff ego-update…we zijn gisteravond teruggekomen van vakantie. Heerlijk een weekje geskied. Was super! Lekker ontspannen, goede sneeuw en 5 dagen zon!! Al met al echt een week vakantie!

En ik ben 2 weken geleden begonnen met utrogestan (oftewel de kwarkbolletjes :wink: ), zodat mijn ongesteldheid zou worden uitgesteld omdat ik een hele korte luteale fase had. En dit heeft gewerkt!!! Ik moet tot morgenochtend gebruiken en dan zitten de 2 weken erop. En ik ben niet ongesteld geworden!!! Ben er heel blij mee…

Nu nog zwanger worden, maar ja, dat zien we dan wel weer. Stap 1 is gelukt! Wie weet ben ik al zwanger, maar dat durf ik niet te hopen…ben hier al heeel blij mee!

Zo, nu moet ik ff rustig bijlezen!

Hoe lang duurt het meestal voordat je na utrogestan ongesteld wordt? Ik moet alleen morgen ochtend nog en dan is het klaar! Eindelijk! Vind het wel rotspul, maar ja…als het maar werkt.

@roosje83 wrote:

mooi zeg! :thumbup: welke kleuren doe je erbij? en wat voor wagen heb je? ik vond dat het leukste om te kopen :mrgreen:

wij hadden de kamer al klaar die is wit en oranje

dus heb nu een oranje clamboe en aankleedkussen en nog wat kleine dingetjes :inlove:

de wagen hebben we de quinny buzz black and white

babyenschede ik duim voor je :-*

mooie spullen hoor :thumbup:

Wat een mooie spullen!! :thumbup:

Ik ben ongi… bah… :?

@Tierrr wrote:

Wat een mooie spullen!! :thumbup:

Ik ben ongi… bah… :?

ik ook :think: BAH!! :-*

:hug: :hug: :hug: :hug:

Schaap, gefeliciteerd met je eerste termijn!!! En die kinderwagen heb ik ook (maar dan in aqua met bruin)! Bevalt super! We hebben er ook een maxicosi bij, die past er zo op zonder speciale adapters. Ideaal.

Mim, wat een schatje is Suzan toch! Zie ik het goed en tilt ze haar hoofdje al een beetje op (in de box)? Gaat snel he?

Ik mag a.s. dinsdag voor het eerst met Amy naar het cb. Ben ook zo benieuwd hoeveel ze nu zal wegen en hoeveel ze is gegroeid in de lengte.

En dames, hopelijk wisselen jullie ons straks af met babyfoto’s. Lijkt me leuk, een aantal dames met foto’s van dreumesjes en de rest met babyfoto’s! :pray: