Wie gaat er voor een eerste kindje deel 9

Jane, meid toch… :hug:

Wat sneu dat je niet van de feestdagen hebt kunnen genieten. Goed dat je langzaam uit je depressie komt en dat het verdriet een plekje begint te krijgen. Laat je niet opjagen, doe het in je eigen tempo en op jouw manier lieverd! En ik hoop dat als je 't allemaal een beetje hebt kunnen verwerken, je weer heel snel zwanger bent met goede afloop! :-*

jane :hug:

hier vanmorgen een groeiecho gehad ukkie is iets te klein ligt ongeveer 2 weken achter op schema dit kan geen kwaad maar moet toch wel extra in de gaten worden gehouden heb dus over 2 weken weer een echo :inlove: het is zo mooi om te zien hoe snel het groeit! prachtig

verder maandag een hele mooie dag gehad en ik mag nu me vriend me man noemen :inlove:

Nogmaals gefeliciteerd Roosje! Fijn dat het een mooie dag was! Fotoooooo’s (maar wel pas als je eraan toe bent natuurlijk!)!

En over die groei-achterstand zou ik me geen zorgen maken hoor! Amy liep volgens de laatste metingen ook ruim 2 weken achter (haar hoofdje zelfs 3 weken), maar het zegt niet heel veel. 't Is maar net waar ze de kruisjes zetten en als je al zover bent, worden de metingen steeds onnauwkeuriger. Zo hadden ze Amy de laatste keer rond de 50cm en 3500 gram geschat (ze was 46cm en 2870 gram), klopte niet echt dus! :mrgreen: .

Roosje, wat fijn dat de echo zo mooi was, alleen jammer van die groeiachterstand… maar hoop dat het allemaal mee blijkt te vallen en je gewoon kunt genieten van de extra echo’s!

Jane, op jou reageer ik in het oktoberstoppertopic wel… :-*

Hoi allemaal!

@Jane… ik begrijp zo goed hoe je je voelt… En het heeft echt even tijd nodig om dit allemaal een plekje te geven. Wel fijn dat je langzaam nu het gevoel krijgt dat het weer iets beter gaat, en dat je weer een beetje vooruit kunt kijken… Ik weet dat mij het verdriet pas echt beduidend beter te dragen viel, toen ik weer opnieuw zwanger bleek… ik kon het toen pas echt gaan afsluiten. Ik zal ook nooit vergeten dat er ergens een klein sterretje is daarboven dat niet bij ons mocht blijven… :frowning: Het is allen wel dubbel want als dat kleintje geen sterretje was geworden had ik nu mijn prachtige meisje niet gehad…:eh: :think:

IK hoop echt heel erg voor je dat je echt snel een nieuwe zwangerschap is gegeven, dit keer met een prachtige kindje na 9 maanden!

@Roosje… wat fijn van je echo!! En ze zijn idd niet zo nauwkeurig met het meten hoor. Zou me er totaal geen zorgen om maken op dit moment, en gewoon genieten van de meerdere echo en de kans je baby vaker te zien!!

@mim74, toch wel fijn dat je het gevoel herkend. Het zullen wel de hormonen zijn…

@tierr… meisje hoe is het eigenlijk met jou??hug:

Hier verder geen nieuws eigenlijk, alles gaat heel goed. Vorige week met P.u.ck naar het CB… Ze is nu 65 cm en weegt 6,4 kilo. Lekker beschaafd dus! Komen nog een paar fotootjes!!!

:

oh wat stom, roosje nog gefeliciteerd meis! :dance: :dance: :inlove: :inlove:

voel me echt stom dat ik dat niet even kon neerzetten :doh: :frowning:

loesje bedankt! ja ik denk ook dat het verdriet pas verdraagzamer wordt zodra er een nieuw gezond wondertje groeit, maar inderdaad vergeten zullen we de sterretjes nooit he! :slight_smile: :inlove:

inderdaad zo denk ik ook, ik zou het aankomend kindje nooit hebben als dit wondertje geen sterretje werd dus ja dat is inderdaad dubbel :-*

leuke foto’s en wat wordt ze groot, mooi hoor!! :inlove: :inlove: :inlove:

maakt niet uit meid :-*

jane :hug:

roos gefeliciteerd :inlove:

loesje wauw :inlove: wat een prachtige meid en wat wordt ze al groot !!

hier verder geen nieuws

Ze wordt inderdaad al groot Loesje! Wow, gaat snel joh! Maar ze blijft even leuk natuurlijk :inlove:

Jane, heel herkenbaar hoor… Mijn meisje was er ook niet geweest als ik in januari geen ma had gehad, dus ik voel met jou en Loesje mee. Het heeft een plekje gekregen, maar zal inderdaad nooit worden vergeten, hoe klein het ook nog maar was!

Wat ik ergens wel vervelend vond, maar toch ook heel fijn: tijdens mijn zwangerschap werd regelmatig gevraagd of het de eerste zwangerschap was (bijv. in het ziekenhuis, bij de gyn maar ook door de consulente van MvM). Officieel was het dus de tweede, en zo werd het ook opgeschreven. Naar om te moeten zeggen, maar toch ook een fijn gevoel als het op papier stond, want zo werd de eerste niet vergeten.

111 hoelang voordat je daarna weer zwanger was…?

hoe gaat met je meisje, nog wat foto’s?? :pray: :inlove:

ja ergens blijft dat confronterend inderdaad, ik weet dat ze dat gaan vragen en inderdaad nooit meer voor de eerste keer zwanger zal zijn. maar het inderdaad ons eerste kindje :**: wordt daardoor nooit vergeten :inlove: eigenlijk wel weer heel mooi :slight_smile: :-*

roosje, :naughty: nee geeft wel , neem het mezelf heel erg kwalijk :frowning:

ik zag zelfs de mooie ring, wij hebben van hetzelfde merk :inlove: iets ander model :mrgreen:

mim vroeg jij me nu naar foto;s? als je hyves hebt mag je me wel toevoegen moet je me ff pb sturen wil niet allemaal fotos hierop kok hebben :wink:

Jane, na de curretage ben ik twee keer (en regelmatig ook nog, voor het eerst!) met een cyclus van 28 dagen ongesteld geworden, de derde keer bleef uit :mrgreen:.

Met mn schatje gaat het prima, heb wat mooie foto’s kunnen schieten vandaag en gisteren. Zal morgen even kijken of ik ze kan uploaden hier.

Ze is alweer zo veranderd! Ze kan nu al bewust lachen en volgt je met haar ogen. Zo krijgen we na de laatste fles van haar een schaterlach als ze in begint te dommelen, zoooo lief! En 's ochtends als ik haar uit haar bedje kom halen, kijkt ze me heel indringend aan en zie ik haar lach verschijnen als ze mijn stem hoort en handen voelt. Zo’n lekker moppie is het :inlove:!

Hoop dat jij nu ook snel mag gaan genieten van je eigen wondertje meid! :-*

111, dat is wel redelijk snel :slight_smile: , ik hoop dat ik ook niet zolang hoef te wachten :pray:

ah wat een geweldige dingen om mee te maken :inlove:

ik kan niet wachten op je foto’s, ze groeien indd erg hard! :o

ah wat lief van je, wij hopen het ook :-* :-*

Roosje, gefeliciteerd!

Jane, veel sterkte! Moeilijk hoor :frowning:

Loesje, wat een mooi meisje heb je toch.

Jane, ik hoop het ook zo voor je! En de natuur helpt je een handje, want je bent extra vruchtbaar na een curetage schijnt, omdat je “schoon” bent in je baarmoeder. Toi toi!

En op jouw verzoek wat fotootjes van mijn moppie!

ah 111 wat is ze prachtig, die middelste foto is echt om in te lijsten!! :inlove: :inlove: prachtig!! :inlove: :inlove:

en laten we hopen dat de natuur inderdaad een extra ( of meer) handjes helpt :mrgreen: :pray: :-*

Ja he? :inlove:

Zo heb ik er nog meer hoor, maar die is toch wel een van de mooiste. Er zullen er vast nog een heleboel volgen, want ze heeft haar oogjes nu steeds meer open en gaat gerichter kijken. Is wat makkelijker en leuker met foto’s nemen :mrgreen:. Heb al meer dan genoeg slaapfoto’s van d’r.

wat een moppie en dat hondje op de achtergrond helemaal in dromenland :inlove: