Wie gaat er voor een eerste kindje deel 10 ...

mij lijkt ook dat je last van menstruatie krampen krijgt. Beetje raar als het niet gewerkt heeft en toch een eisprong hebt. Maar ja alles is mogelijk dus kunt altijd ff aan de gang gaan

Ja maar moet nog niet ongesteld worden. Daarom is het zo vreemd

Tja, ik heb net ruim een week menstruatiekrampen gehad voor ik eindelijk ongesteld werd. Het kan dus ook een soort pms. En misschien komt de menstruatie wel sneller dan je denkt met die medicijnen. Ik zou het zien als teken dat de provera iig zijn werk doet.

Ik zou het ook als menstruatiekrampen afdoen. Maar klussen kan geen kwaad. Je kan het altijd proberen :wink:

Hier weer gezeur. Fleur wilde niet in haar eigen bedje slapen, dus lag ze weer tussen ons in. Toen is Raim naar beneden gegaan met een deken en heeft weer op de bank geslapen. Vanmorgen is ie naar zijn werk gegaan zonder gedag te zeggen. Kom ik bij mam aan en zegik dat ik bij haar kom slapen vannacht ( met Fleur ) zegt ze dat ik dat niet kan maken omdat ik dan zeker ruzie krijg en misschien wel helemaal weg kan blijven… Ik vind dat ie het dan maar moet leren om niet zo achterlijk te doen en als hij zegt dat ik dan echt weg kan blijven, houd ie toch niet zoveel van ons als ie zegt.

Nu weet ik dus even niet wat ik moet doen, thuis slapen of bij pa en ma.

Tijgertje, vervelend dat de situatie zo blijft duren. Hij zal toch moeten accepteren dat een kind soms wat extra aandacht nodig heeft en je die niet uit kan zetten als het je even niet uitkomt. Hij heeft ook voor fleur gekozen en dit is de concequentie van zijn actie om een kind te verwekken.

En als jij weg mag blijven als je vanwege de stress 1 nacht bij je ouders gaat slapen dan houd hij niet veel van jullie. En het is een heel duidelijk signaal dat je zijn gedrag niet acceptabel vind.

Ik vind het dus ook een duidelijk signaal dat ik een nacht weg blijf om hem te laten blijken dat ik zijn gedrag niet langer pik.

Maar mijn mams is bang dat ie dan zegt dat ik weg kan blijven…

Dat zegt dan meer over hem dan over jouw, als dat zo zou zijn. Maar je zal hem op de 1 of andere manier duidelijk moeten maken dat zijn gedrag onacceptabel is.

Tijger ik ga mijn best doen. Hoe weet ik nog niet, maar hij zal weten dat we samen voor Fleur hebben gekozen en er dus ook samen voor moeten zorgen…

Ik hoop dat dit snel wordt opgelost en dat hij leert op een constructievere manier met zijn stress om te gaan

jeeh wat een vervelende situatie zeg.

Tijgertje, wat een vervelende situatie. Hoe is het gisteravond en vandaag gegaan? Heb je nog een gesprek gehad of nog maar even gelaten?

Moeilijke beslissing om een nachtje naar je ouders te gaan, ene kant opent het misschien zijn ogen maar wat als hij het best vindt… In ieder geval :hug: voor jou.

Ik was vandaag al vrij. Eerst boodschappen gedaan en nieuwe kussentjes gekocht voor op de nieuwe bank :smiley: Daarna zou ik een bakkie gaan doen bij mijn zus maar die belde dat ze in het ziekenhuis was dus ben ik daar naar toe gegaan. Na verschillende onderzoeken mocht ze gelukkig naar huis maar wel dat ze echt moet bellen als de koorts weer hoger op loopt dan 39 graden.

Morgenavond gaan we uit eten met mijn zwager en schoonzusje, kijk er erg naar uit, gezellig! Verder weinig plannen en dat is erg fijn.

Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?

Fleur doet mee aan kindje van de maand februari 2012.

Willen jullie op haar stemmen ?

Ze ligt op haar buik in het gras met een roze t-shirt en roze haarband en een grote glimlach. Volgens mij de eerste foto.

( er staat alleen een andere naam naast, Chayenna )

Heb hier al een mail over gestuurd.

Hey dames,

Ja, ga nog wel iets leuks doen van t weekend. Mijn nichtje wordt 5 jaar en daar gaan we even een supervet cadeautje afleveren! :mrgreen: Een enorme grote roze barbie koets met paard

Verder is alles weer rustig tussen mij en mijn ventje. Hij heeft de zaken uitgepraat op zijn werk en is weer rustiger! :slight_smile: heeft ook zijn excuses tegen mij gemaakt voor zijn arrogante gedrag en zijn ongemanierdheid. Dus alles is weer in orde :smiley:

Straks ff lekker naar de markt toe… moet nog steeds een corset vinden voor onder mijn trouwjurk! :frowning: iemand een idee waar???

liefs

Summerchild

hier een rustig weekend. Mijn man eet op scouting. Kon ik ook wel maar zag nie zo zitten met 4 weken oude baby. Daar roken ze nogal. Dus ik gooi een pizza in de oven.

Morgen moet mijn man verhuizen bij onze oppasmama en ik ga naar onz mam. Mijn zus komt me halen… Dan eet ik daar savonds en mijn man eet thuis. Die doet na verhuizing lekker rustig aan.

Dus zien elkaar nie veel

Summerchild, ik heb bij een goede lingeriezaak aangegeven dat ik op zoek was naar bruidslingerie.

Ik heb gestemd Tijgertje. Leuke foto van Fleur!

Gisteravond uit eten geweest met mijn zwager en schoonzusje, was erg gezellig! We komen heel vaak bij het restaurant omdat ik een allergie heb en ze er daar heel goed en serieus mee om gaan. Gisteren ging het voor het eerst sinds jaren niet helemaal goed, ik kwam er op tijd achter gelukkig, maar hoe ze dat oppakten was echt super. Behalve dat ik nieuw eten kreeg, kregen we gratis nog een drankje aangeboden en excuses van de baas, serveerster en kok, zelfs toen we weggingen hadden ze het er nog over. Dat had nou ook weer niet gehoeven maar het feit dat ze er zo serieus mee om gaan doet me goed, ga gewoon volgende keer met een gerust hart weer terug.

Net terug van het voetbal, mijn clubje aan wezen moedigen. Jeetje wat was het koud, maar ik was met mijn vader en dat is altijd zo gezellig. Behalve voetbal gekeken ook lekker bijgekletst. Nu warm weer thuis, hier sneeuwt het lichtjes dus blij dat we lekker binnen zijn.

Morgen weer werken… nog even niet aan denken hihi!

wel netjes van het restaurant.

Waar kun ke stemmen?? Kan nie vinden

Ik heb in de banner op ‘baby’ geklikt en daarna aan de rechterkant zag ik baby van de maand staan, daar op geklikt en toen fleur opgezocht. Ik heb toevallig net voor de tweede keer gestemd, wist niet of dat kon maar kreeg geen melding dat ik al een keer gestemd had dus morgen weer proberen. Ale beetjes helpen :wink:

De link voor het stemmen :

http://www.kindjeopkomst.nl/acties-en-fun/kindje-vd-maand/kindje-van-de-maand-stemmen

Fleur ligt op haar buik in het gras, roze shirt en roze haarband ( staat alleen een andere naam bij )

Dank je Vlinder voor het stemmen !

Vlinder balen dat het nu verkeerd ging in het restaurant maar zo te lezen hebben ze het wel netjes opgelost.

heb gestemd. Stonden ook veel baby,s bij die in de zelfde maand als Tess geboren zijn.