Hey,
Ja, wat vervelend voor je man. Daar bestaat een hele makkelijke oplossing voor als hij chef is. Gewoon een afspraken formulier maken dat hij verbetering wil zien. Ik hoop dat hij het niet afreageerd op jou en Fleur, want dat is niet eerlijk.
Heel erg veel sterkte ermee tijgertje!
Nou ik heb al een aantal dagen pijn aan mijn buik, ben nu aan de provera om mijn menstruatie op te wekken. Hopelijk werk het, maar ik was bang dat ik alsnog een eisprong zou hebben. Ik denk niet dat het zo is hoor, maar het is gewoon een zeurende pijn helaas Nog 6 dagen te gaan met slikken en dan op de derde dag wederom aan de clomid. Hopelijk slaat het nu wel aan!
Liefs
Summerchild
@Summerchild wrote:
Ja, wat vervelend voor je man. Daar bestaat een hele makkelijke oplossing voor als hij chef is. Gewoon een afspraken formulier maken dat hij verbetering wil zien.
En als ze zich daar niet aan houden? Wat dan? Je kan mensen niet zomaar ontslaan. Ik heb een paar van zulke collega's die de kantjes er van af lopen en liegen. Die houden zich dus ook niet aan afspraken. Dan is dat nog niet zo simpel.
Hopelijk wordt je snel ongesteld en kun je weer verder. Wanneer was de bruiloft ook al weer?
Een werkgever moet 2 of 3 keer een afspraken formulier maken voor de medewerkers, daarna volgt ontslag. Wel moet dit worden vermeld in het afsprakenblad.
Ik ga in mei trouwen en alles in volle vaart aan het regelen
Hoop ook dat ik snel ongesteld wordt en weer een nieuwe eisprong ga krijgen. Tot nu toe heb ik 3x clomid gehad en maar 1x is het aangeslagen… dus nu maar hopen
xxx
summerchild
Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Mei, dat is al snel. Was het al gelukt met in ondertrouw gaan? Had je alles al rond met de locatie?
De locatie voor het feest is geen probleem, maar we hebben pas 17 feb een afspraak om in ondertrouw te gaan bij de gemeente! Pfff… Het kon niet eerder :x
Dus nu maar ff kijken of we de datum nog kunnen boeken! :o
Manlief is zich helaas als een eikel aan t gedragen op het moment. En met de hormonen die in mijn lichaam worden gepompt is dat geen goede combo… :x Op zo’n moment zou ik hem per ongeluk expres tackelen in de gang :evil: Ik weet niet waar hij last van heeft, maar dat moet hij dan maar snel veranderen… anders kan ie bij zijn moeder gaan slapen! grr… :x
Waar hebben die mannen toch last van de laatste tijd!!! Zal t weer wel zijn…
Ik moet nog 5 dagen Provera… wat een rot spul is dat zeg… constant buikpijn nouja… when in rome… zoals ze zeggen
xxx
Summerchild
17 februari is toch mooi ruim van te voren
Schaap, hoe gaat het met je, nog steeds BIB?
Tijgertje :hug: voor jou, hoe gaat het nu thuis?
Summerchild wat vervelend dat je vriend zich niet zo leuk gedraagd. Samen met de hormonen die je krijgt kan ik me voorstellen dat de sfeer er niet gezelliger op wordt. :hug: voor jou ook.
Ik ben 4 dagen te vroeg ongesteld geworden. Beetje balen maar het is niet anders, op naar volgende maand maar weer.
Summerchild Balen dat je as man ook zo raar reageerd.
Hopen dat de provera helpt en dta je verder kan.
Schaap ???
Hier gaat het weer redelijk goed thuis.
Van het weekend heeft ie Fleur wel aardig verzorgd. Ik heb het er ook over gehad. Hij heeft sorry gezegd en dat ie niet zo mocht reageren. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat als ie het weer flikt om zo te reageren dat ik mijn spullen en Fleur pak en een paar dagen weg ga… Daar schrok ie toch wel een beetje van…
mijn as man heeft op de bank mogen slapen dit weekend. En na een nachtje afkoelen kon hij ineens wel prate… Wel grote ruzie hier thuis geweest met hem. Hij gedroeg zich als een klein kind tegenover mij. En zijn ego gedrag was ik meer dan zat! Elke keer maar verwijten dat hij het moeilijk heeft op zijn werk en ik niet werk, Terwijl ik hard bezig ben met mijn diploma te halen en daarnaast gewoon werk. Hij begrijpt niet dat het al allemaal lastig genoeg is met de hormoon troep. Dus dit weekend ben ik voor het eerst in lange tijd uit mijn stekker gegaan. En blijkbaar heeft het geholpen… De provera heeft ook een heel negatief effect op mij helaas.ga misschien een weekend Ff zei erop uit. Hopelijk helpt dat me iets te relaxen en ook mijn as man. Xxx summerchild
Shcaap is vanochtend bevallen :inlove: En heeft zojuist onderstaande bij de feb.mama’s geplaatst :inlove:
@schaap wrote:
hey meiden :inlove: hier op een roze wolk :inlove:
de bevalling is idd heel vlot gegaan :thumbup:
ik had om 2.30 last van krampen en kon niet meer slapen, om 3.30 hubbie maar wakker gemaakt en 0m 4.00 de vk gebeld, om 4.40 was ze er en toen bleek ik al 7cm ontsluiting te hebben, om 5.30 al 9 en die laatse duurde het langst :? , ik had ineens persdrang en met 1 pers stond het hoofdje al :o en met de 2de was ze er al :inlove: om 6.15 uur is Amy geboren !
ze weegt 3150 gram en is 48cm lang
ze is al aan de borst geweest 2x en zoals het er naar lijkt wil ze heel graag :inlove: dus hopelijk gaat het dit keer lukken
hier vast een foto van ons meisje :inlove:
Gefeliciteerd schaap
Schaap, van harte gefeliciteerd. Wat fijn dat de bv goed lijkt te gaan :dance:
Schaap, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Geniet maar fijn van elkaar.
Schapie, gefeliciteerd meid! En wat een mooie naam hebben jullie je meisje gegeven! :inlove:
Schaap Gefeliciteerd met dochtertje
Amy leuke naam !
dank jullie wel voor de felicitatie`s :inlove:
het gaat goed, met de bv gaat het redelijk, ik heb genoeg maar Amy lukt het niet zo goed met aanhappen :? , maar we kijken het nog ff aan, Wesley vind het prachtig, al begrijpt hij er weinig van, hij reageert wel heel erg lief 8)
verder ben ik zelf al redelijk mobiel, dus ik mag niet klagen :mrgreen:
hier een foto van ons meisje :inlove: :inlove:
GEFELICITEERD MET JULLIE MOOIE DOCHTERTJE
Wat een mooi meisje hebben jullie schaap, mooie naam ook!
Fijn om te horen dat het goed gaat met jullie, geniet van elkaar.
Ow dames help?!
Ik heb al een paar dagen pijn onderin mijn buik! En nu voelt het net alsof ik een eisprong heb, maar de dokter heeft gezegd dat de clomid niet heeft gewerkt 10 dagen geleden en heeft mij op de provera gezet. Heeft iemand een idee of je van de provera toch een eisprong kan krijgen?
liefs
Summerchild
provera was toch om je menstruatie op te wekken? Ik denk dan eerder dat je een soort van menstruatiekramp hebt.