Schaap Leuk dat Wesley het ook wel leuk en nu ook kusjes op de buik geeft.
Met Fleur gaat het goed. Ze kruipt, loopt langs de tafel, kast en bank. Begint te praten. Alleen porblemen met slapen, maar daar zijn we nu mee aan het werk.
o wauw dan is ze lekker vlot
met slapen hebben we ook problemen gehad, kan een fase zijn, sterkte ermee
Schaap, dat duurt niet lang meer voor jouw kleine geboren wordt. Dat wordt je tweede kindje?
Hier even weinig nieuwtjes, behalve dat ik een fijne wintersport achter de rug heb.
@tijger86 wrote:
Schaap, dat duurt niet lang meer voor jouw kleine geboren wordt. Dat wordt je tweede kindje?
ja dit wordt de tweede, het wordt idd spannend nu :D
Ik zit hier echt te balen
Clomid 100mg heeft niet aangeslagen, dus nu weer aan t spul waarvan ik ongesteld moet worden. (provera)
Daarna mag ik aan de 150mg clomid. Hierna wordt het spuiten of een operatie Dat wordt echter pas nadat we zijn getrouwd. Daarvoor gaat het hem dat niet worden! Heeft iemand nog tips? Ik vind het heel erg moeilijk om hiermee om te gaan Niks lijkt te werken bij mij…
xxx
Summerchild
Ik heb helaas geen tips voor je Summerchild, wil je vooral een hele dikke :hug: geven!
Oh spannend Schaap dat je bijna gaat bevallen…
Wat leuk Tijgertje dat Fleur kruipt, langs de tafel loopt enzo en begint te praten! Lastig dat er problemen zijn met slapen, gaat dat inmiddels al wat beter?
@schaap wrote:
@tijger86 wrote:Schaap, dat duurt niet lang meer voor jouw kleine geboren wordt. Dat wordt je tweede kindje?
ja dit wordt de tweede, het wordt idd spannend nu :D
Wat lijkt me dat heerlijk, twee van die ukkies. De 1 natuurlijk wel groter dan de ander :wink:
Je komt nu wel heel dicht tegen de uitgerekende datum. Ik ben erg benieuwd.
Summerchild, wat vervelend voor je. Gelukkig zijn er nog andere opties, medisch gezien dan. Als je het er erg moeilijk mee hebt, zou ik je adviseren bij de huisarts om (psychologische) begeleiding te vragen.
Tijgertje, nog even en je meisje loopt los. Vandaag het showforum voor dit topic gevonden, wat heb jij een lieve meid :inlove:
@tijgertje1982 gaat al snel zeg met fleur. Wel goed dat ze al langs tafel kan lopen.
@summerchild hier ook geen tips. Zelf geen medicijnen hoeven nemen. Een hele dikke :hug:
hopelijk gaat laatste ronde goed.
Concentreer je maar extra op je aankomend huwelijk. Misschien geeft je dat voldoende afleiding.
@schaap nog 1 dag en dan uitreken datum. Was de eerste op tijd geboren?
Schaap Het word spannend !
Tijger Dank je wel voor het compliment. Zal snel weer even recente foto’s plaatsen.
Summerchild ik heb geen tips voor je en wil je even een dikke knuffel geven :hug: Misschien zou ik het tot aan de bruiloft even rust geven en na de bruiloft weer verder gaan…
Slapen gaat nog niet beter, zolang ze bij ons in bed slaapt, dan slaapt ze wel, maar in haar eigen bedje niet…
Ben nu met Fleur bij mijn ouders. Heb een beetje gezeur thuis met Raim. Hij word gek van het gehuil van Fleur en we hadden beetje ruzie om de apk keuring van mijn auto.
Ik wil toch even mijn hart luchten over gister ( is wel een lang verhaal geworden )
Hier even mijn verhaal van gister over de ruzie met Raim.
Raim had een afspraak gemaakt met zijn neefje om mijn auto te laten keuren. Maar hij brengt hem ook weer bij iemand anders en moet hij dus in mijn auto rijden ( terwijl hij niet zuinig is op auto’s ). Mijn vader zou mij oppikken bij hem zodat ik mijn auto daar neer kon zetten, maar mijn vader moest onverwachts werken. Toen heb ik 's middags een afspraak gemaakt bij een garage waar ik wel op de apk kon wachten ( hij is goedgekeurd, de auto ). Nu is Raim boos omdat ik zijn neef voorbij ben gelopen en nu moet ik het zelf maar uit gaan leggen aan zijn neef.
Ook loopt hij constant te zeuren over Fleur dat ze huilt. Hij kan alleen maar de hele dag in de kou werken en 's avonds met een huilend kind zitten. Hij heeft geen hobby’s meer blablabla.
Nu kwam ie gister thuis uit zijn werk en werd dus boos omdat mijn auto bij een ander gekeurd is. Hij zei niks meer, ging douchen. Hij bleef lang weg, dus ik loop naar boven om Fleur een schone luier om te doen en toen lag meneer op zijn bed. Ik heb Fleur aangekleed, fles gegeven, in de wagen gezet en ben naar mijn moeder gegaan. Toen ik 's avonds weer thuis kwam, zat ik achter de laptop op de bank. Hij zei niks, ook niet tegen Fleur. Ik Fleur haar pyama aangedaan en de laatste fles gegeven en ben naar bed gegaan. Hij heeft vannacht niet boven geslapen, dus denk op de bank. Vanmorgen is ie ook de deur uit gegaan zonder iets te zeggen. Hij heeft Fleur niet eens een knuffel gegeven toen ie weg ging. En er lag ook nergens een briefje…
Ik zit er nu gewoon even doorheen. Ik doe de meeste opvoeding van Fleur al zelf omdat ik de hele dag thuis ben, dan is 's avonds toch niet teveel gevraagd om een keer een flesje en een schone broek te geven ??
@tijgertje1982 in iedergeval eerst een dikke :hug: :hug:
mannen zijn wat dat betreft vaak niet erg taktisch maar dit is wel echt erg. Hopelijk draaid hij snel een beetje bij.
Nou hier heb ik bij cb gemeld dat Tess niet wil slapen tussen 10 en 2 uur snachts. Zij vond dit erg lang dat nie echt normaal is.nu moet ik savond bij 8 uur voeding een flesje geven met voeding. Maakt niet uit of het borstvoeding is of niet.
Kijken of ze dan beter slaapt. Morgen belt ze en word nu vaker op controle verwacht.
Tijgertje :hug:
Gaat het wel goed op Raims werk? Is hij oververmoeid?
Ik vind zijn reactie enorm overtrokken.
Hopelijk trekt het snel bij.
Loon, hopelijk slaapt Tess snel beter.
Hey Tijgertje, meid mannen zijn soms oerkoppige wezens! Ik zou erover praten met hem. Uitleggen wat je op je hart hebt en waarom je dat vind. Ik vind dit gedrag ongeoorloofd dat hij vertoont, maar dat is mijn mening hè. Als mijn vriend dit gedrag zou vertonen zou hij de volgende dag niet eens meer thuis hoeven komen. Een probleem is om over te praten en anders een andere keer op terug te komen.
Verder wil ik je een hele dikke :hug: geven! Ik hoop dat de situatie thuis inmiddels wat beter is geworden.
Liefs
Summerchild
summerchild ik heb geen tips voor je, sterkte :hug:
tijgertje he bah wat naar zeg, ik heb het wel meer gehoord dat mannen niet zo bij de opvoeding zijn betrokken, maar dit is echt niet leuk, jullie moeten er wel over praten samen anders gaat jullie relatie stuk op deze manier :hug:
heel veel sterkte meis :hug: :hug: :-*
en zoals jullie zien, er is nog niks :lol:
Schaap je maakt het wel spannend hoor !!
Loon hopen dat het helpt dat je Tess nog een voeding geeft en dat ze beter slaapt.
Ik ben nu de hele avond alleen thuis met Fleur en ze is vrij rustig moet ik zeggen, heeft ook best goed geslapen.
Ik zal van het weekend even gaan praten met hem. Op zijn werk is het inderdaad druk…
Er wordt wel eens gezegd: Mannen nemen problemen van hun werk mee naar huis, vrouwen nemen de problemen van thuis mee naar hun werk.
De manier waarop hij dit uit is absoluut niet goed. Het lijkt me een goed idee om het er dit weekend over te hebben. Hopelijk komen jullie er snel uit.
Schaap, nog steeds BIB? Je moet wel geduld hebben zeg. Was je bij de eerste ook overtijd?
Raimond heeft met zijn twee broers een eigen autodemontagebedrijf. Hij is daar directeur en chef werkplaats en moet het personeel ook aan het werk houden. Alleen ligt het personeel ook flink dwars, heeft een grote mond etc. Ondanks dat ie directeur en chef is, werkt ie zelf ook mee ( lijkt wel of hij harder werkt dan het personeel ) Dan komt ie 's avonds thuis en is het klagen over het personeel etc. Maar dat hoeft ie niet af te reageren op Fleur, die kan daar niks aan doen. Dat ie tegen mij tekeer gaat of juist zijn mond helemaal niet open daaraantoe…
Mee eens, fleur kan er niks aan doen en zal het ook niet begrijpen.
snap wel dat ie onder druk staat op het werk maar af reageren op jullie thuis heeft ook geen zin.