Wat een prachtig meisje Loon, daar wil je toch de hele dag naar kijken en mee knuffelen
Ik had gisteren een 80-feestje. Zo gelachen om hoe iedereen er uit zag hahaha! Nu nog lekker lui op de bank maar ga straks mijn clubje weer aanmoedigen in het stadion, zin in!
Verder weinig nieuws te vertellen. Komende week mijn eisprong dus we kunnen weer gericht aan de slag…(wel als we allebei zin hebben, het moet vooral leuk blijven :))
Fijne zondag allemaal!
@vlinder ja werkt beter als je zin hebt. Kun jij makkelijk de eisprong bepalen? Ik kon het niet want cyclus liep niet goed.
@summerchild goede instelling.
@tijgertje1982 ben ook bezig met bekkenbodum training echt vervelend nog voor de hechtingen.
Ik voel mijn eisprong altijd heel goed Loon. Heb dan altijd een bepaalde buikpijn en daar herken ik het aan. Verder een heel regelmatige cyclus, precies 28 dagen
Hoe gaat het met jou en je meisje?
En hoe gaat het met de andere meiden?
Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een echo. Mijn eitjes waren nog niet gegroeid. De gyno hoopte dat hij gewoon te vroeg een echo heeft gemaakt, anders moet ik nog hoger in de clomid gaan zitten Op mijn werk/stage plek gaat het niet zo goed. Sinds de hormonen ben ik meer sacho en sneller moe. Blijkbaar is dat een aanleiding van mijn werk/stage om mij op de schopstoel te zetten. :roll: Ook met de trouwerij is het even stressen geblazen, dus verwacht dat ik nog lang niet zwanger ga zijn met al deze stress!
xxx
Summerchild
Summerchild een trouwerij kan juist ook goede afleiding zijn.
Wanneer ga je trouwen ??
@xummerchild leuk zeg dat je gaat trouwen
We willen in mei gaan trouwen. 9 mei zijn we precies 4 jaar samen :mrgreen:
En dat leek ons de mooiste datum daardoor… we wilde eerst volgend jaar pas gaan trouwen, maar we dachten “waarom nu niet gewoon?” en dus gaan we ervoor! :mrgreen:
Afgelopen maandag naar t ziekenhuis geweest voor echo, maar mijn eitjes waren niet gegroeid. Volgende week maandag weer een afspraak in het ziekenhuis. Hopelijk zijn ze dan wel gegroeid. Aan onze klus inzet zal het in ieder geval niet liggen dat ik niet zwanger raak! :lol:
Hoe is t met jullie dames?
xxx
Summerchild
Wat leuk dat je gaat trouwen Summerchild. Succes met de voorbereidingen
Met mij gaat het goed, net thuis van sporten dus heb me weer lekker uit kunnen leven. Nog 1 dagje werken en dan alweer weekend… heerlijk! Vrijdag gaan we kijken of we een nieuwe leuke bank kunnen vinden. We zijn al een keertje geweest maar dit keer willen we de keus echt gaan maken, zin in!
Het is gelukt om een nieuwe bank te vinden, zo blij mee! We hebben hem bij Leenbakker gekocht en hij komt morgen al
De oude bank en stoeltjes moeten nog op marktplaats maar we hadden niet verwacht dat we de bank zo snel zouden krijgen, meestal is dat een week of 8-10. Is het hier tijdelijk wat voller, so be it.
Iemand nog leuke plannen voor het weekend? Wij kunnen lekker onze neus achterna, hebben niks gepland
Ja hoor, mijn weekend staat vol geboekt!
Morgenochtend eerst eventjes boodschapjes doen. Doen we altijd op zaterdag voor de hele week bij de Lidl. Dat scheelt een hoop in de centjes!
Daarna ga ik met mijn moeder, schoonmoeder en beste vriendin kijken voor een trouwjurk voor mij :mrgreen:
's avonds gaan we lekker chinees eten halen!
Zondag het huis even schoonmaken en misschien nog even naar de stad voor trouwringen te kijken
En zorgen dat ik niet gek wordt, heb echt zoveel opvliegers vandaag zijn het er al een stuk of 9!!! (>.<)
En jullie dames? Nog plannen?
xxx
Summerchild
Vlinder Leuk dat jullie de bank hebben gevonden !
En nu lekker genieten van de nieuwe bank met heerlijke hangavondjes.
Summerchild Heb je een jurk gevonden ?
JAAAAAAA!!! IK HEB MIJN JURK GEVONDEN!!!
zie ook het topic: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5238326#5238326
Ik ben echt heel erg blij zeg! Wel veel opvliegers en emotionele buien gehad… maar dat hoort erbij denk ik
Liefs
Summerchild
@summerchild mooie jurk. Hebben jullie ook al ringen gevonden?
Hier gister avond voor eerst naar mijn moeder in verzorgingshuis geweest. Zij heeft ms en had er nog niet gezien. Ging goed. Foto’s gemaakt en gefilmd.
Vandaag gaan we weer maar wat langer. Want wij komen om de week bij elkaar bij mama.
Wat een mooie jurk summerchild!!! Goed dat je de schoenen al hebt, kan je die inderdaad vast inlopen hihi!
Hier gisteren de nieuwe bank opgehaald en hij zit me toch lekker Foto-tje van de bank is hier te vinden: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=105040&start=15
Straks komen mijn schoonouders even een bakkie doen en verder geen plannen vandaag, heerlijk!
Komende week een drukke week met de introductie van de nieuwe groep studenten dus is het rustig weekend nu wel erg fijn.
Summerchild Mooie Jurk !!
Vlinder Mooie buik.
Zoiets hebben wij in ons vorige huis ook gehad en ik vond hem super zitten…
Dank jullie dames! :mrgreen:
Ja, inderdaad een erg mooie bank! :mrgreen: vriendin van me, heeft geloof ik, dezelfde bank gekocht vorige week. haha.
Nee, we hebben geen ringen gevonden vandaag. Wel erg veel ringen gezien. En hebben een idee van wat we willen.
Liefs
Summerchild
Schaap hoe is het nu met jou ?
Nog 4 daagjes en dan mag jullie tweede ukkie komen ( het mag nu natuurlijk ook al komen )
Hou je het nog een beetje vol ?
Hoe reageerd W op de baby in de buik ?
hey meiden ik verwaarloos jullie :oops:
summerchild gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk en wat een prachtige jurk :inlove:
tijger het gaat goed, kleintje heeft geen zin om te komen denk ik
we wachten geduldig af :shifty: hihi
Wesley weet wat een baby is en als ik vraag geef de baby maar een kusje doet ie kusjes op mn buik geven :inlove:<br /> ik ben heel benieuwd hoe hij straks reageerd :)<br /> hoe is het met jouw meisje, die begint ook groot te worden :D<br /> <br /> <strong>Loon </strong> gefeliciteerd met jullie dochter, prachtig meisje :inlove:<br /> <br /> verder weet ik het niet meer, dames die nog zwanger
moeten` worden, SUCCES!