Wie gaat er voor een eerste kindje deel 10 ...

Dank je Loon voor het stemmen !

Ik zal van de week even een nieuw topic openen.

Heb in het SF een nieuwe foto van Fleur geplaatst.

Hebben jullie gister nog iets aan Valentijn gedaan ?

Ik had een kaart en een doos chocolade voor Raim.

's Avonds kregen Fleur en ik een cadeautje.

Feur kreeg een mooi boek van Winnie the Pooh ( kunnen wij voorlezen )

En ik kreeg een cd met 100 liefdesliedjes.

Wij doen nooit wat aan valentijn. Maar leuk dat jij en Fleur wat kregen. Zijn alle spanningen nu een beetje opgelost?

Leuk Tijgertje dat Fleur en jij wat kregen voor valentijn :smiley:

Ik kreeg van mijn vriend een lief kaartje met een heel mooi zelf geschreven gedichtje (dat kan hij echt heel goed). Zelf had ik voor hem ook een kaartje en ik had een luchtje gekocht wat zo lekker vind.

Heb een drukke week op mijn werk en ook nog thuis elke avond iets te doen. Zal blij zijn als het weekend is.

Even een update :

Raim en ik hebben goed gepraat en ik heb alles verteld wat me dwars zit en hij vertelde wat hem dwars zit.

Ik heb gezegd dat ie zijn hart mag luchten en zijn gal mag spuien over al het gezeur op het werk, ik zal er naar luisteren en proberen om goed advies terug te geven, maar hij hoeft het niet af te reageren op ons. Dan gaat ie maar een stuk fietsen of hardlopen. Hij heeft beloofd om daar rekening mee te houden en zijn werk zo min mogelijk mee naar te huis nemen.

Over Fleur :

We hebben afgesproken dat we het samen gaan, we wilden samen een kindje, dus moeten we ook samen de opvoeding doen. Ik doe het op de dag ( omdat ik niet werk ) Hij mag eerst koffie drinken en douchen als ie uit zijn werk komt ( wel eerst Fleur even een knuffel geven ) Dan gaat Fleur in bad (doet Raim ) , pyama aan ( doe ik ) dan muziekje luisteren of verhaaltje lezen en dan naar bed ( meestal duurt het nog even voordat ze slaapt ) Maar zo hebben we allebei nog iets aan onze avond en kunnen we iets voor ons zelf doen of iets samen.

Nu maar hopen dat het op deze manier ook goed blijft gaan… :pray:

Hallo meiden,

Nou bij ons thuis is alles een beetje rustig zijn gangetje aan het gaan. Op Valentijnsdag heb ik mijn schatje een 3 gangen diner cadeau gedaan, van me liefje heb ik een mooie rode roos gehad.

ff een update van ons:

Ik heb vorige week donderdag mijn laatste Provera pil ingenomen. Ik moest binnen 3 tot 7 dagen mijn menstruatie krijgen. Maar… er is nog niks! Gisteren wel een zwangerschapstest gedaan, maar deze was negatief. Vandaag het ziekenhuis gebeld, er staat voor aankomende maandag een afspraak om 12 uur. Als ik voor die tijd toch mijn menstruatie heb gekregen, moet ik deze afzeggen. Maar wat zal er gebeuren? :roll: Ik heb wel hele erge kramp in mijn buik en mijn darmen zijn ook van slag! Grmbl… :wall:

Iedereen zit me al zenuwachtig te maken met de gedachten dat ik misschien wel zwanger ben… maar ik denk eens dat ik het niet ben :snooty: terwijl de vorige keren dat ik dacht het wel te zijn… dus wie zal het zeggen hè!

liefs

Summerchild

Wat fijn Tijgertje dat het thuis wat beter gaat! Goed dat jullie afspraken hebben gemaakt! Mocht er iets toch niet werken zoals jullie het afgesproken hebben zou ik proberen om er gelijk over te praten, al kan ik me voorstellen dat dat ook niet altijd makkelijk is.

Wat gek Summerchild dat je nog niet ongesteld bent… wat rot de je zwangerschapstest negatief was :frowning: Even afwachten hoe het van het weekend gaat… mocht ik niet meer online komen (geen idee hoe ons weekend gaat worden) vast succes als je maandag naar het ziekenhuis gaat.

Wat raar Summerchild dat je nog niet ongi ben en dat de test negatief was.

Ik ga voor je duimen dat je als nog een positieve test krijgt :pray:

Maar als ik je kwaaltjes zo lees, ben ik bang voor een ongi :hug:

De link naar het nieuwe deeltje :

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5256412#5256412