Wie gaat er voor een eerste kindje deel 10 ...

@summerchild ging vorige keer bloedprikken nie goed.

Nu een nachtje van maar 3 uur achter de rug. Alles rommelde in buik.

Ben nu wel chagerijnig.

Nee de vorige keer ging het niet helemaal goed. Viel flauw :frowning: kan er niet zo goed tegen naalden :frowning: was toen ook alleen en beetje grieperig. Nu ging t veel beter :slight_smile: Xxx

Summerchild Gelukkig ben je nu niet flauw gevallen. Veel sterkte komende week om te wachten op de uitslag. En zal duimen voor je. Misschien zijn het toch reacties voor een positieve test, maar ik zou er nog niet vanuit gaan. :pray: :pray:

Natassia :hug:

Loon Das een kort nachtje :hug:

Hier gaat alles gewoon zijn gangetje. Een vrolijk meisje wat het hele huis doorkruipt, alleen 's nachts drama met veel huilen en weinig slaap. Verder nog druk met solliciteren…

Ow wat vervelend dat de kleine zo slecht slaapt, waardoor jij ook slecht slaapt. Misschien wisseling van de wacht doen? Zo kunnen jullie beiden wat slaap krijgen :slight_smile:

Wij hopen op positief nieuws idd! :pray:

Wat jammer Tijger en Natassia dat jullie ongesteld zijn geworden :hug:

Hoe gaat het met jou Loon? Hou je het nog wel vol zo met de laatste loodjes?

En hoe gaat het met de rest?

Hier gaat het goed. Moest afgelopen woensdag naar de gyn en behalve wat onderzoeken ook een goed gesprek gehad. Ik ging omdat ik steeds last had van bloedverlies zomaar uit het niets… maar na onderzoeken bleek alles er prima uit te zien, uitstrijkje was ook goed.

Hij zei wel dat het kan dat ik door het bloedverlies moeilijker zwanger kan worden. Stel dat mijn vriend en ik geklust hebben en de andere dag krijg ik toevallig bloedverlies dan kunnen de zaadcellen met het bloed weer mee komen omdat ze nog niet voldoende gesettled zijn zeg maar. Dat vond ik wel lastig om te horen maar aan de andere kant… het kan zo zijn maar het hoeft niet natuurlijk. Positief blijven denken :slight_smile:

Dus nu maar kijken hoe verder. Hopelijk blijft het nu weer even weg, had het in mei en juni ook al, daarna een periode niet en nu november en december weer gehad.

Op mijn werk is het erg druk, mijn twee collega’s zijn tegelijk vrij dus ik moet het in mijn upje doen. Gaat de tijd wel lekker snel voorbij. In de week van de 16de heb ik een gesprek over de tijdelijke andere baan, ben zo benieuwd of mijn afdelingshoofd en leidinggevende akkoord gaan.

Fijne avond allemaal!

Wat jammer Tijger en Natassia dat jullie ongesteld zijn geworden :hug:

Hoe gaat het met jou Loon? Hou je het nog wel vol zo met de laatste loodjes?

En hoe gaat het met de rest?

Hier gaat het goed. Moest afgelopen woensdag naar de gyn en behalve wat onderzoeken ook een goed gesprek gehad. Ik ging omdat ik steeds last had van bloedverlies zomaar uit het niets… maar na onderzoeken bleek alles er prima uit te zien, uitstrijkje was ook goed.

Hij zei wel dat het kan dat ik door het bloedverlies moeilijker zwanger kan worden. Stel dat mijn vriend en ik geklust hebben en de andere dag krijg ik toevallig bloedverlies dan kunnen de zaadcellen met het bloed weer mee komen omdat ze nog niet voldoende gesettled zijn zeg maar. Dat vond ik wel lastig om te horen maar aan de andere kant… het kan zo zijn maar het hoeft niet natuurlijk. Positief blijven denken :slight_smile:

Dus nu maar kijken hoe verder. Hopelijk blijft het nu weer even weg, had het in mei en juni ook al, daarna een periode niet en nu november en december weer gehad.

Op mijn werk is het erg druk, mijn twee collega’s zijn tegelijk vrij dus ik moet het in mijn upje doen. Gaat de tijd wel lekker snel voorbij. In de week van de 16de heb ik een gesprek over de tijdelijke andere baan, ben zo benieuwd of mijn afdelingshoofd en leidinggevende akkoord gaan.

Fijne avond allemaal!

Dat bloed verlies had ik ook toen ik nog aan de pil was. Daarom moest ik stoppen met de pil. Het kan ook komen dat je liefje te hard drukt tijdens de seks in de buurt van je baarmoeder. Het kunnen zoveel dingen zijn, zou je er niet te druk om maken :-*

Ik maak me er nu ook niet meer zo druk omdat alles goed is maar ik vind het wel vervelend als het gebeurd. Maar het zij zo, het hoort zo af en toe bij me blijkt.

Toen ik nog aan de pil was, was ik 3 van de 4 weken ogesteld en in de stopweek niet, dat was zo lastig. Daarbij steeds migraine. Ben al langer dan een jaar gestopt en zal er niet meer aan beginnen. Ben weer mezelf nu hihi! Dus dan neem ik het bloedverlies maar op de koop toe :slight_smile:

Vandaag een dagje thuis, heerlijk! Ga denk ik zo lekker een cake bakken, kasten opruimen, van dat soort rommeldingen. Fijne dag allemaal.

Phoe, geen idee wat ik vandaag wilde gaan doen… zit nog in pyjama :stuck_out_tongue: manlief is iets met zn auto doen geloof ik. Die heeft mij lekker laten slapen. Denk dat ik zo ff nog een wasje ga draaien en ff naar de markt.

xxx

Summerchild

Hier ook een lekker lui dagje.

Komen straks mensen iets ophalen en daarna even lekker wandelen met Fleur en de hond…

jammer dat jullie ongesteld ongesteld zijn geworden.

Hier nog een bib.

Vandaag naar zh geweest. Dacht da mijn vliezen gebroken waren. Maar loos alarm. Wel ctg scn gehad

Dat werd gister dus even spannend Loon. Was met de kleine alles goed ?

@tijgertje ja met de kleine is alles goed. Donderdag afspraak met gyn en kinderarts. Dan prikken we ook een datum voor inleiden

Phoe, spannend hoor. Heel erg veel succes ermee, Loon.

Ben zelf heel zenuwachtig voor de uitslag van die bloedtest :roll: Zou me verbazen als ik niet zwanger ben, maar je weet nooit…

xxx

Summerchild

Sumerchild wanneer moet je weer bloed laten prikken?

Vlinder, fijn dat alles wel goed was bij de gyn

Spannend Loon! hopen dat de kleine snel komt!

tijger, balen dat ook jij weer ongesteld bent geworden

even een persoonlijk vraagje :oops: hoevaak hebben jullie sex? echt om de dag en alleen rond de vruchtbare dagen of heel de maand lang? ik heb mijn man alvast voorbereid dat ie deze maand er echt aan moet en dat we heel vaak sex gaan hebben :smiley:

Voor jouw vind het ook echt jammer meid. De hele maand om de dag vrijen is echt veel te vaak voor mijn lief en ik. Dat zijn we snel zat. Dus rond de vruchtbare dagen om de dag. Ik heb geen regelmatige cyclus, dus vanaf cyclusdag 12 tot de eisprong (varierend van cd 16 tot cd 20 tot dusver) om de dag. De rest van de maand maar 1x per week ofzo.

Summerchild, ik ben benieuwd.

om de dag houd je nie lang vol hoor. Dan gaat het je tegenstaan. Rond om vruchtbare dagen meer doen.

@summerchild ja ben ook benieuwd zeg wanneer weet je meer

Voorlopig even geen bloed prikken meer… Ik ga morgen bellen naar het ziekenhuis, omdat ik zelf zo nieuwsgierig ben haha! Wil gewoon meer weten… kan niet tegen afwachten… wordt daar altijd zo saggo van! Pfff… :x

Wat betreft sex… Uhm… wij sexen niet met beleid. Gewoon wanneer we zin erin hebben… het is zo dat als je zin hebt dat je vruchtbare dagen zich aanmelden. Tenminste is mij ooit verteld door iemand. Door de clomid had ik meer zin dan anders… In mijn vruchtbare periode deden we het gewoon elke dag. Wij kunnen nooit iets onthouden, twee puddinghoofden :mrgreen: haha… daarom gewoon elke dag :wink:

liefs

Summerchild

Spannend Loon

Succes morgen Summerchild !

Hier rond de vruchtbare periode om de dag. Rest van de maand gewoon wanneer we zin hadden… Er is ons verteld dat iedere dag ook niet goed is ivm kwaliteit sperma ?? Of het waar is weet ik niet.

Nee, klopt zeiden ze ook tegen ons. Dan heeft de man nog niet genoeg sperma opgebouwd in 1 dag. Achja… sommige raken zwanger na een one-night-stand dus weet het niet hoor… volgens mij maakt het niks uit!

xxx

Summerchild