Wie gaat er voor een eerste kindje deel 10 ...

jep hoorde ook dat dan kwaliteit achteruit gaat.

Ik geloof dat de wetenschap er nog niet helemaal uit is of het zaad minder goed is, of dat het alleen minder is als je elke dag klust. Op verschillende bronnen zie je verschillende gegevens staan.

Wat betreft het zwanger worden van een one night stand, tja er zijn ook zware rokers die 90 worden. De uitschieters zeggen niet zoveel.

Dat klopt als een bus, maar ken helaas veel van die mensen in mijn omgeving die ‘per ongeluk’ zwanger raken na gebruik van antibiotica en de pil… :roll: Soms denk ik wel eens, waarom ben ik niet gewoon op die tour gegaan :stuck_out_tongue: misschien werkt het! Haha…

xxx

Summerchild

@summerchild erg vervelend als mensen onbedoelt zwanger raken en jullie moeten er moeite voor doen.

Zie vaker in mijn omgeving dat ze onbedoelt zwanger zijn geraakt. Terwijl ook maar kort een relatie hebben.

BIB

Hiero een gevoelige buik. Steken in onderbuik.

Nou dan duurt het vast niet meer lang, Loon. Ananashart eten schijnt ook de bevalling op te werken zeggen ze… maar of t waar is :roll: en natuurlijk sex… daarvan is het wel bewezen :stuck_out_tongue:

Ik heb inmiddels gehoord van het ziekenhuis dat me bloedonderzoek goed was, maar verder kon de mevrouw aan de telefoon niks vertellen, omdat de gyno me moet bellen :x dus nu een terugbelafspraak pas maandag! grrr… lees t hele verhaal “mijn verhaal over pcos”, daar staat alles.

Ik ga morgen gewoon een zwangerschapstest doen, misschien is t wel te vroeg, maar ach wil iets weten!

xxx

Summerchild

En wanneer belt de gyn jouw dan? Is daar een belafspraak voor gemaakt? Ik snap dat je baalt dat andere mensen “zomaar” zwanger worden. Jij wilt het zou graag, en het is ook niet zomaar 1, 2, 3 gepiept. Ik herken je gevoel heel erg. Ook ik ben liever vandaag dan morgen zwanger en nog liever gister. Maar dat is gewoon niet zo en het leven is niet eerlijk. Aan de andere kant ben ik heel gelukkig, ik ben 25, gelukkig getrouwd, heb een huis en ben bezig voor een kindje. De nicht van mijn man zou niets liever willen dan dat en die heeft alleen het huis. Zij is eind 30 en het wordt zo langzamerhand de vraag zij uberhaupt ooit voor een kindje zal kunnen gaan, daar zij geen vaste partner heeft en het alleen niet aandurft. Als ik daaraan denk, heb ik zo iets van wat zeur ik nou. Ik heb toch eigelijk alles wat ik zou mogen wensen.

Nee, ben niet boos of jaloers op mensen die ‘per ongeluk’ zwanger raken, maar denk er wel eens aan… Eigenlijk heb ik meestal medelijden met het kind dat ze krijgen. Meestal hebben ze nog niet lang een relatie en dit soort gezinnen breken meestal.

Als ik alleen was geweest had ik voor een sperma donor gegaan, echt waar. Als je het echt wilt doe je het. Tenminste ben ik van mening, maar misschien ben ik daar wel een rare in. :shifty:

Wij hebben het ook vaak erover gehad om te adopteren of een pleegkind als het niet lukt met zwanger worden. We vinden dat elk kind liefde verdient en dat het ons DNA heeft is dat mooi meegenomen, maar is het niet zo, dan zal ik echt niet minder van het kind houden :slight_smile:

Even terug komend over die gynaecoloog. Die had voor deze week een terugbel afspraak moeten maken, maar dat is hij vergeten te doen. Daardoor moet ik nog een week lang wachten totdat hij mij belt. Het enige wat die vrouw aan de telefoon kon zeggen, was dat de uitslag goed was. Daar moest ik het maar mee doen :x. Ik wil gewoon wat weten na eindelijk 10 maanden bezig zijn :x heel erg frustrerend. Daarom ga ik morgen gewoon een zwangerschapstest doen, misschien is die wel negatief, maar dan heb ik wel zekerheid.

xxx

Summerchild

Oh spannend Summerchild, kan me voorstellen dat je het wil weten nu… succes morgen!

Ook spannend voor jou Loon, steken in je onderbuik… wie weet :thumbup: :thumbdown:

Hier gaat het goed. Druk op mijn werk dus vandaar niet zoveel online. Vandaag mijn NOD maar nog niks te bekennen. Denk wel dat het komt maar dan een paar daagjes later… afwachten nog even.

Ow Vlinder wat spannend!!!

Ik ga mee voor je duimen!!! :pray: :pray: :pray:

xxx

Summerchild

ps. waar kopen jullie je zwangerschapstesten???

Ik koop ze bij de kruidvat. Ik neem dan eigen merk, 2 testen voor 5 euro.

Help!?!?!?

Ik weet nu niet of ik mijn ongesteldheid heb gekregen of een innestelingsbloeding :think:

Ik heb het ziekenhuis nog eens opgebeld! Want ik probeerde vanochtend een test te doen en er kwam bloed uit =_=* nouja, het was niet echt bloed bloed… meer bruinig spul…

De vrouw vertelde over mijn test uitslag dat deze op 19.3 zat en een goede eisprong rond de 20 lag… en dit is vorige week 6 dec geprikt. :roll: Ze vertelde dat ik maar af moest wachten tot maandag of de ongesteldheid door zette… en dan terug moest bellen als ik een positieve zwangerschapstest kreeg of een negatieve… Nou die dokter moet mij toch maandag terug bellen, komt mooi uit dus!!!

Ik vind het zo moeilijk he… het eerste dat vanochtend door mij heen ging was vreugde dat ik dacht dat ik zwanger was… maar wie weet zit ik wel weer op het verkeerde been :cry: iemand een idee??? Ervaring hiermee???

xxx

Summerchild

@summerchild je maakt het spannend. Kan innesteling bloed zijn maar moeilijk te zeggen aangezien mijn menstuatie altijd begon met bruin bloedverlies.

@vlinder za voor je duimen dat het raak is.

Hier nachtje ziekenhuis gehad. Zat er zo doorheen en zo vermoeid. Bloeddruk was ook te hoog en zaten witte bloed cellen in urine. Ze hebben me goedje gegeven zodat ik goed kon slapen.

Nu thuis maar moet nog wel urine opvangen.

Ze zeiden wel dat ik op korte termijn ingeleid moet worden zodat ik nie weer oververmeoid word

Oke Loon, dus bijna mag het nieuwe wondertje geboren worden :mrgreen: Geweldig!!! Ik hoop dat alles goed gaat meid!!! :thumbup:

Nou ik denk/ vrees dat het mijn ongesteldheid is… het is nu heel erg veel donkerrood bloed :cry: Gelukkig betekend dat dat ik wel een eisprong heb gehad!!! En dat is al een hele verbetering :mrgreen:

xxx Summerchild

Vlinder, hoe is het bij jouw? Al tekenen van een naderende ongi gehad? Gaat het lekker op je werk?

Loon, hopelijk is alles snel voorbij en heb je je kleine in je armen.

Summerchild, jammer voor je. Ik moet zeggen dat ik niet verbaasd ben, gezien je klachten. Die herkende ik heel erg van de eerste twee rondes de periode na de eisprong. Je hebt nu iig duidelijkheid.

Summerchild, ik heb altijd zwangerschapstesten van de kruidvat eigen merk, bevallen goed.

Wat gek van het bloedverlies wat je hebt. Aan een kant zou het fijn zijn als je ongesteld wordt want dan heb je inderdaad een eisprong gehad aan de andere kant zou het nog mooier zijn als je zwanger bent. Spannend hoor!

Hoe gaat het nu met je Loon, ben je een beetje bijgekomen van een nachtje ziekenhuis? Spannend dat ze je binnenkort willen gaan inleiden, dan is straks ineens je meisje daar hoe superfijn is dat!

Ik ben nog niet begonnen op mijn nieuwe plek Tijger, mijn leidinggevende en afdelingshoofd moeten nog steeds hun toestemming geven en volgende week heb ik daar een gesprek over. Mijn afdelingshoofd is nog steeds erg op haar tenen getrapt dat ik haar niet van tevoren in heb gelicht over die sollicitatie. Omdat allebei mijn collega’s op vakantie zijn moet ik hun werk er ook bij doen en dat maakt het nu zo erg druk, maar gaat de tijd wel lekker snel.

Ben nog steeds niet ongesteld en waar ik gisteren dacht dat het er wel aan zat te komen is dat gevoel vandaag weer helemaal weg. Ik wacht rustig af, kan altijd natuurlijk een of een paar daagjes later zijn.

Morgenavond ga ik met mijn vriend naar de meubelboulevard, kijken voor een nieuwe bank. Heb al een mooie gezien in een folder en hopelijk is die in het echt net zo mooi. Heb er zin in, ben wel toe aan iets nieuws in huis, de bank die we nu hebben staat er al 12 jaar dus dan mag het ook wel (hoewel die er nog prima uit ziet).

Pfff… is het normaal dat je ongesteldheid zo zwart is als de nacht??? :shock:

Ik heb geen pijn, maar maak me wel ongerust erover.

xxx

Summerchild

Mss is het heel oud bloed? Geen idee hoor maar dat schoot me als eerste te binnen… Als je het niet vertrouwd zou ik morgen even de huisarts of de gyn bellen om het te vragen. Kan me voorstellen dat het je ongerust maakt…

Met Vlinder eens, misschien omdat het oud bloed is. Ik heb wel eens zeer donkere stolsels, ook bijna zwart.

Misschien een rare opmerking hoor, maar deze rommel is er nu uit. Nu kan je lichaam een goed bedje voor je beebje maken. Probeer het positief te bekijken.

Ja, dat is ook wel waar. Mijn moeder gisteren even gebeld, die zei dat zij dat ook altijd had als ze ongesteld was. Dat stelde me gelukkig wel een beetje gerust :slight_smile: Mijn moeder was altijd zo zwanger, als me vader maar naar haar keek was het al raak… dus tja… nu maar hopen dat ik een beetje van haar genen heb geërfd! Ook ga ik dit aanpakken als een goede situatie. Maandag ga ik weer beginnen met mijn dieet. Ik wilde even afwachten, omdat die eiwit diëten niet goed zijn voor een kindje. Dan krijgt het niet alle voedingsstoffen volgens mij.

xxx

Summerchild

Summerchild, bij vrijwel alle standaard dieeten (die alleen zijn bedoeld om gewicht mee te verliezen) krijg je bepaalde voedingsmiddelen tekort binnen. Ik denk niet dat bv grip op koolhydraten Veel kwaad kan, als je maar stopt zodra je weet dat je zwanger bent.