@vlinder geniet van je vakantie.
hej meiden,
weer even een bericht van mij.
ik heb 2 dagen geleden een test gedaan, zo een die je 4 dagen voor je nod kan doen en die was negatief. ik hoop heel erg dat ik te vroeg getest heb en toch zwanger blijk te zijn.
vlinder op welke dag zit jij nu?
Loon, nog even en je mag je mooie kindje in je arme sluiten!
Wat jammer Natassia dat je test negatief was, maar wie weet was het nog iets te vroeg?
Ik zit nu op dag 14 van mijn cyclus. Ben dan wel van mijn laatste cyclus uitgegaan en die was 28 dagen, mijn vorige cyclussen waren meestal 26 dagen.
Oeh, was dit topic helemaal vergeten. Mijn onderzoek van 27 dec was goed :mrgreen: ik had een eitje van 16mm en 19mm en mn baarmoederslijmvlies van 9 mm. EINDELIJK GOED NIEUWS! JEEEEEEJJJJJJ :dance:
Ik heb gister een ovulatietest gedaan en daar was toch echt een streepje te zien. En vandaag was het streepje al minder. Ik ga morgen nog eens testen om te zien of het nog steeds weg of minder is. Volgende week gaan ze mijn progesteron meten. Ik heb gelezen dat als dit hoger is je zwanger bent en lager je eisprong is geweest, maar geen zwangerschap.
Ik heb er zelf een heel erg goed gevoel over eerlijk te zijn. De vorige ronde Clomid had ik er geen vertrouwen in, maar deze keer ging het goed. Ik had deze ronde ook minder last van de bijwerkingen. Ik ben de afgelopen twee dagen wel misselijk geweest. Mijn lief zegt dat het zwangerschap is, maar ik denk van niet :naughty: Zo snel kan dat toch niet werken??? :o Denk dat het een griepje is
Hoe is het met de rest?
xxx
Summerchild
@natassia hopelijk inderdaad te vroeg een test gedaan. Nog ff afwachten en dan weet je het zeker.
@summerchild Ben benieuwd hoe dit allemaal verder voor je gaat.
Wat fijn Summerchild dat het onderzoek goed was en dat je een eitje van 16 en 19 mm had, goed nieuws! Spannend volgende week als ze je progesteron gaan meten.
Zou toch best kunnen dat je zwanger bent? Al is het misselijk zijn misschien wat vroeg maar je weet nooit hoe je lichaam reageert.
Hier alles prima. Klusdagen zijn weer geweest en die hebben we goed benut Nu afwachten tot mijn stopweek… ben nu al benieuwd hahaha!
Ik weet niet of ik hier nog kom morgen maar ik wil iedereen vast een hele fijne jaarwisseling wensen en een heel goed, gezond en vooral vruchtbaar 2012!
Aller eerst voor alle dames die proberen zwanger te worden :
Ik wens jullie allemaal een gezond en vruchtbaar 2012.
Natassia Hopelijk heb je te vroeg getest. Wanneer zou je eigenlijk ongesteld moeten worden ?
Summerchild Wat een goed nieuws over de eitjes en het slijmvlies :dance: Nu hopen op een positieve test. Wanneer zou je mogen testen ?
Loon Hou je het nog vol ??? Of mag jullie meisje nu wel komen ?
De laatste loodjes…
Vlinder Geniet van je vakantie !
iedereen een goede jaar wisseling gewenst.
@tijgertje de kleine mag nu wel komen. ik slaap steeds slechter, gelukkig vanacht een keer goed geslapen. Gister van onrust richting de poli gebeld. Bleef maar pijn houden.
Ze is bijna helemaal gezakt dus das ook weer goed.
vandaag zou ik in theorie ongesteld moeten worden maar van mij hoeft het niet hoor hihi.
ben gister middag nog langs de huisarts gegaan want ik dacht dat ik een blaasonsteking had, en omdat de vorige keer het bijna 4 maanden aan bleef houden was ik licht gestresst. geen onsteking te vinden maar het was dan ook geen ochtend urine. als ik last bleef houden moest ik maandag nog maar even laten checken en een zwangerschaps test doen
Natassia, ik ben erg benieuwd. Het zou leuk zijn als het zo snel al raak is.
Summerchild, ik heb ook klachten zoals misselijkheid in de tweede helft van mijn cyclus. Niet omdat ik zwanger ben, maar door de hormoonverandering die ik hiervoor niet had (door de pil). Hopelijk past je vriend een beetje op met er van uit te gaan dat het in 1 keer raak is, het zou zo teleurstellend zijn als het dan niet zo is. Ik hoop wel dat het gelukt is
Allereerst iedereen een heel goed, gezond en liefdevol 2012!
We kregen een leuke verrassing van mijn ouders met nieuwjaar wensen gisteren. Zij zijn dit jaar 40 jaar getrouwd en willen met ons en mijn zus met haar man lekker op zomervakantie gaan Ik vind het een geweldig idee, zou leuk! Echt een supervooruitzicht
Morgen moet ik weer werken na bijna 3 weken vrij te zijn geweest, zal best even wennen zijn… maar heb er best zin in.
Ben je al ongesteld geworden Natassia en heb je je vandaag nog laten testen of je een blaasontsteking hebt?
Hoe gaat het met jou Loon en met de pijn?
Als eerst de beste wensen voor iedereen.
Natassia , Vlinder, Tijger
Hoe is het nu met jullie en jullie wachtdagen ?
Vlinder Dat is inderdaad een leuk vooruitzicht, die zomervakantie !
Sterkte met wennen om weer te gaan werken …
Natassia heb je een positieve test gehad of was het toch een blaasontsteking ?
@natassia en al getest.
@vlinder leuk zeg samen op vakantie. Nou hiero gaat het op en af. Vanacht erg veel pijn gehad in mijn vagina. Morgen toch naar gyn en zal wel even vragen wat dat is.
Aarch word steeds onzekerder over wat ik allemaal voel.
geen blaasonsteking gelukkig maar ook neit zwanger heb maandag een test gedaan maar ook nog niet ongesteld. geduld geduld. toen ze dat gingen uit delen was ik er denk ik even niet :oops:
Nog een gelukkig en gezond 2012 toegewenst! Dat al jullie wensen mogen uitkomen en je alles krijgt dat je hartje begeert :mrgreen:
Ik heb sinds 2 dagen onwijs pijn aan mijn borsten Weet niet wat het kan zijn, tepels zijn elke keer stijf en t begint irritant te worden :evil:
Met oud en nieuw duidelijk een eisprong gevoeld, maar de ovulatietesten en temperatuur testen wezen niets uit. En elke keer als ik maar over een hobbeltje ga met openbaar vervoer,scooter of fiets krijg ik pijn aan mijn onderbuik echt vreemd… vrijdag bloed test op progesteron… ben benieuwd. Iemand een idee wat het kan zijn???
xxx
Summerchild
Ik vind de wachtdagen maar lastig Tijgertje. Ik kijk echt elke maand voorbij. Eerst naar mijn vruchtbare dagen en zijn die om dan wil ik zo snel mogelijk weten of het raak was of niet en dan weer door. Erg he? Moet wel zeggen dat ik er minder mee bezig ben of misschien wel op een andere manier mee bezig ben dan de vorige maanden, al kan ik me voorstellen dat dat nu niet zo over komt
Het werken ging met goed af vandaag. Heb een heerlijke dag, hoewel ik het thuis ook nog wel even vol zou houden hoor…
Succes bij de gyn morgen Loon. Hopelijk kan ze je uitleggen waar de pijn mee te maken heeft (indaling/klaar maken van je lichaam voor de bevalling ed.)
Gelukkig heb je geen blaasontsteking Natassia. Balen dat je niet zwanger bent maar ook niet ongesteld. Hopelijk komt het gauw dan kan je weer door he, want zo is het ook niet fijn.
Geen idee Summerchild wat de pijn in je onderbuik kan zijn… misschien kunnen ze je vrijdag wat uitleg geven of moet je echt alleen naar een prikpunt om bloed te prikken? Anders zou ik de huisarts of het ziekenhuis even vragen voor de zekerheid.
Wat gek dat je een eisprong hebt gevoeld maar dat de testen en temperatuur niks uit wezen. Als je vrijdag geprikt wordt, duurt het dan nog lang voor je de uitslag krijgt?
Ik heb geen idee, ik heb geen vaste gynocoloog. Het is allemaal zo onpersoonlijk in het ziekenhuis. :x Die man wilde alleen dat ik bloed ging prikken, heeft niks gezegd over wanneer we de uitslag krijgen of iets. Wordt er inmiddels beetje wanhopig van… Moet het maar allemaal afwachten en maar zien over ‘hoe en wat’
xxx
Summerchild
Summerchild, volgens mij is je lijf wat in de war door alle hormonen van de clomid en eisprong. Als je eisprong zaterdag is geweest, dan zullen de symptomen die je de donderdag ervoor bij eerst mogelijke zwangerschapsverschijnselen schreef in ieder geval niet van een zwangerschap komen. Toen had de bevruchting nl nog niet plaats gevonden. Je wilt zo ontzettend graag dat alles wat anders voelt op een zwangerschap duid, dat jij en je man elkaar helemaal gek maken. Als het niet zo is, is de teleurstelling dan niet veel groter?
Ik zou het trouwens gek vinden als ze vrijdag al kunnen zien of je zwanger bent, dat zou maar 6 dagen na je eisprong zijn.
Vlinder, ik probeer ook steeds grote delen van de maand om te kijken. Het is nog erg succesvol.
Loon, vervelend die pijn. Hopelijk ben je daar snel van af
ja, ik weet het. Misschien maken we elkaar wel gek idd. Maar zou anders niet weten waarom ik weer als spelden kussen moet fungeren als het dat niet kan zijn… Want op de echo’s kunnen ze de eisprong ook makkelijk zien… Maar ze wilde echt de waarde progesteron weten. en als die hoger is ben je zwanger stond op internet. Xxx summerchild