Artsen kunnen soms enorme horken zijn, die vergeten dat ze er zijn om mensen te helpen ipv machines te repareren met pillen. Hopelijk heb je straks weer dezelfde fijne vent als de laatste keer.
Ja, ik denk wel dat ik weer dezelfde man heb Derde kerstdag gaat mijn liefje ook mee naar t ziekenhuis toe. :lol: Ben ik gelukkig niet alleen :inlove:
Hoe staat met het met de andere vrouwen die voor een eerste keer gaan?
Liefs
Summerchild
Wat een mooie kaart Tijgertje!
Ik wil ook iedereen hele fijne kerstdagen wensen en een heel goed, gelukkig en vooral gezond 2012!
Wat vervelend dat er geen verbetering was Summerchild… Hopelijk met de dubbele dosis Clomid wel… Fijn dag je lief met je mee kan op derde kerstdag.
Ik ben helaas ongesteld geworden gisteren, beetje balen maar goed, op naar de volgende maand maar weer.
Heb lekker vakantie tot begin januari dus dat is superfijn! Niks bijzonders gepland, gewoon lekker tijd voor elkaar en dingen doen waar we zin in hebben.
Wel balen Vlinder dat je ongesteld bent geworden. Het is dan misschien niet gelukt, maar je lichaam doet wel wat het moet doen Volgende keer lukt het echt wel! Heb er vertrouwen in, over 14 dagen ben je weer vruchtbaar… nieuwe ronde, nieuwe kansen Houdt de moed erin! Hoeveel maanden ben je al bezig? (als ik vragen mag)
Lekker dat je vakantie hebt, ik ook vanaf dinsdag! T werd tijd
Liefs
Summerchild
We zijn vanaf oktober officieel bezig maar ik ben al vanaf december vorig jaar met de pil gestopt en ook geen andere anticonceptie gebruikt. Mijn cyclus was gelukkig gelijk heel regelmatig.
Hoewel we de maanden voor oktober niet gericht bezig waren, hebben we er niet bewust op gelet om mijn vruchtbare dagen te ontwijken, het kwam zoals het kwam maar nu willen we er wel de volle 100% voor gaan dus slaan we de vruchtbare dagen echt niet over
Het gaat vast lukken, daar ben ik van overtuigd, alleen nu nog niet dan…
Oh wat lekker Summerchild dat je vanaf dinsdag vakantie hebt, heerlijk vooruitzicht ook
Ja, ik ben echt wel toe aan een vakantie! Pfff… Heb nu al 6x onderzoek gehad in het ziekenhuis sinds 2 maanden. Op derde kerstdag mag ik weer… Heb door de clomid hoofdpijn, vaak plassen, opvliegers… De vorige clomid ronde had ik ook last van deze symptomen, maar zonder de hoofdpijn… Ik ben maart dit jaar gestopt met de pil door medische problemen. Toen stiekem gaan denken aan kindjes… :inlove:
liefs
Summerchild
Summerchild, vervelend al die onderzoeken en de bijwerkingen van de medicijnen.
hier eigenlijk alles zijn gangetje. man is weer thuis dus we gaan er weer voor!
Succes Natassia, hopelijk is hij op tijd thuis gekomen.
hej rustig hier!
hoe gaat het met iedereen?
ik ben erg misselijk en helaas zegt dat niet zo veel bij mij omdat ik heel vaak misselijk ben. hopelijk is het nu voor een goed doel. nog 8 dagen …
Vorige maand was ik ook heel misselijk, tot ik ongesteld werd.
Ik ben me aan het voorbereiden op de kerstdagen. Vandaag ben ik lekker vrij
Ik ben de afgelopen ochtenden best wel misselijk, met vlagen over de hele dag heen… Echt heel erg vreemd. Ben ik half uur misselijk en dan is t weg en wil ik de raarste dingen eten :roll: Banaan met pindakaas of ik heb trek in patat, ruik de lucht ben misselijk en 10 minuten later wil ik t bord leeg eten van mijn lief :eh: Best wel vaag eigenlijk :think: Ik denk niet dat ik zwanger ben hoor… maar ik denk dat mijn lichaam een feestje aan t houden is :dance:
27 dec mag ik weer naar t ziekenhuis toe voor echo te laten maken. Hopelijk nu wel een eisprong Mijn vriend denkt dat ik mijn eisprong al heb gehad, zegt hij te zien aan mijn gedrag en geur ofzo … maar dat geloof ik niet :liar: We zullen het zien :shifty:
liefs Summerchild
Summerchild, het andere gedrag en misselijkheid zou best kunnen door hormoon verandering.
Ik lijk zelf ook wat misselijk te worden van de hormonen in de 2e helft van de cyclus.
Aan de andere kant hebben veel vrouwen last van het feit dat hun lichaam ze voor de gek houd.
Sorry was dit onderdeel een beetje vergeten, gaf ook nie meer aan dat er gereageerd was :oops: :oops:
@summerchild toen ik stopte met de pil had ik ook een feestje qua hormonen enz… vaak liet mijn lichaam me in de steek. Zwangeschapsverschijnselen enz… maar zwanger ho maar.
Later werd mijn cyclus ook steeds langer en toen bleek ik toch al zwanger te zijn voor een week of 5.
@tijgertje wat gaat het toch hard met de kleine meid zeg wel een hele mooie kaart btw.
Voor mij nog 27 dagen en dan is het alweer voorbij, nu veel klachten rondom indalen enz. Slaap snachts ook erg beroerd.
Loon Wat ga je snel !! Wel balen dat je nu een beetje last begint te krijgen.
Dank je voor het compliment van de kaart.
Summerchild Raar he dat je lichaam je voor de gek kan houden.
Natassia Spannend nog 7 dagen ! Wat denk je zelf ??
Tijger Geniet lekker van je vrije dagen
Loon, dat wordt spannend voor je. Noge ven en dan mag je je kindje in je armen sluiten.
ben blij dat ik haar straks kan vasthouden. Lekker knuffen. Alles is nu gereed. Kerstdagen waren erg zwaar voor me. Nu een beetje koortsig.
Schoonmoeder heeft net alle kleertjes van baby gestreken en ik gevouwen.
Vanaaf op tijd bedje in
Loon even een dikke knuffel :hug: en zet hem op meis met de laatste loodjes …
Ik ben benieuwd wat de uitslag van summerchild is.
Spannend Loon! Succes met de laatste loodjes.
Hoe gaat het met de andere meiden?
Hier alles prima. Heerlijke kerstdagen gehad en nu verder genieten van mijn vakantie