Wie gaat er voor een eerste kindje deel 10 ...

Nee, niet 9 maanden geleden :wink: Ik had voordat ik aan de clomid was een echo, en in die 9 maanden daarvoor zonder medicatie was er niks gebeurt :wink: sorry, voor de onduidelijkheid.

Ben inderdaad blij dat er tenminste IETS gebeurt, maar die mevrouw zei dat ze me anders op hogere dosis zetten!

xxx

Ok sorry dan heb ik het verkeerd begrepen…

En met de hogere dosis zou het dan beter moeten gaan ?

De clomid is om je eitjes te laten groeien tot ze uiteindelijk een eisprong vormen. Alleen zelf mis ik die hormonen om mijn eitjes te laten springen en te laten groeien, vandaar de clomid. Bij mij gebeurt er namelijk helemaal niets in mijn lichaam als ik geen medicatie krijg :frowning:

:hug: :hug: :hug:

Ik ben er van overtuigt dat het goed komt hoor! En komt het niet goed, komt het toch nog goed :wink:

We blijven positief :mrgreen:

Summerchild, toch fijn dat er iig iets gebeurd. Hopelijk krijg je snel eisprong.

Heftig Summerchild. ik duim voor je dat het mag aanslaan en jij over een aantal maanden een lief klein babietje in je arme kan sluiten!

Gezellig dat je ook mee komt schrijven Summerchild. Hopelijk is er woensdag wel iets gebeurd, ik ga voor je duimen :thumbup: :thumbdown: . Wel een goed teken dat er al iets van verandering te zien was.

Tijgertje 1982, wat leuk dat je Fleur kruipen en gaat staan in haar ledikantje en de box! Leuke ontwikkelingen :smiley:

Jammer Tijger dat je ongesteld bent geworden. Goed van je dat je het positief kan bekijken. Heerlijk dat jullie genoten hebben in Zweden/Denemarken. Altijd fijn om er even tussenuit te gaan.

Hier alles goed. Mijn NOD is de 14de dus zit in de ‘wachtstand’. En wonder boven wonder gaat me dat nu een stuk beter af dan de vorige maanden. Ik lijk er deze maand iets nuchterder onder…

Hey allemaal,

Heel veel succes jullie ook :smiley: Ben ervan overtuigt dat alles vanzelf wel goed komt. Hoe dan ook :slight_smile:

De vrouw in het ziekenhuis was niet erg positief, maar goed… we zien het wel weer :mrgreen: Mochten alle pogingen niet lukken is er altijd nog een optie tot adoptie en/of pleegouder te worden. Ik vind alle kindjes leuk :inlove: Voor nu denken we daar nog niet aan hoor :wink:

Vind ik ook summer, positief blijven! die vrouw in het ziekenhuis wil misschien ook geen valse hoop geven.

mijn beste vriendin probeert nu een jaar zwanger te worden en ze lopen nu bij het ziekenhuis. ik vind het wel heftig allemaal omdat ik het haar ook zo gun.

Ja, wij zijn sinds maart bezig. En toen het niet lukte naar de dokter gegaan, alleen die zei dat we maar moesten wachten tot ik ongesteld zou worden. Uiteindelijk na 6 maanden gewacht te hebben weer terug gegaan. En daarna hebben ze me pas naar een gynaecoloog door gestuurd. Bloed bij de dokter afgenomen en in t ziekenhuis en echo’s. Het is inderdaad wel heftig, maar goed. Het enige dat je kan doen is positief blijven. Anders ga je er zelf aan onderdoor. Het ergste in mijn ogen is dat ze het vaak gooien op mijn gewicht. Ik heb vriendinnen die 2x zo dik zijn als ik! En die zwanger worden door de pil heen… :hand: Woensdag mag ik weer naar het ziekenhuis toe voor een echo. De laatste binnenwaartse echo deed weer eens zeer! Ze moeten bij mij altijd op mijn baarmoedermond drukken om mijn baarmoeder te kunnen zien :wall: Hopelijk krijg ik woensdag beter nieuws, want vrijdag was er nog niet veel te zien in mijn baarmoeder! pfff…

Tja, bij de 1 maakt gewicht wel het verschil met zwanger worden of niet en bij een ander lijkt het niks uit te maken. Dat is helaas niet eerlijk. Ik hoop iig dat er woensdag een mooi rijpend eitje te zien is.

meiden sterkte en succes met de wachtweken :slight_smile:

111 gefeliciteerd met je meisje, 2 jaar alweer!

Summerchild Succes en sterkte vandaag in het ziekenhuis !

Voor alle meiden van het topic, een eerste kindje :

Fijne kerstdagen en gelukkig nieuwjaar !!

Wat een mooie kaart :inlove:

Ik wens iedereen ook een fijne kerst en gelukkig 2012 toe

Hele mooie kerstwensen iedereen! (ff dat als eerste ;))

vandaag naar t ziekenhuis geweest, geen verbetering helaas. Gelukkig wel een man die eindelijk wist waar hij het over had. Ik krijg nu een dubbele dosis met Clomid en mag op derde kerstdag terug komen om weer echo te krijgen :mrgreen:

Spannend summerchlid. Hopelijk heeft een dubbele dosis clomid wel het gewenste effect. Heb je geen last van bijwerkingen?

Summerchild Jammer dat er nu nog geen verbetering was. Nu maar hopen dat de hogere dosis wel werkt :pray:

Wij hopen idd ook dat er verbetering komt :pray:

Ik had vorige week vrijdag een afspraak in het ziekenhuis. Alleen die vrouw liet weinig los kwa informatie en deed erg bot tegen mij. Die zei dat ik geen opvliegers kon hebben als ik gestopt was met die pillen… Ik begon mij al af te vragen of ik gek was :wall: De man die ik vandaag als gynaecoloog had vertelde mij dat je wel degelijk lang last kan hebben van opvliegers. Hij heeft mij ook precies verteld wat nou Clomid doet! Vind het wel dom dat ze dat niet eerder hebben verteld :doh: Ik heb op derde kerstdag (zoals wij die inmiddels noemen) een afspraak. Mijn liefje die gaat dan ook mee om te kijken. Tot nu toe moest ik elke keer alleen, omdat hij geen vrij krijgt van zijn baas! Pffff :hand: :thumbdown: Hij baalt daar verschrikkelijk van, maar het is niet anders helaas…

Nu maar hopen en bidden tot een Godin of God…

:pray: :pray: :pray:

liefs

Summerchild