Wie gaat er voor een eerste kindje deel 10 ...

@TIJGERTJE wat gaat dat hard zeg.

Wel leuk dat ze nu probeerd te kruipen

Hierbij meld ik mij ook voor het 1e kindje topic. Mijn man en ik zijn allebei bijna 31 jaar.

Hoi Natassia,

Welkom hier en ik hoop dat het snel raak mag zijn !

welkom hier

Ik meld me hier ook aan. Mijn man en ik zijn nu halverwege de tweede ronde voor ons eerste kindje. Ik ben 25 en mijn man is 26. We zijn pasgeleden verhuisd naar een 1 gezinswoning die we geschikt vinden om een gezin in te kijken. De dag voor de verhuizing heb ik de laatste pil genomen

Welkom tijger !

Word dus spannend voor jullie :pray:

Ja het is zeker spannend.

Hier wordt het een druk weekend. Morgen hebben we de housewarmingparty party en ik wil nog wat zaken op orde brengen voor het zover is.

Tijger86 Hoe was je housewarming ?

En het worden spannende dagen voor je !

Natassia Hoe is het bij jou ?

Loon Hoe staat het er bij jou voor ?

Schaap Hoe voel jij je ? Je schiet ook al aardig op !

111 Hoe gaat het nu ?

Vrijdag gaan we een weekendje weg, naar Valkenburg en dan maandagavond Sinterklaas vieren met opa en oma.

Fleur kan zelf gaan staan. Als ze op schoot zit, pakt ze je handen en trekt ze zich zo omhoog. En ze kan al kleine stapjes zetten als je haar handjes vast houd :dance: Mijn kleine meisje begint groot te worden :frowning:

De housewarming was enorm druk, maar wel leuk. Het zijn nu idd spannende dagen, maar ik begin toch duidelijk krampen te krijgen en verwacht dus eigenlijk gewoon ongi te worden.

Dit weekend gaan we er lekker tussenuit. Eerst mijn schoonzusje opzoeken, die studeert een half jaar in Zweden. Dan aansluitend twee dagen naar Kopenhagen met mijn lief. En voor we terug komen weten we of we een kleintje verwachten.

Wat zul je trots zijn op je meisje Tijgertje

Tijgertje, wat goed van Fleur! Lekker vlot ook! Nieuwe fase breekt aan, leuk hoor!

Tijger, ook van mij een warm welkom! Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen mag hebben!

Natassia, ook jij van harte welkom hier! Gezellig, weer wat nieuwe mensen in dit topic. Altijd leuk!

Schaap, hoe is het bij jou?

Hier alles wel oke… Huis is verkocht (of had ik dat al gemeld… :think: Ben hier al zo lang niet meer geweest dat ik niet eens meer weet wat ik al gemeld heb en wat niet :oops: ) en ik heb een nieuw huis zelf gekocht. Allebei nog onder voorbehoud financiering - de koper van mijn huis heeft tot 2 januari voordat het voorbehoud vervalt en ik tot 3 januari :mrgreen:. Goeie strakke planning dus, hahaha. Als alles goed gaat mag ik op 15 feb de sleutel in ontvangst nemen en mijn eigen huidige sleutel afgeven op 2 maart. Gelukkig hoeft er in mijn nieuwe huis heel weinig te worden gedaan, dus de feitelijke verhuizing heb ik al vast gezet op 25 februari. En ik heb me dus ook voorgenomen dat 2012 MIJN jaar wordt, dan weten jullie het vast :mrgreen: :mrgreen: .

Met mijn kabouter gaat het fantastisch goed. Heeft afgelopen dinsdagavond haar schoentje voor de tweede keer gezet en woensdagochtend zat er een lekkere chocoletter voor haar in. Riep ze heel hard “kijk mama, van Sinnekaasje!” :inlove: . Ze heeft het principe dus begrepen :thumbup:. Verder staat 'r kwekkie niet stil, hele liedjes kan ze al zingen en ook echt verhalen over wat ze op het kdv of bij papa heeft meegemaakt. Echt heel leuk en goed duidelijk. In het nieuwe huis gaan we beginnen met zindelijkheidstraining, want steeds vaker wil ze mee als ik ga plassen. Wil ze ook even op de WC plasje doen. Heb al zo’n brilverkleiner gekocht met zo’n traptrede erbij, want ze blijft nog altijd bij de kleintjes horen. Ze heeft hem al geprobeerd en vindt hem leuk, maar het is nog niet zo dat ze er al om vraagt. We gaan 't wel zien… Ze wordt echt ook al heel snel groot nu, want sinds 16 november is ze op het kdv over naar de laatste (peuter)groep…Hier blijft ze nu dus totdat ze naar de basisschool gaat…SLIK!

Hallo Allemaal,

Lekker hoor dat het weer weekend is!

Hebben jullie nog leuke plannen? Wij gaan morgen de sint vieren en verder niet veel bijzonders, een lekker rustig weekend!

Ik had af gelopen maandag een beetje bloedverlies ( bruin) dinsdag was het weer weg en gister was het er weer een beetje, en dat terwijl ik pas over een week ongesteld moet worden. Zou het …? Dan zou het wel heel snel zijn want we zijn deze maand pas begonnen, maar je weet maar nooit!!

Iedereen een fijn weekend!

Hoi allemaal,

Ik wil me ook graag aanmelden :slight_smile: Mijn vriend (38 jaar) en ik (36 jaar) gaan voor een eerste kindje :smiley:

Hey allemaal,

Ik wil mij ook graag aanmelden. Gestopt met de pil op 10 maart 2011. Wij zijn 23 jaar :smiley:

liefs

Summerchild

Welkom Summerchild en Vlinder.

Allebei heel veel succes en sterkte en hopen dat het snel raak mag zijn.

Natassia
Spannend :pray:

Tijger Lekker weekend gehad ?

111 Wat lekker dat het huis is verkocht en dat je zelf ook misschien al een nieuw huisje hebt. En kleine meisjes worden groot he… Hier gaat het ook al zo snel.

We zijn weer thuis. Was super leuk , druk en nat !

Gister Sinterklaas gevierd met opa en oma. Fleur snapt er niet veel van, maar de cadeaus vind ze wel super leuk.

In het weekend heeft ze een paar flinke sprongen gemaakt :shock: Ze kan nu kruipen. Ze gaat staan in de ledikantje en box, dus die bodem moet maar naar beneden…

heb foto’s in het sf gezet.

Hier een lekker weekend gehad. We hebben erg genoten van ons uitstapje naar Zweden/Denemarken. Helaas wel ongesteld geworden. Ik probeer het positief te bekijken, nu kan ik een drankje drinken met kerst en oud en nieuw. Daarnaast zijn er erg veel familieleden en een paar vrienden al in augustus jarig, dus is het niet uitgerekend zijn in augustus eigenlijk niet zo erg.

Summerchild, welkom hier. Ik heb elders gelezen dat je PCOS hebt en aan de clomid zit. Dat lijkt me best heftig. Ik wil je bij deze veel succes wensen. Hopelijk ben je vlot zwanger.

Vlinder, leuk je hier ook te treffen.

111, veel succes met de verhuizing. Wat leuk dat je kleine meid het sinterklaas concept heeft begrepen. Dat lijkt me heel mooi.

Natassia, spannend hoor. Dat zou wel heel mooi zijn, in 1 x zwanger.

Tijger Leuk dat jullie genoten hebben !

Wel balen van de ongi, maar zoals je het nu bekijkt is het ook wel weer positief.

Raim heeft vanavond gaatjes erbij geboord in de box en de bodem laten zakken, zo kan mevrouwtje wel staan, maar niet over de rand vallen.

Ze gaat ook steeds sneller kruipen en probeerd zich aan de tafel ook al op te trekken.

Gister een huildag en alleen bij mama willen zijn en kroelen…

Dank jullie voor de lieve berichtjes :slight_smile: Ik mag morgen naar het ziekenhuis toe voor een echo. Even kijken of de clomid is aangeslagen. :smiley:

Tijgertje wat mooi dat opgroeien van je eigen kindje. Ik zal vandaag eens in het sf kijken naar je meisje. Ik probeer het inderdaad positief te bekijken, gaan zitten mokken helpt me niet verder.

Summerchild, ik hoop het voor je.

Nou net terug uit het ziekenhuis. Geen eisprong, Woensdag mag ik weer terug komen om te kijken of er dan wel iets is gebeurt. Eitjes waren nog ver onder de 10mm. Gelukkig was er wel al iets van verandering te zien :slight_smile: De vorige keer waren ze na 9 maanden bijna niet te zien!

Summerchild, Dan is dan al iets beter nieuws dan 9 maanden geleden… Ik hoop voor je dat ze doorgroeien :pray: