propje :hug:
Hier gaat alles goed.
Fleur eet weer goed en inmiddels kan ze ook al terugdraaien van buik naar rug :dance:
Top Tijger, snel gaat het dan ineens he?
Je kleine meid wordt groot! :mrgreen:
Hier gaat het flink minder… Relatie is stukgelopen dus ben vooral druk met alles uitzoeken/regelen en zorgen dat Amy er zo min mogelijk spanning van meekrijgt. Valt niet mee…
111 Heel veel sterkte de komende tijd met het verwerken van je verbreken van je relatie :hug: :hug: :hug:
Ze word echt te groot ( gaat veel te snel )
hey meiden sorry ik heb jullie verwaarloost :oops:
111 jeetje wat lees ik nu, heel veel sterkte de komende tijd :hug:
zag een paar mooie fotos van je meisje, ze wordt groot :inlove:<br /> <br /> <br /> <strong>tijger</strong> wauw de eerste mijlpalen :dance: gaat snel he die ontwikkelingen, zeker het eerste jaar :)<br /> <br /> <strong>propje</strong> welkom en balen dat je ongi geworden bent :hug:<br /> <br /> <br /> hier gaat het goed, ik begin de kleine steeds beter te voelen :inlove:<br /> Wesley gaat ook als een speer, die rent me al voorbij :lol:<br /> ik weet z
n eerste stapjes nog en nu loopt ie alsof nooit anders gedaan heeft verder is ie druk aan het leren
en bestuderen van plaatjes in de boekjes echt schattig :inlove:
Ha Schapie!
Ja, mijn meisje wordt echt al een dametje hoor! Maar jouw kleine man dan, stoere bink, al lekker aan het rennen! Super joh! En met brusje alweer bijna op de helft… :shock: :thumbup:
Schaap Hoe gaat het met jou ?
Alweer over de helft. Weten jullie al wat een word of blijft het een verrassing ?
Maar leuk dat Wesley al zo goed loopt en rent en dat ie "al leert en studeert " in de boekjes.
111 Hoe gaat het nu met jou ?
Is alles al een beetje geregeld ?
Hier gaat het goed. Fleur doet het goed. Ze kan al zelf blijven zitten als ik haar op der kont neer zet. Ze wil bijna niet meer op haar rug liggen, maar op haar buik zodat madam alles kan zien.
Ik moet alleen op zoek naar een nieuwe baan. Heb sinds gister vakantie tot 15 november en daarna is het afgelopen…
Donderdag naar de V&D om de foto’s te bekijken die gemaakt zijn van Fleur.
Hmmm, 't gaat wel, Tijger. Houdt niet over. Komt omdat mn meisje de afgelopen 5 dagen bij me was en sinds vanavond weer bij Matthijs. Zie haar nu maandagavond pas weer, als ik haar ga ophalen bij het kdv. Veel te lang en ben erg verdrietig, voel me niet meer compleet en alsof mn hart is uitgerukt. Maar goed, ik moet verder en sterk zijn, gelukkig druk op mn werk en genoeg gepland voor het weekend, en dan is het gelukkig al weer maandag. Volgend weekend is ze dan weer vanaf vrijdagavond bij mij tot woensdagavond, dus kan ik mn hart weer ophalen :).
Verder is alles ook zo goed als geregeld. Nog wat kleine (helaas niet onbelangrijke) zaken af te handelen, maar dat kan Matthijs alleen doen en hij zit er totaal niet achteraan helaas. Dat vreet wel energie maar dat zal vast wel beter gaan worden in de toekomst. Hoop ik.
Wat heerlijk dat Fleur zo goed gaat! En plaats je hier wat foto’s als ze leuk geworden zijn? Ben zo benieuwd naar hoe ze er nu uitziet!
Jeetje, dubbel gevoel qua vakantie denk ik? Hoop voor je dat je snel iets leuks vindt en voor langere tijd. Ga voor je duimen meid!
Balen 111 dat je je meisje dan niet zoveel ziet.
Maar gelijk hebben jullie de meeste belangrijke dingen al geregeld.
Hier inderdaad een dubbel gevoel, aan de ene kant heerlijk genieten van de vrije tij en de tijd met Fleur , maar aan de andere kant ook weer de druk om nieuw werk te zoeken…
Ik heb de foto’s gezien, heb er twee gekocht en 1 gratis gekregen. Moet nu alleen even kijken hoe ik ze op de pc krijgt, want ze passen niet mijn scanner…
Jeetje 111 lees dat nu pas :shock: :oops: :hug: :hug: :-
Bah kan me zooo voorstellen hoe stuk je ervan bent, is ook niet niets :hug: :hug: Sterkte want t zal nog wel even moeilijk blijven? :hug: :hug: :-
Fijn dat jullie wel dingen samen al hebben kunne regelen :hug: :-*
Zie SF voor foto’s !
111 even een hele dikke knuffel
schrik nogal van je berichtje
zal niet makkelijk voor je zijn!!!
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Oh jeetje, 111, ik lees dit nu pas… wat erg, wat moet jij je verloren voelen… zo naar… heel veel sterkte meid… :hug:
Thanx lieve meiden, doet me goed. Makkelijk is anders inderdaad. Dit weekend is ze bij haar papa. Ik zie haar maandag pas weer als ik haar ga halen van het kdv, heb haar dan vanaf afgelopen woensdagavond niet meer gezien. Erg zwaar, tegennatuurlijk en vooral vreselijk oneerlijk, met name ook voor haar. Maar 't is niet anders. Heb al van ervaringsdeskundigen uit mijn omgeving begrepen dat het op den duur enigszins went, dit gevoel dus daar hou ik me maar een beetje aan vast. Verder vooral mijn lege weekenden zonder Amy volplannen met huishoudelijke klusjes enzo zodat de tijd sneller gaat en ik genoeg afleiding heb. Dan is het een beetje te doen.
Sophie, terug van vakantie? Lekker gehad?
Tijger, ga even naar je foto’s kijken hoor!
tijger hier gaat het goed hoor :mrgreen: we zijn druk aan het verbouwen, er moet ruimte gemaakt worden
en we weten wat het wordt het wordt een MEISJE!! :inlove:
ik heb net de fotos van Fleur gezien, wat een mooie meid wordt ze :inlove:<br /> <br /> <br /> <strong>111</strong> o meid wat zal jij je naar voelen :hug: hopelijk heeft je meisje er geen last van..<br /> <br /> ik heb ook een paar foto
s van Wesley en ons meisje in het SF
111 Geniet deze dagen dubbel van je meisje !
Schaap wat leuk een meisje erbij ! En succes met ruimte maken !
Ik ben ook super blij met de foto’s en ook met onze meid. Ze doet het super goed. Ze krijgt nu trwee tandjes onder in het midden :inlove:
Tijger, komt helemaal goed meid! Bij het wegbrengen naar het kdv zei ze vanochtend bij het afscheid daar tegen me in mn oor “Amy vindt mama lief!” :inlove: :inlove: Stond ik daar met prikkende ogen en een dikke strot :mrgreen: Lekker ding! En als bonus toen ik haar weer kwam ophalen vandaag: “mama, Amy houdt van jou!” :inlove: :inlove: Zucht, zwijmel enzo… Ze is weer bij me! Heerlijk!
En jouw meisje dan, twee tandjes al… :thumbup: :inlove:
Hey hey
Ben ikke weer. Beetje dit onderdeel uit oog verloren. Maaruh update
Ik ben nu 28 weken zwanger. Bij mijn 24 weken heb ik een glucose test gehad. Daaruit bleek dat mijn waardens veel te hoog waren.
Nu moest ik de eerste week 7x prikken
Daarna alle dagen 4x prikken en 1x in de week 7x.
Nu hoef ik inmiddels nog maar 2x in de week 4x te prikken.
Suiker waarde schommelen flink en moet alles bij houden gedurende zwangerschap.
Heb nu een 2e medicische indicatie erbij gekregen dat ik in het zh moet bevallen.
Moest vanwege mijn medicijnen al maar mocht nog onder controle staan van vk en zij deed dan de bevalling. Moet ook 24-48 uur in ziekenhuis blijven.
Nu sta ik door de suiker onder controle van Gyn en deze doen mijn bevalling ook.
Moet nu ongeveer 7 weken werken als ik het ga redden nu flink beroerd en ben al een paar dagen thuis. Baal wel maar kleine gaat voor.
Inmiddels is mijn vriending bevallen van meisje Fleur
Vrouw van neef is bevallen van meisje
Nicht van man heeft een zoontje desley
Een vriendin heeft een meisje gekregen sarah
En ons neefje is geboren met de naam SEM.
Nu nog een nicht van man bevallen en daarna ikke
Loon, een babyboom bij jou in je omgeving! :inlove: :thumbup: En dan jij als hekkesluiter…heerlijk met zn allen op een roze (of blauwe?) wolk…
Geniet ervan, ook al gaat het ietsje minder meid. Je bent al over de helft!
Ja een echte baby boom. Gelukkig geniet ik ook nog steeds hoor.
Loon Je schiet ook al op ! Maar leuk een babyboom in de omgeving.
Schaap Hoe gaat het bij jou ? Je schiet ook al aardig op. Is de verbouwing al klaar ?
111 Hoe gaat het nu bij jou ?
Hier gaat het redelijk. Fleur huilt veel , veel dunne poepluiers en rode billen, dus ik denk dat er weer nieuwe tandjes aan zitten te komen. Verder probeert ze te kruipen, is best een grappig gezicht…