@tijgertje1982 wrote:
Ja sorry zag je banner staan toen ik de echo’s bekeek in het SF
Was iets te snel met vragen :oops:
haha geeft niet schat :-*
@tijgertje1982 wrote:
Ja sorry zag je banner staan toen ik de echo’s bekeek in het SF
Was iets te snel met vragen :oops:
Even mijn verhaal (in wat kortere versie ) over het werk.
Ik ben woensdag 29 juni weer begonnen met werken, toen was mijn zwangerschapsverlof voorbij. Nu kreeg ik te horen dat we worden overgenomen en wel per 1 augustus. Ik ken het hele nieuwe bedrijf niet en heb ook nog geen gesprek gehad met hun en mijn werkgever heeft al gezegd dat ik wel mee verhuis naar het nieuwe bedrijf. (zonder te overleggen met mij) Nu het ergste probleem : in de tijd dat ik met verlof zijn de werkzaamheden aangepast. De werkzaamheden die 1x in de maand werden gedaan door extra personeel, is nu bij mijn werkzaamheden gevoegd maar zonder extra tijd. Werkzaam die normaal 1x per week moesten gebeuren, moet ik nu elke dag doen, allemaal binnen dezelfde tijd. Ik heb nu dus overleg gehad met Raim over wat ik moet doen, want op de manier zoals het nu loopt heb ik er geen zin meer in. Hij zegt dat ik gewoon moet blijven werken tot we op vakantie gaan en dan niet het nieuwe contract tekenen. Dus dan moet de oude werkgever mijn ontslag indienen ( ze hebben geen vervangend werk voor me ) Mijn vakantie-uren moeten dan worden uitbetaald, want er is geen mogelijkheid meer om ze op te nemen… Ik baal dus wel erg van deze situatie want ik werk hier sinds december 2003 en heb het altijd naar me zin gehad
Mama_Chantal, wat een supernieuws zeg! Wel een beetje een naar verhaal zo, maar gelukkig met een geweldig mooie uitkomst! Nu maar hopen dat de rest van je zwangerschap zorgeloos mag verlopen meid, het is je gegund!
Schapie, je gaat lekker hoor! Alweer 9 weken, heerlijk voor je!
Tijger, wat ellendig joh… Helemaal omdat het eigenlijk niet je eigen keuze is om weg te gaan bij je werkgever. Balen hoor, zeker in deze tijd!
Gister weer bij het CB geweest met Fleur.
2e prikjes gehad. 5370 gram en 59 cm.
Weer ruzie gehad. De arts riep ons binnen ( dat mens waar ik vorige keer ruzie mee kreeg. Dus ik zeg dat ik alleen voor de prikjes kom, ja die krijg je ook maar niet hier in de wachtkamer.
Dit is het gesprek wat volgde met de arts.
arts : hoe is met Fleur ?
ik : goed
arts : dan wil ik Fleur even controleren
ik : nee is niet nodig, ik wil graag de vaccinatie
arts : maar dat is standaard om even controle van de heupjes enzo te controleren.
ik : geef de prikken maar dan kan ik weer weg, als er iets is met Fleur ga ik wel naar de huisarts.
Toen werd de arts boos en vroeg ze of ze dat in de computer mocht vermelden dat ik voortaan alleen voor vaccinatie kwam. Dus ik heb ja gezegd. Daarna begon ze met kastdeuren te gooien en zette ze de eerste prik bij Fleur. Scheef naar binnen en vrij bovenaan. Fleur heel hard huilen ( veel harder dan bij de 1e prikjes ) en het duurde lang voordat ze de 2e zette. Dus Fleur weer heel hard huilen. Daarna heeft ze niks meer tegen me gezegd.
Ik heb 's middags naar mijn ziekenfonds gebeld en het verhaal uitgelegd. Toen gevraagd of ik voortaan naar mijn ha mag voor de vaccinatie. Van het ziekenfonds mag het en word het gewoon vergoed, moet alleen even met mijn huisarts overleggen of hij het ook zo wil ( hij is nu alleen op vakantie)
Tssskk… Dat ze die spuit gezet heeft terwijl ze blijkbaar zo boos was! Arme Fleur! Ze had beter moeten weten en even zelf tot rust moeten komen. Je hebt groot gelijk hoor dat je niet meer naar haar terug wilt!
Maar het harde huilen kan ook gewoon door de prik komen hoor, Amy kon er ook wat van toen :mrgreen:. Ik heb er geen verstand van hoe je een prik moet geven gelukkig, dus ik kan niet beoordelen of het goed gedaan is, maar de arts had wel haar emoties beter onder controle moeten hebben. Zoiets breng je toch over op het kindje waar je mee bezig bent…
Hoe dan ook, goed dat je met je ha gaat regelen dat je daar naartoe mag komen.
tijger is er geen andere arts op het cb die je kan helpen?
wat een :silenced: mens, ze had idd eerst even tot zichzelf moeten komen voor ze de prik zette
Wesley huilde ook altijd van de prikjes, de ene keer was ie ontroostbaar en de andere keer was het zo weer over, volgende week moeten we weer :?
Op dit CB is 1 arts , 1 wijkverpleegkundige , 1 assistente.
Het ergste is dat deze mensen ook in Bilthoven zitten.
Dus dan zou ik moeten proberen of ik op een CB in Utrecht of Hilversum terecht kan.
Maar ik ga na de vakantie eerst maar even overleggen met mijn ha of hij het wil doen en daarna kan ik altijd nog verder kijken.
Tijger, is Amersfoort geen optie dan of is dat te ver van de route? Ik weet natuurlijk niet waar je woont, maar ik ben wel erg tevreden over het CB waar ik met Amy naar toe moet. Vinden het belangrijker dat ze groeit en ontwikkelt en lekker in haar vel zit dan dat ze de regels en curves volgt. Dringen hun eigen mening niet op, geven advies als je 't vraagt maar geven daarbij aan dat je vooral moet doen wat als moeder goed voelt.
Mocht je interesse hebben, laat het me dan even weten, dan geef ik je de contactgegevens.
Ik ben eruit met het CB.
De huisarts gaat de prikken zetten als ik ze vergoed krijg van het ziekenfonds. Moet ze namelijk eerst voorschieten omdat de ha ze speciaal moet bestellen.
Wegen en meten kunnen we thuis zelf. We leggen Fleur gewoon op het aankleedklussen en zetten iets boven haar hoofd en onder haar voetjes en dan hebben we ook een lengte. Raimond heeft zelf zo’n weegschaal waar ze ook thuis mee komen meten bij het intakegesprek van het CB.
Fleur spam in het SF…
Oh, heerlijk voor je en wat fijn dat je ha de prikken wil doen voor je. Super oplossing zo!
Ga nu even je meisje bekijken! :inlove:
dat is mooi, dan heb je lekker niets meer met die lui te maken :thumbup:
Ben ik ook blij mee hoor dat ik niet meer naar die arts hoef.
Hoe gaat het schaap ?
Veel last van kwaaltjes of voel je je juist super goed ??
Even over mijn ontslag :
Het terrein waar ik werk bestaat uit heel veel verschillende gebouwen. OP het hele terrein lopen twee verschillende schoonmaakbedrijven ( ISS en BigaGroep) Het pand waar ik loop, liep een ander schoonmaakbedrijf. Nu is er een reorganisatie aan de gang en willen ze maar twee schoonmaakbedrijven op het gehele terrein. Dus ons schoonmaakbedrijf zou verdwijnen. Nu zou per 1 mei de Bigagroep ons pand overnemen. Dat gingen ze niet redden omdat de offerte nog niet klaar was etc… Toen werd de datum van 1 augustus vermeld als overname. Toen kwam de BigaGroep weer met het excuus, dat als ik ziek zou zijn of met vakantie dat hij geen personeel heeft om mijn werk over te nemen. Dus gingen ze weer verder onderhandelen. Nu zijn ze er uit. De kantoren worden overgenomen door de Bigagroep en de vitale ruimtes ( waar ik loop ) door ISS. Nu heb ik al voor ISS gewerkt en dat is me niet bevallen en dat wil ik niet nog een keer. Dus is er met wederzijds goedkeuren een contract opgesteld voor ontslag. Dat zou ingaan per 1 nov. ( ik heb dan van 1 sep tot 1 nov verlof om mijn vakantie-uren op te nemen. Alleen werd ik vanmiddag gebeld door mijn leidinggevende dat ISS het nog niet rond heeft en of ik nu tot 1 sep wil werken en daarna dus mijn verlof op wil nemen…
Vandaag weer met mijn meisje bij het CB geweest. Had nu een super aardige wvk ( een andere dan normaal) Heel rustig vrouwtje, echt luisteren naar je verhaal ( helaas viel ze alleen maar in vanwege vakantie) Mijn meisje voorlopig haar laatste prikjes gehad. Ze ligt nu lekker te slapen na een zetpilletje. Ze is met 17 weken, 62 cm lang en 5970 gram .
Ze groeit lekker Tijger, super!
Maar wat balen van je baan joh! Weet je al wat je doet, of je akkoord gaat of niet? Heftig hoor!
Ik had vandaag zo’n fijne dag met Amy en heb een paar leuke foto’s kunnen maken, al zeg ik het zelf :mrgreen:. Was alweer even geleden geloof ik dat ik Amy heb gespamd hier, dus voilà :
meld me ook aan !!!
gestopt half september, een miskraam gehad in jan 2011 en nu vol goede moed aan de slag voor onze eerste spruit.
morgen testen
Spannend Propje. Ik ga voor je duimen!
Welkom Propje !!
En hoe was je test ???
Mijn meisje heeft gister voor het eerst helemaal zelf gedraaid van rug naar buik :dance: Ze snapt alleen nog niet hoe ze terug moet draaien…
Jaaa, eerste mijlpaal voor je meisje Tijger!!! Wat supergoed!
Alles oke verder?
Propje, en?
sorry beetje late reactie maar ben gisteren ongestel geworden.
snap er echt niets meer van, maar weet wel dat ik nu echt niet meer van me eigen lichaam opaan kan en dat ik nu maar rustig afwacht.
ik heb nu een hoop shit aan m`n kop wie weet is dat voldoende afleiding of niet want this alleen maar extra stres. en dat door andere mensen. maar ja voor de verandering maar weer eens de huisarts bellen en een afspraak maken.
de 10de keer dit jaar ofzo, echt gek word ik ervan :wall: