tijger wat een raar verhaal :think: ik vind dat maar een rare manier :o
je moet idd je gevoel volgen :hug:
lieve foto :inlove:
Lief he :inlove: Deze foto word gebruikt voor vaderdag.
111: vandaag is de dag aardig verlopen. Vanavond heeft ze een half uurtje gehaald en ligt nu nog heerlijk te slapen, om 18.45 uur heeft ze de fles gehad…
Ben vandaag weer op het CB bij de arts geweest. Ze vroeg of alles goed ging en ik heb ja gezegd. Toen wilde ze Fleur weer even onderzoeken en heb ik vriendelijk gevraagd of ze de prikken kon geven. Dat deed de wvk dus. Toen vroeg ze waarom ze Fleur niet mocht onderzoeken. Ik gezegd dat ik niks met haar te maken wil hebben omdat ze mijn vriend heeft geschuldigd. Nu gewoon beweren dat ze dat niet heeft gezegd :shock: Nee ik zuig het uit mijn duim. Toen bleef ze dus door zeuren daarover, ik heb Fleur opgepakt en me spullen en ben weer in de wachtruimte gaan zitten. Toen kon ik eindelijk naar de wvk toe voor de prikjes. Zij had inmiddels het verhaal ook al gehoord en vroeg of ik een klacht in wilde dienen, want op die manier kunnen we ze er aan werken. Dus klachtenformulier meekregen. De wvk was een super rustige aardige vrouw. In het vervolg kom ik dus alleen nog voor de prikken op het CB.
Fleur heeft heel even gehuild toen de prikken gezet werden ( ze sliep en schrok dus wakker) na de prikken viel ze gelijk weer in slaap.
je hebt groot gelijk :thumbup:
en idd een klacht indienen, dan wordt er wat aan gedaan
hoe gaat het nu?
Het gaat nu redelijk, ze heeft veel geslapen en vanavond had ze weer een huilbui. Maar echt super last heeft ze volgens mij niet gehad van de prikjes.
Hoe gaat het met jou schaap ?
Hoe voel je je ?
Heb je al een echo gehad ?
hier gaat het goed hoor :mrgreen:
ik heb eigenlijk nergens last van, ik denk als ik m`n cyclus niet zo in de gaten hield, dat ik er pas laat achter zou komen dat ik zwanger zou zijn :think: zo weinig voel ik , maar dat maakt me ook onzeker :?
heb al 14x getest en wordt niet positiever :lol:
maandag 27 juni om 19.00 hebben we een echo, dus nog iets meer als een week wachten :roll:
Tijger, wat goed van je dat je je meisje niet door haar meer laat onderzoeken. En wat reageerde de wkv er goed op! Zou zeker het klachtenformulier invullen hoor, al is het maar voor je eigen idee dat je er alles aan hebt gedaan om een eventuele herhaling te voorkomen. Zal ook wel een beetje voelen als afsluiting van het hele gebeuren denk ik.
Schaap, heerlijk toch? Ach, die week vliégt voorbij hoor! Ga je de echo’s hier wel plaatsen? Vind het wel leuk om die kleine spookjes te zien uitgroeien tot beebjes…! :oops: :inlove:
tuurlijk als jullie dat leuk vinden :inlove:
Schaap Tuurlijk vinden wij dat leuk !!
Fleur Spam in ons showtopic !!
ik hoop maandag een mooie echo te showen, mama chantal (jane-s) had vandaag geen goed nieuws
heb wel een paar foto`s van Wesley in ons sf gezet
@schaap wrote:
ik hoop maandag een mooie echo te showen, mama chantal (jane-s) had vandaag geen goed nieuws
heb wel een paar foto`s van Wesley in ons sf gezet
Ja indd , vorige week was er al geen vruchtje te zien en had ik al t vermoeden dat t niet goed zat want ik was toen al 6,2 weken, vandaag was er wederom geen vruchtje te zien, maar de vruchtzak blijft wel groeien… Omdat t al wat rommelt en ik zondag op maandag nacht wat bruin verlies had heeft de gyn er vertrouwen in dat t vanzelf loskomt en dat is nu eenmaal t beste voor je lichaam, maar mocht dat niet gebeuren moet ik waarschijnlijk weer een curretsge ondergaan Ik hoop t niet want zie daar als een berg tegenop, kortom het verlies van een wens/droom ipv een kindje want die is er nooit geweest… :?
Maar ik ben ook al paar dagen ontzettend ziek dus ik houd t bij mijn egoberichtje :-*
En schaap ik duim dat jullie wel een prachtecho krijgen
Maar zo besef je maar des t meer wat voor wondertje Tim is, hij is er en de zwngerschap ging ook zo goed! Ik teken voor nog zo’n zwangerschap En bevalling ook wel beetje
@mama_chantal wrote:
Maar zo besef je maar des t meer wat voor wondertje Tim is, hij is er en de zwngerschap ging ook zo goed! Ik teken voor nog zo’n zwangerschap En bevalling ook wel beetje
zo is iedere zwangerschap een wonderlijk gebeuren, dat een kindje mag groeien in je buik en gezond geboren mag worden…
lieverd jij gaat straks een goede zwangerschap krijgen :hug: :-*
@schaap wrote:
@mama_chantal wrote:
zo is iedere zwangerschap een wonderlijk gebeuren, dat een kindje mag groeien in je buik en gezond geboren mag worden…
lieverd jij gaat straks een goede zwangerschap krijgen :hug: :-*
Dat is ook zeker zo, maar voor mij is zwanger blijven en een kindje krijgen blijkbaar een iets groter wonder dan ik had gehoopt
Natuurlijk is ieder kindje een wondertje! Ben ik echt helemaal met je eens! Groot geluk als je dat gegeven is :inlove:
chantal sterkte :hug:
jaa hier alles goed, we hebben een mooi kloppend hartje gezien :inlove: heb een paar foto`s in ons sf gezet :mrgreen:
Ff een update :-*
@mama_chantal wrote:
Ff hoe t met mij gaat, ff snel dus ego, sorry daarvoor.
Maar ik was t wachten zo zat dat ik gisteren t zkh hebt gebeld voor pillen om de miskraam op te wekken, helaas is mijnn eigen gyn er niet maar kon mvandaag terrecht bij een ander.
Ik begon vandaag wel heel erg te twijfelen of ik dat wilde dus besloot de gyn maar te laten vertellen hoe dat werkt met pillen en besluit ter plekke wel wat ik doe.
Omdat ik niet bij haar onder behandeling ben wilde ze toch eerst kijken hoe t ervoor staat,. Dus weer een echo.
Ze maakte de echo en ik dacht huh ik zie wat, ik denk nou t zal wel, en ze zegt je bent intact zwanger, dus ik zeg al huilend volgens mij zie ik een hartje kloppen :shock: Ja zegt ze dat klopt, en toen mocht ik niet meer huilen want dan bewoog mijn baarmoeder te veel :lol: Om op te meten :lol:
Ze had niet zulke goede ogen dus beetje lastig opmeten maar kwam toch op 7,5 weken, anders had ik al 8,2 geweest volgens eigen berekeningen. Maar kan alsnog paar dagen schelen…
Ze reageerde niet op de vraag hoe t kon, 2 weken achter elkaar niets zien en dan nuineens zo’n grote beeb al…
Maar verrassing , beebje is goed in verstoppen :shock: :think: :lol:
Ik ben blij dat we niet hebben gewacht tot maandag en meteen afsrpaak voor curretage hebben gemaakt, stel je voor hadden ze mijn levende kindje gewoon weggehaald :shock:
T stomme was dat toen e assistente gisteren zei van ja miss wil ze ook nog even een echo maken dat er door mijn hoofd schoot, van wat nou als ze ineens een inie mini beebje van 4/5 weken zien, en ja hoor klopt alleen toch al groter en zo groot als t moet zijn :inlove: :dance: :inlove:
Kortom we zijn totaal in shock maar hartstikke zwanger!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Schaap ga zo even in het SF kijken ! Maar mooi dat alles goed was.
Hoe ver ben je nu ??
Mama Chantal :dance: :dance: :dance:
Super meid dat je toch wel zwanger bleek te zijn…
Ik ben woensdag weer begonnen met werken en een hoop gezeur / problemen op het werk, maar dat verhaal kom ik van het weekend wel even opschrijven. Moet even mijn mailboxen legen …
@tijgertje1982 wrote:
Schaap ga zo even in het SF kijken ! Maar mooi dat alles goed was.
Hoe ver ben je nu ??
check mijn banner 8) :lol:
Ja sorry zag je banner staan toen ik de echo’s bekeek in het SF
Was iets te snel met vragen :oops: