Wie gaat er voor een eerste kindje deel 10 ...

Hihi nee vooral met jullie geschiedenis had je t natuurlijk niet zo snel verwacht, dus dit is extra :inlove: Fijn meid :dance: :inlove:

Ik verwacht dat t bij ons ook niet zo snel gaat, tot nu toe de meest vruchtbare dagen gemeden(kon dus ook al zwanger zijn geweest, gelukkig niet :oops: ) maar denk vanaf komende maand er niet meer naar te kijken :shifty: :oops:

Ja ik begrijp wat je bedoelt met dat baby wat er zo snel af is. T.im is ook al zo wijs en vind t ook niet echt baby meer, dat continue wilen staan en kan al in de eetstoel zitten :shock: Nog net niet zelfstandig zitten maar doet goed zijn best. T gaat zooooo hard! En indd alweer 6 maanden voorbij zooo bizar, plus al 6 maanden volledig bv :inlove: mama trots :dance:

Oh wat lief van je sophie, hoe gaat t met je/jullie? :-* :hug:

oo sophie dank je :-* hoe gaat het met jullie?

jane wauw jou manneke is ook snel :shock: , dat gaat hard he?

goed zeg al 6 mnd bv :thumbup: ik vind het nog steeds jammer dat het bij mij niet lukte, misschien met de kleine spruit straks :inlove:

mmm spannend, bij jullie mag het ook wel weer :inlove:

hopelijk hoef je niet lang te wachten :smiley:

Jeetje Schapie, super zeg!!! Gefeliciteerd!

En Jane, ook al weer plannen voor de volgende…!

Hier geen goede ervaring met bepanthen trouwens. Het sluit het huidje van Amy helemaal af en maakt het juist erger in plaats van minder. Zo zie je maar dat al die producten er niet voor niets zijn. Bij de een werkt het heel goed en bij een ander juist averechts. Ieder huidje is ook weer anders, daar zal het wel mee te maken hebben.

Wat vliegt de tijd he? Hier is onze kleine kabouter al bijna anderhalf :shock:. Wel leuk hoor vind ik het nu. Ze papegaait alles na, kent al heel veel woordjes. Zo was haar “trinke” (drinken) eerst “op”, maar nu is het al “opperdepop” :mrgreen:. Goed oppassen wat we zeggen, want ze pikt het zo op en vergeet het dan ook niet meer. En linkjes leggen doet ze ook, zo lief!

In een van haar boekjes staat een klok. Toevallig keek ze daarna naar mijn horloge en toen zei ze vragend “klok?”. Dus ik “ja, dat is een klokje”. Bij ons op bed wees ze naar mijn kussen. “Mama, wattisda?”. Ik zei dus dat dat een kussen is. Kijkt ze me aan met een bedenkelijke blik en vervolgens geeft ze een luchtkusje. Zo knap vind ik dat! :inlove:

Sophie, hoe gaat-ie meid? Hou je topic ook steeds in de gaten. Vind het allemaal vreselijk oneerlijk… :hug:

naar omstandigheden gaat het goed

we zijn even aan het genieten van elkaar met leuke dingen doen!!

leuke weekendjes weg enzo!!

mijn excuses dat ik niet meer zoveel kom hier, hopelijk begrijpen jullie dat :-* :-*

Gosh Sophie, natuurlijk begrijpen we dat hoor. Maak je daar nu maar geen zorgen om! Wat goed dat jullie lekker van elkaar genieten, da’s hard nodig met alle narigheid die op jullie bordje is gekomen…

Ik hoop nog altijd op goed nieuws voor jullie :-*

111 thanks :-* ik vind het nog zo bizar, ik kan het nog steeds bijna niet geloven :lol:

jou kruimeltje gaat idd hard :shock: 1,5 al bijna, zo leuk als ze dingen gaan herkennen en zeggen :inlove: , lijkt me ook een leuke fase :smiley:

gaat het voor de rest goed met d`r en met jou ?

sophie ik begrijp je volkomen, je hoeft je niet te verontschuldigen, ik vind jou zo sterk! hoe je hier mee omgaat, ik zou gillend gek worden denk ik :oops:

gelukkig kunnen jullie van elkaar genieten, maar hopelijk komt jullie droom ooit uit het is jullie echt gegund :-* :-* :-*

Hey hey

Gister echo gehad.

Hartje gehoord en gezien op echo. Was een erg sterk hartje.

Echt cool.

Voel me plotsling in 1 keer beter dan van te voren. Alleen veel honger maar 1 eens is misselijkheid vandaag ver te vinden.

Ze denken dat ik ruim 6 weken zwanger was. Konden niet zo goed meten, heb dus een inwendige en uitwendige echo gehad.

Beetje beebje gemeten en 7 mm groot.

Oja wij krijgen trouwens een neefje erbij

Loon, jeetje joh, 8 weken alweer! Lekker hoor! En alles goed, heerlijk genieten dus!

Schaap, ja hoor, alles gaat prima verder! Het lijkt of Amy haar haartjes ineens gaan groeien (werd hoog tijd :silenced: )… Gisteren haalde ik haar van het kdv op met staartjes. Geen gezicht die pluimpjes :mrgreen: :inlove:

Sophie Tuurlijk snappen we dat je niet zoveel langs komt. Ga lekker genieten meis ! Vind het echt knap hoe jullie er mee omgaan :hug:

Loon 8 weekjes… Wat mooi om te zien he dat het hartje klopt, maar mooi dat jullie een goede echo hebben gehad.

111 Die staartjes :lol: Je ziet ze wel hoor…

Ik heb een klein filmpje van Fleur dat ze gekke bekken ligt te trekken, maar moet even kijken hoe ik dat op de pc krijg en dan hier kan plaatsen.

Fysio is geweest en we moeten met haar houding werken. Hoofdje is afgeplat en haar rechterkant staat iets scheef.

Willen jullie op Fleur stemmen als de site weer online is ? Thanks alvast !

edit beheer: link van de site is verwijderd. Linken mogen niet geplaatst worden en het oproepen tot stemmen al evenmin.

oooo schattig die staartjes :inlove:

wat lief die foto’s

kom ik ook weer eens voorbij waaien :oops:

Sophie tuurlijk begrijpen we dat :-* :-*

111 wat onwijs schattig :mrgreen: :inlove:

ja ja het kan echt al hoor!! hihi

Schaap ik kan het ook :shifty:

:inlove: :inlove: net getest toen ik thuis kwam, meteen binnen sec. streep, voordat hij de controlestreep al raakte en na 5 min dus bovenstaand resultaat :shock:

aaaaaaaaaaaaaaaaaah Jane ook jij de tweede!!!

wat een vruchtbaar topic meiden!!!

:-* :-*

@sophie wrote:

aaaaaaaaaaaaaaaaaah Jane ook jij de tweede!!!

wat een vruchtbaar topic meiden!!!

:-* :-

ja he!

nu jij nog meid, pfff op dat soort momenten heb ik t er ff moeilijk mee zo vrolijk vertellen dat ik zwanger ben :hug: :-

nee joh gekkie moet je niet hebben!!!

ik gun het jullie zo van harte!!!

mijn tijd komt nog wel heus!!! :-* :-*

jane wauw :shock: wat goed, leuk super :dance: :dance: :dance: :dance:

Whaaa, Jane!!! Wat goed zeg! Gek he, bij de eerste duurde het zo lang!!! Heerlijk meid, van harte gefeliciteerd!!! Februari dan, toch? Mooie maand! :wink:

Tijger, ik heb gestemd op je kleine puk hoor!

Sophie, alle goeds komt in drieën hadden we afgesproken he?! :wink: :pray: … Ik blijf zo ontzettend voor je hopen meid!

Jane Gefeliciteerd !!

Sophie :hug:

111 Dank je wel voor het stemmen !

Waarom Fleur zo gehuild heeft ? Ik weet het nog steeds niet. Wij dachten dat er iets mis is met haar lijfje ( het cb en de kinderfysio hebben ontdekt dat haar lijfje scheef is) Woensdagochtend toch maar bij de huisarts geweest en die zei dat het krampjes waren en dat fysio onzin is, want dat hadden ze 100 jaar geleden ook niet en toen kwam het ook goed met de baby’s. Na die avond is ze eigenlijk vrij rustig geweest tot gisteravond ( zie mijn volgende verhaaltje)

Gister is de kinderfysio weer geweest en ze hoeft van mij nu helemaal niet meer te komen. :twisted: De hele box werd “verbouwd” (helemaal opgehoogd met badlakens,zodat Fleur in een kommetje zou liggen) Fleur werd flink ingepakt en aangesnoerd in de maxi-cosi gelegd en daar moet ze zoveel mogelijk in blijven liggen.( hydrofiele luiers aan beide zijde en rond het hoofdje zodat ze recht zou liggen en niet kan draaien). Raim kwam thuis en was kwaad, dus die heeft nu alles op papier gezet en gaat straks bellen om te zeggen dat ze weg kan blijven en dat ze ons niet zo hoeft te behandelen. Maar het ergste was dat ik weer een avond met een huilende baby heb gezeten, die we bijna niet stil kregen. :cry: Gelukkig ligt ze nu heerlijk in de box te brabbelen tegen haar muziekmobiel.

Zo haar toch even in de kinderwagen leggen, de hond even uitlaten en dan boodschappen doen, dus ik hoop dat ze dan ook even stil blijft en niet gaat krijsen…

Tijger, klinkt alsof ze geprobeerd heeft om je meisje een soort van “in te bakeren” ofzo… :eh: :think: maar dit lijkt me niet de manier inderdaad.

Als het niet goed voelt voor jou wat ze deed, dan moet je gewoon lekker op je moedergevoel af gaan en haar inderdaad niet meer laten komen. Ik weet zeker dat je instinctief het juiste voor je kindje doet hoor!

Ging het vanmiddag beter?