Mooie foto van jullie 3 echt trotse ouders zo te zien.
Ikke heb eindelijk werk!!!
Loon Goed dat je werk hebt !! :dance:
Op het werk gaat het goed mijn begeleider van mijn werk is donderdag al langsgeweest. Als goed is zeker tot de bouwvak werk. Verder kreeg ik maandag een taart van hun voor mijn eerste werkdag. heb niet zoveel tijd meer om te kok en. Want zijn lange dagen.
Via de facebook van mijn schoonzusje heeft iemand anders gevraagd of ik hem wilde bellen ivm werk. Vind een beetje raar. Ze willen een ander detacheringsbureau omzeilen.
Nu zit ik inmiddels weer op dag 45. Nog niet veel te zien of er de aankomt maar ja langste was 52.
Ik wacht gewoon af tot het komt meer kan ik niet doen. Heb een beetje de hoop op gegeven dat het iets is.
Mijn schoonzusje gaf gister een beetje een steek onder water. Mijn schoonvader was jarig en we zouden een tegoed bon zelf maken voor een nieuwe camera en daar moest natuurlijk instaan dat ze dan veel foto’s van zijn klein kind kon maken, ik kon wel door de grond zakken van verdriet. Ze weet dat we bezig zijn en dat het nu niet zo snel kan gaan bij ons. vind beetje stom aangezien het een gezamlijk iets was.
Nu nog een beetje verdrietig
Ai Loon, da’s niet zo aardig van je schoonzusje! Zeker niet als ze weet dat jullie ook een kinderwens hebben… Ze zal er wel niet bij nagedacht hebben dan… :hug:
Fijn dat het op je werk goed gaat! Wat voor werk doe je nu?
Loon Goed dat het op je werk wel goed gaat.
Vind het niet echt een aardige opmerking van je schoonzusje.
Dat had ze ook achterwege kunnen laten als ze weet dat jullie ook bezig zijn om jullie kinderwens te verwezenlijken
@tijgerte om die opmerking hoef ik nie bang meer te zijn dat het me raakt.
want volgens mijn test ben k zwanger!!!
Loon Gefeliciteerd !!
Die testen zijn duidelijk hoor :dance:
loon gefeliciteerd!!! :inlove:
Whaaa, Loon! Gefeliciteerd meid!
Volgens je banner ook al bijna 8 weken, dus tijd voor de eerste echo of is dat bij jullie later?
Tijger, alles oke bij jullie?
Haaai Schaap, hoe is het daar? Kleine uk is zeker flink gegroeid? :inlove:
Loon succes morgen bij de ha !
Hier gaat alles goed. Spruw van Fleur is over, ze heeft alleen nog luieruitslag.
Heb al van alles geprobeerd ( sudocreme, calendula, bepanthen , uierzalf ) maar het wil niet weg of minder worden. Ze krijgt express al ieder uur een schone luier zodat het niet teveel kan broeien…
eerste echo krijg ik maandag gaan ze kijken hoe ver ik ben.
@tijgertje hopelijk gaat het snel over voor de kleine
Vandaag goed gegaan bij de huisarts of kreeg je vandaag juist te horen dat je maandag de echo krijgt ?
Wel spannend maandag !
Vandaag bij de huisarts geweest met Fleur en de spruw is over :dance:
Luieruitslag heeft ze nog wel , maar daar moet ik nu zinkzalf opsmeren. Madame krijgt ook al een aardig gewicht aan haar kontje als je haar met de Maxi-Cosi vervoerd…
Tijger, Amy heeft ook verschrikkelijke uitslag gehad toen ze met haar hoektandjes bezig was. Ze was al drie weken aan de dunne, hele zure luiers en lag helemaal open van onderen, zo zielig. Niets hielp en ik ben uiteindelijk op de billencreme van Weleda uitgekomen. Dat smeerde ik erop voor haar middagslaapje en eerlijk waar, toen ik haar uit bed haalde was het al een heel stuk genezen. Ik zweer dus bij het spul. Is gewoon bij de drogist te verkrijgen, zit in een oranje doosje.
Ik gebruik het nu ook nog, op de momenten dat ze er weer veel last van heeft. Er zit ook zinkzalf in en iets verzachtends, en een ontstekkingsremmer. Is homeopatisch.
Dank je 111. Ga ik daar maandag even voor kijken. Ik gebruik nu vanaf donderdag zinkzalf, maar kan niet zeggen dat het al iets beter word …
Wij gebruiken bepanthen baby(let op, ze hebben ook gewone, dus wel de baby), super spul. Als t rood is en smeer t erop is t binnen paar uur verdwenen. En komt gelukkig ook maar weinig voor dat we t op moeten doen maar de keren da t nodig is dus maar 1 keer tenzij t al heel erg is een 2e keer op een dag.
tijgertje oritza helpt ook goed tegen luieruitslag :thumbup:
hoe is het verder met iedereen?
hier gaat het prima, Wesley gaat hard, hij wil steeds lopen en doet dan ook vaak stapjes los met de nodige valpartijen :? , gelukkig valt meestal niet hard
voor de rest zijn er nieuwe ontwikkelingen hier :mrgreen:
we zijn spontaan zwanger geworden!!
en ik ben nog steeds in shock :o
Wow schaap wat een verrassing gefelicteerd, of was t niet de bedoeling? :oops:
Maar t blijft toch een waar wonder :inlove: :-*
En W alweer 10 maanden :shock: Gaat dat haaaard! Oh wat leuk dat ie al probeert los te stappen :inlove:
@Jane_S wrote:
Wow schaap wat een verrassing gefelicteerd, of was t niet de bedoeling? :oops:
Maar t blijft toch een waar wonder :inlove: :-*
thanks, oo jawel, we hadden alleen niet verwacht dat het zo snel (in 1x) raak zou zijn :inlove:
ja het gaat zo snel allemaal en hij is al zo snel met alles, het echte babyachtige was er zo snel vanaf
hoe gaat het met jou manneke? die ook al weer de 6 mnd gepasseerd :shock:
meiden ff inbreken in mijn ´oude ´ topic
schapie gefeliciteerd :inlove: :inlove: :inlove: