Niet meer nodig Yvonne…
Jaaaaaaaaaaaa!! BUB voor tijger, BUB voor tijger!!
Om 21.17 uur zijn ze de trotse ouders geworden van Fleur Danique!!
jaaaaa tijgertje gefeliciteerd :dance: :dance:
pearli wat een plaatje :inlove:
Eindelijk!! :dance: :dance:
Tijgertje, van harte gefeliciteerd!!!
congratsss voor tijgertej! xx
Jaaaaaah!!!
Eindelijk Tijger!!! Van harte meid! Ik hoop dat alles goed gegaan is en dat je nu samen met je hub aan het genieten bent van jullie nieuwe gezinnetje :inlove:!
Toch voor Pasen he, al was het niet de 17e, :mrgreen:!
Hier dan eindelijk een teken van leven van mijn kant.
Ik heb nu even tijd om mijn verhaal op te schrijven. Ik schrijf het iets korter op anders leest het ook niet makkelijk weg.
Maandagochtend om 9.30 uur kwam de vk en toen zat ik al op 6 cm ontsluiting ( was ook al vanaf zondag 23.45 uur bezig met weeën ) Gelijk gebeld naar het ziekenhuis en we konden komen, er waren kamers vrij. Om 11 uur werd ik overgedragen van de vk naar de gyn, omdat ik bleef steken op 9,5 cm ontsluiting. Het laatste randje wilde niet weg. Ondertussen ook al flinke persweeën gekregen maar door dat randje mocht ik niet mee persen en moest ik ze weg blijven zuchten.
Weeenopwekkers erbij gekregen via het infuus, ze hoopten zo dat het randje toch weg zou gaan. Op een gegeven moment was ik op en kon niet meer puffen/ zuchten, de druk om te persen was te groot. Ik heb geschreeuwd, gevloekt , gehuild. Uiteindelijk is er om 14.00 uur een Pethadineprik gezet, maar deze hielp niks. Dus hebben ze me weer door laten zuchten. Uiteindelijk is Raimond boos uitgevallen tegen de artsen , dat ik het echt niet meer kon en dat hij ook niet meer gemotiveerd om mij door te laten gaan. Toen is de anesthesioloog erbij geroepen en die heeft toen een ruggeprik gezet. Dat was om 19.15 uur. Deze hielp wel en de pijn van de persweeën nam iets af en ik kon een klein beetje rust mee pakken.
Om 20.00 uur kwam de arts even kijken hoe het was en zei dat ik over een uur wel kon beginnen met persen. Komt ie om 20.15 uur terug , gaat kijken , 10 cm ontsluiting en toen moest ik gelijk beginnen met persen ( terwijl de ruggeprik niet uitgewerkt was ) Uiteindelijk om 21.17 uur was daar onze dochter Fleur Danique in 7 persweeen. Ze werd op mijn buik gelegd en bijna gelijk weer weg gehaald omdat ze opstartproblemen had. Na grondig onderzoek en een paar handelingen werd ze weer op mijn buik gelegd. Die nacht moesten we een nachtje overblijven in het ziekenhuis. Gelukkig gaat nu alles goed met haar, ze doet het thuis ook goed. Bij de geboorte was ze 2962 gram en 48 cm.
Ach Tijgertje, wat een verhaal… Ik hoop dat nu alles goed gaat…?!
Heftig Tijgertje! Hoe is het nu met de kleine meid!? en met jou niet te vergeten?
Tijger, wat een nare ervaring joh! Wat goed van je hub dat hij zo voor je op is gekomen! Fijn dat alles uiteindelijk goed is gekomen en dat je ieniemini mensje het zo goed doet! Ook een kleintje he?
Scheelt weinig met mijn Amy, die was 46 cm en 2870 gram…nog steeds hoort ze bij de ukkies, qua postuur dan :mrgreen:.
Kom nu lekker bij meid en geef het even de tijd om een plekje te vinden. Maar geniet vooral van jullie heerlijke lieve meisje en van de hopelijk goede zorgen van je kraamhulp. Laat je maar even lekker verwennen hoor, nu kan het even!
Je hebt het fantastisch gedaan! :thumbup: :-*
Hier eindelijk weer even tijd voor mezelf.
Hier een meisje die veel huilt, drinkt nu 100 cc en dat ongeveer om de 3 uur. Maar ze kan niet goed poepen en ligt dus veel te persen. Plasluiers heeft ze wel veel. Nu hefet de vk gezegd dat we de voeding moeten verdunnen en dat doen we nu en dat helpt een klein beetje. Als ze krampjes heeft, gebruiken we Infacol.
Vrijdag is de vrouw van het CB geweest voor een intakegesprek en toen weeg Fleur 3220 gram ( bij de geboorte woog ze 2962 gram ) Dus dat doet ze dan wel weer goed.
Hier wil ze ook veel bij mama liggen en als ze in de kinderwagen ligt begint ze weer te huilen…
Hier zijn we allebei even helemaal op. Ook super veel kraamvisite gehad en dat hebben we nu even een halt toegeroepen. Dit weekend dus een heel rustig weekend met zijn drietjes gehad en dus ook veel kunnen rusten…
Ondanks dit alles genieten we wel volop van ons meisje !
Hierbij dan ook eindelijk een paar foto’s van Fleur…
Och Tijgertje, wat een prachtmeisje is het toch…!! :inlove: :inlove: Ik heb zo’n vermoeden dat ze met haar gezicht erg op haar vader lijkt…
Groot gelijk dat je even een adempauze hebt ingelast voor jullie drieën! Rust hebben jullie drieën nu zeker nodig! :naughty:
:-* :-*
Ik zal vanavond even een mooie foto opzoeken van mama en papa, dan kan je het vergelijken …
Meid, wat een plááátje! En wat een prachtige gezichtsvorm heeft ze al, met zo’n pittig kinnetje. Heerlijke foto’s! :inlove: :inlove:
En groot gelijk, de visite kan wel even wachten hoor. Nu eerst even van elkaar genieten en op adem komen. 't Is nogal wat al die veranderingen. En dan ook meteen de zorgen met het drinken en de gebroken nachten!
Het komt vast allemaal goed hoor, jullie moeten vast even de draai vinden met elkaar. Ze is in ieder geval goed gegroeid, dus alles is dik in orde hoor! :thumbup:
Krampjes zijn heel vervelend en het niet kunnen poepen ook voor die kleintjes. Mijn kleine mop had er ook zoveel last van. Is eigenlijk pas echt zo goed als over gegaan toen ze overging naar vast voedsel… Wel veel het buikje gemasseerd met twee vingers, heel voorzichtig. Dat gaf vaak wel verlichting en dan kwam de poep ook wel los. Misschien heb je er iets aan als tip?
Mooi meisje zeg
111 Die tip van het masseren hadden we ook van de vk gehad, maar dat helpt niet echt bij haar. Ze stopt wel met huilen als we dat doen. Ik ga morgen andere voeding halen en kijken of het dan beter gaat.
Yvonne:
Hierbij een foto van ons drieen. We staan er alleen niet zo mooi op…
ooooooo wat een mooi poppetje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
meid je straalt helemaal :inlove:
nogmaals gefeliciteerd!!!
Hoi Tijgertje, toch wel een leuke foto hoor… :inlove: :inlove:
Tijger, wat een gewéldige foto! Je ziet hoe gelukkig jullie samen zijn, maar nog wel een beetje ondersteboven… :inlove: :mrgreen: Heel puur zo! :thumbup:
Zeker een mooie foto,mooi gezinntje, eindelijk!!
Tierr!
Hoe’st?