Wie gaat er voor een eerste kindje deel 10 ...

Nope moest zijn bezig geweest. typ foutje :oops:

Hier nog steeds BIB.

Word nu wel spannend hoor. Nog 1 dagje …

spannend…!! :dance: :dance: :dance:

spannend johh!

Tijgertje, gaat het al rommelen of blijf je nog twee weken lang rondlopen met BIB zoals mijn vriendin toen had? :think: :-*

Ik denk dat ik nog twee weken met een BIB blijf lopen :cry:

Hier vandaag de grote dag maar wel BIB

Hier een rotnacht gehad. Was er om 6.15 uur al uit. Veel liggen zweten, veel krampen gehad ( misschien weeen? ) brandend maagzuur ( voor het eerst deze zwangerschap) , blauwe koude voeten. Kortom was gewoon niet lekker en dacht eerst dat het ging beginnen, maar helaas was het vanmorgen weer rustig en nu nog. Heb de benedenverdieping al gepoetst, ga zo de bovenverdieping even doen en dan de badkamer uitgebreid.

Tijger, ik zeg dat jij vóór Pasen bent bevallen! In mn hoofd popt steeds de 17e omhoog. Niet dat je er iets aan hebt hoor :mrgreen: maar wat je beschrijft lijkt al wel heel erg op het echte werk zeg maar.

Misschien maar niet meer zo uitgebreid poetsen meid, beeb wacht vast op een beetje rust van jou als teken dat het mag komen. Ik zeg niet dat je niets moet doen, maar poetsen zou ik even laten zitten. Blokje om lopen en verder lekker in je ei kruipen en alleen maar relaxen en leuke (niet inspannende) dingen doen!

Moet je nog naar je vk een dezer dagen?

Zou het helpen als ik rustiger ben ??

Ik kan zo moeilijk stil zitten :oops:

Ik moet morgen om 17.15 uur naar de vk.

Dus dan ga ik gelijk even vragen of ze kan kijken of ik al iets van ontsluiting heb en misschien kan strippen ??

Yep, helpt zeker! Je lichaam moet zich langzaam gaan voorbereiden op de zware taak die komen gaat en heeft daarvoor veel energie nodig. Die wordt nu gebruikt voor al het poetsen enzo, dus kan je lijf zich er nog niet helemaal aan overgeven. Althans, dat is mijn visie. Zou zeggen, probeer het eens heeeeel rustig aan te doen, dan merk je 't vanzelf wel, toch? Ben je een lezer? Of een spelletje achter de PC? TV kijken? Bijkletsen met een vriendin/moeder etc.? Of 's middags even een dutje, al is het maar een half uur?

Spannend morgen, ben benieuwd! Hoop voor je dat er al een flink begin is gemaakt!

8 april 1.32 bram

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

111

Ik ben nu even bij mams op visite. Die woont aan de overkant, dus daar zit ik nu rustig achter de laptop. Ik vind spelletjes op het internet wel leuk en dat doe ik ook bijna iedere avond. Maar me huis is nu weer schoon, dus ik kan nu weer lekker rusten…

Pearlie, gefeliciteerd!

Wat een plaatje! :inlove: :inlove:

Tijger, goed zo! En vanaf nu zoveel mogelijk rustig aan doen en je energie sparen voor je lijf en voor straks na de bevalling. 't Duurt nu echt niet lang meer hoor! Straks heb jij ook zo’n lief klein mensje op de foto hier… :pray: :inlove:

Pearly gefeliciteerd met Bram wat een mooi ventje zeg.

Tijgertje inderdaad is denk ik rust nu wel belangrijk. Komt vanzelf goed ben benieuwd.

Gister naar bruiloft geweest kei gezellig pas om 3.30uur thuis aangezien bruidspaar de sleutel bij ouders hadden laten liggen. Man en ik moesten weer naar schoonouders rijden en dan naar zussie.

Nu nog steeds moe moest er elke 2 uur wel uit om te plassen aangezien ik veel water op had. Erg vervelend.

Ik was weer eens de BOB dus dan lekker ice tea en water drinken.

Donderdag spoed sollicicatie gehad bij een detacheringsbureau en maandag al bij hun klant op bezoek.

Als dan mee zit dan kan ik dinsdag of woensdag beginnen. eindelijk aangezien ik net in de ww zit maar al 4 maanden thuis.

Maandag ook naar HA om uitslagen te krijgen. Eerst was ik erg gespannen maar voor rest nie veel aan gedacht.

Loon Spannend dus maandag voor de uitslagen

Gefeliciteerd met je nieuwe baan !! Hoop dat je het echt leuk vind en dat het wat gaat worden, want thuis zitten is ook niet alles…

Maar leuk joh dat je het naar je zin hebt gehad op de bruiloft !

BIB ( 40 + 3 )

Het rommelt hier nog steeds. Veel harde buiken en krampen die ik niet thuis kan brengen. Nu ook echt steken erbij.

Vliezen zijn nog niet gebroken , dus we wachten maar af.

Tijgertje…, je moet nóg meer ontspannen…!! Beter gezegd, doe maar helemaal niets meer… :snooty: Hopenlijk heeft het kind dan het idee dan het veilig naar buiten kan komen… :lol:

Hoi Loon, wat fijn dat je 't zo leuk hebt gehad bij de bruiloft. Wel vervelend dat je je nog steeds zo moe voelt… Ik ben benieuwd wat voor uitslag je krijgt van de ha.

De afgelopen dagen heb ik maar heel weinig gedaan.

Helemaal niks doen kan ik niet. Kan al moeilijk stil zitten, dus ga uit verveling al spelletjes op de laptop spelen…

tijgertje…nog even volhouden. Het is in ieder geval actief genoeg van binnen! Op zylom kan je leuke spellen downloaden. Misschien helpt dat tegen de verveling!

Pearlie! Wat een plaatje trouwens!

Hoe is het met tijgertje?

Hoi Tijgertje, ik weet wel een paar tips om het proces op gang te helpen hoor… :wink: