inmiddels valt mijn bloem van de balk eraf… maar nog steeds BIB
@pearlie wrote:
inmiddels valt mijn bloem van de balk eraf… maar nog steeds BIB
Hmm… hoe voel je je verder? Enig gevoel wanneer de kleine zou kunnen komen?
voel me redelijk… kan niet veel bkken doen best zeer… moet heel vaak naar de wc om te plassen en peopen. en ben best moe… probeer smiddag ee tukkie te doen maar kan de rust niet viden… voel me te onrustig…
tis echt ff uitzingen nu
Hmm balen dat die laatste loodjes inderdaad het zwaarst zijn! Ik hoop dat je heel snel je kindje in je armen mag sluiten en dat je een voorspoedige zwangerschap hebt!
Pearly, spannend…!!! :dance: :dance: Ik hoop dat je spoedig ‘aan de bak’ mag om snel de BIA te hebben…
Even volhouden nog… :hug: :hug:
Hier BIB en een hele rustige dag. Heb alleen maar boodschappen gedaan en voor de rest een beetje met de beentjes omhoog, even surfen op internet, tijdschriften lezen, met de hond een klein blokje om…
Vanavond met Raimond mee naar het huis van zijn moeder. Hij gaat de buitenboel schoonmaken en ik ga met twee van zijn zussen foto’s uitzoeken…
Pearlie, het duurt nu vast niet zo lang meer! Ik was ook onrustig vlak voor de bevalling…kon mijn draai niet vinden en zat mezelf enorm in de weg. Ik hoop voor jou dat jij ook zo reageert want dat betekent dat het er echt aan zit te komen!
Tijger, dat zijn betere berichten meid. Nu echt rustig aan blijven doen hoor en zorgen dat je zoveel mogelijk bij kracht blijft. Gek idee trouwens, jij en Pearlie zijn al verder in de zwangerschap dan ik geweest ben (Amy is met 38+3 geboren)!
BIB
Hier vanavond naar de VK voor controle. Vannacht wel goed geslapen maar ook gerommel. Vanmorgen werd het erger, maar met douchen zakte het weg. Dus vandaag waarschijnlijk geen beebje voor ons…
Hier gaan we straks even van het zonnetje genieten, ben nu de was aan het weg draaien, kan mooi naar buiten met dit weer…
Tijgertje, veel plezier!
Fijne dag allemaal!! :-* :-*
Hier BIB !
Net de auto nog even gewassen en gepoetst. Tank vol gegooid.
Waren we gister bezig om de letters op het naambord te plakken, blijven ze niet zitten. Nu moeten we dus nieuwe bestellen. Heb dus maar een stuk pexiglas gekocht waar dan de nieuwe letters op komen. Dus hoop dat de letters op tijd komen…
spannend hoor tijgertje! Is het vandaagnwel,gelukt met de stickers en het plexiglas?
Beetje laat maar BIB.
De letters zitten nu als nog op het bord geplakt maar we weten niet hoe lang ze blijven zitten. We hebben dus voor de zekerheid ook nog nieuwe letters besteld.
Vandaag druk geweest met het uitzoeken van nieuwe schuttingen en een blokhut. We gaan deze zomer de tuin aanpakken.
jeetje je doet echt nog veel joh! Hoop dat jullie letters blijvenplakken! Hoe voel je je?
Ik voel me eigen gewoon goed en heb ook nog niet het idee dat het op kort termijn gaat komen. Hou wel vocht vast in me rechterenkel en heb veel harde buiken, maar voor de rest nog geen klagen…
Jij bent nog veel te druk joh! Maar fijn dat je oefenweeën hebt gehad, dan weet je een beetje wat je kunt gaan verwachten. Spannend maak je het zo!
Echt super druk ben ik niet hoor !
Heb vandaag een heerlijke rustige achter de rug.
Alleen vanmiddag even een klein blokje met de hond om gewandeld en daarna heerlijk in de tuin gezeten…
Vanavond even eten koken en dan is de dag (en het weekend ) weer om.
Tijgertje, wat fijn om te horen dat het zo goed gaat en dat je je nog zo fit voelt… echter, die harde buiken is vaak wel een teken dat je het iets rustiger aan moet doen… :naughty:
Ik ben benieuwd wanneer het zover is… :dance: :dance:
enn?? nog steeds BIB tijgertje?
BIB blijft bij tijgertje goed zitten.
Hiero alles goed. Ben erg druk in de tuin bezig.
Zo Loon…, zo laat nog in de tuin bezig?? :lol: :lol: :lol:
Zondag ook bezig geweest, maar had einde van de middag geen zin meer. Toen maar wat afgeraffeld… :roll: